Bekijk volle/desktop versie : Lachen is vastzitten aan iemand..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-08-2008, 23:28
Mijn oom vroeg me in Marokko of ik met zijn zoon wilde trouwen. Maar iedereen zat erbij, ik kon dus moeilijk zeggen nee oom, dat wil ik niet. Dat was te hard.

Ik lachte dus maar wat en zei dat alles maktab was. Nu verwacht iedereen dat ik met mn neef ga trouwen. En mijn moeder zegt dat ze me afmaakt als ik tussen haar en haar broer kom. Ze wilt geen ruzie.

Dus denk na voordat je lacht. Jullie zijn gewaarschuwd.

23-08-2008, 23:28


Meen je dit?

23-08-2008, 23:30
Wallah echt niet doen. Gekke Marokkaanse denkwijze. Je schaamt je, dus je moet maar trouwen.

23-08-2008, 23:30
Ik kan je helpen als je wil..

23-08-2008, 23:30



Citaat door Illusioniste:
Wallah echt niet doen. Gekke Marokkaanse denkwijze. Je schaamt je, dus je moet maar trouwen.

Daarom ben ik veel te eerlijk als het om zulke vragen gaat. La, lay jieb lek shi bent ness.

23-08-2008, 23:31

Citaat door mystique_juice:
meskiena

en nu?



Nu moet ik ze maar teleustellen. Ik trouw niet met familie.

23-08-2008, 23:31
Sorry dat ik het zeg, maar zit er een steekje los bij jouw mama? Ik bedoel, het gaat om haar dochter. Die zou op de eerste plaats moeten komen.

23-08-2008, 23:31

Citaat door ANTI_PLAYER:
Ik kan je helpen als je wil..


Fijn. Hoe dan?

23-08-2008, 23:32
ik bedoel hij vraagt wel veel van je, wil je met mijn zoon trouwen? NEE had je moeten zeggen en klaar was je. simpel zat!

23-08-2008, 23:32

Citaat door CasaWitchie:
Sorry dat ik het zeg, maar zit er een steekje los bij jouw mama? Ik bedoel, het gaat om haar dochter. Die zou op de eerste plaats moeten komen.


Ze zegt niet tegen me dat ik met hem moet trouwen. Eigenlijk wilt ze dat zelf ook niet. Maar ze laat het helemaal aan mij over. Ik moet me maar zien te redden.

23-08-2008, 23:34

Citaat door tennisfreak:
ik bedoel hij vraagt wel veel van je, wil je met mijn zoon trouwen? NEE had je moeten zeggen en klaar was je. simpel zat!



Op het moment dat hij het vroeg waren we gezellig aan het eten in een restaurantje. En die neef was er zelf ook bij. Ik zou me schuldig voelen als ik nee zou zeggen. Dus ik was maar stil en lachte. Had ik niet moeten doen

23-08-2008, 23:34

Citaat door Illusioniste:
Ze zegt niet tegen me dat ik met hem moet trouwen. Eigenlijk wilt ze dat zelf ook niet. Maar ze laat het helemaal aan mij over. Ik moet me maar zien te redden.


Ooh! Pardon me! Nou, ze heeft gelijk. Anders zullen ze denken dat je moeder erachter zit en niet wil dat jij met je neef trouwt. Zo zijn Marokkanen nu eenmaal. Wees gewoon eerlijk. Gair inshallah.

23-08-2008, 23:35


Heel dom van je om te zeggen als het lmekteb is. Dat moet je dus nooit tegen mgarba zeggen. Je hebt nu eigenlijk gewoon JA geroepen.

23-08-2008, 23:38

Citaat door CasaWitchie:
Ooh! Pardon me! Nou, ze heeft gelijk. Anders zullen ze denken dat je moeder erachter zit en niet wil dat jij met je neef trouwt. Zo zijn Marokkanen nu eenmaal. Wees gewoon eerlijk. Gair inshallah.



Wallah nu hoop ik zo erg dat ik gewoon met mn zussen mee naar Saidia was gegaan. Dan was het allemaal niet gebeurd

23-08-2008, 23:39

Citaat door ANTI_PLAYER:
Als je wil ga ik je ontmaagden. Marokkaanse mannen (zeker degene met de erkempoe denkwijze) willen alleen maar maagdjes dus... Get it?


Hij woont gewoon in Nederland hoor, dus die ouwe erkempoe denkwijze heeft hij niet. Laat jij maar eerst je zusje ontmaagden, dan mag je het nog eens aan mij vragen. En anders moet je maar niet tegen mij praten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5