Bekijk volle/desktop versie : Ik wil weten of hij serieus is.....



Pagina's : [1] 2 3

23-08-2008, 22:35
Kijk ik ken al een tijd een jongenman! We kunnen heel goed met elkaar opschieten ditdat!
Hij weet hoe ik ben, hij is dan ook de eerste jongen waar ik mee omga!
We hebben tot nu nog niet gezoend!(dat is wat ik ook nog nie wil, maar mijn vriendin vind dat wel heel apart....
Nu vraag ik me af of hij wel serieus met me is en gewoon mij respecteert???

23-08-2008, 22:37


jahh dnek dat hij serieus is...kijk zijn gedraag kijk hoe hij met jou is enzo

en die vriendin ze vind m leuk daarom

PAS OP!!!!!

23-08-2008, 22:38
Hij heeft respect voor je.
Hoelang ken je hem al?
Praat hij ook over de toekomst met jou?

23-08-2008, 22:38
salaam,

volgens my respecteert hij jou en omdat jij hem vertelde dat hij de eerste is..wilt hij gewoon niets verpesten en het mischien rustig aan doen..en waarschijnlijk omdat jij nog nooit hebt gezoend hij je niet verlegen wilt maken of hij wacht op jou eerste stap...

23-08-2008, 22:39


je bent oud genoeg te weten wat de normen en waarde zijn van cultuur en geloof ! Wordt jij gebruikt, dan huil het maar uit, wordt het jou prins op de witte paard ( geniet er dan van )

Men weet nooit en denkt nooit als men niet zelf op zoek gaat naar antwoord. en hey vraag nooit raad aan - aan hun die jou minder gunnen dan geven.

23-08-2008, 22:40

Citaat door undercoverme:
jahh dnek dat hij serieus is...kijk zijn gedraag kijk hoe hij is met jou enzo

Jaaah dat denk ik ook!
Alleen mijn vriendin zegt van nee jullie hebben niet gezoend, dus hij zit je niet zitten, maar ik dnek dat het weer een teken van respect is omdat hij weet hoe ik in mekaar zit!

23-08-2008, 22:40
Dus een jongenman moet je persee aanraken om dan serieus te zijn, waar haalt die vriendin van jouw die theorie vandaan wat is daar zo apart aan ik zou zeggen maak je niet druk meid, je zegt zelf dat hij weet hoe je bent en als je dat duidelijk hebt aangekaart ja dan zal hij daar wel respect voor hebben. Wees blij dat het niet zo iemand is die uit is op lichamelijk contact of zo.

23-08-2008, 22:41

Citaat door Tawesad:
Jaaah dat denk ik ook!
Alleen mijn vriendin zegt van nee jullie hebben niet gezoend, dus hij zit je niet zitten, maar ik dnek dat het weer een teken van respect is omdat hij weet hoe ik in mekaar zit!



maar niet zoenen oke egt niet aan beginen oke hou het zo gewoon..


p.s als je wil zoenen je kan m pm oke ik sta klaar voor

23-08-2008, 22:42
In ieder geval niet luisteren naar je vrienden,,het liefs zoen je nie he
Enh,,,of hij serieus is dat kunnen wij niet weten want dat weet hij alleen en Allah swt.
Enh als hij egt sereus is dat zal hij dus later je hand komen vragen of niet et ver met je gaan,,,

en doe rustig aan,,,,....

beslama

23-08-2008, 22:42

Citaat door Tawesad:
Jaaah dat denk ik ook!
Alleen mijn vriendin zegt van nee jullie hebben niet gezoend, dus hij zit je niet zitten, maar ik dnek dat het weer een teken van respect is omdat hij weet hoe ik in mekaar zit!


jah helemaal gelijk ....er draait gewoon chitan om je vriendin heen NIET LUISTEREN en volhouden meid ...tot je getrouwd

23-08-2008, 22:43
luister nooit naar wat je vriendinnen zeggen, volg je hart en als je hem al lang genoeg kent, vraag of zijn moeder kontakt wilt openemen met jou moeder, dan weetje zeker hoe serieus die is.. en hij heeft zeker respect voor jou als die jou nog niet heeft gezoent

23-08-2008, 22:43

Citaat door Amandel_Oogjes:
Hij heeft respect voor je.
Hoelang ken je hem al?
Praat hij ook over de toekomst met jou?

Ik ken hem nu al bijna 2 en halve jaar!
Jaah we praten weleens over de toekomst....

23-08-2008, 22:43



Citaat door Tawesad:
Jaaah dat denk ik ook!
Alleen mijn vriendin zegt van nee jullie hebben niet gezoend, dus hij zit je niet zitten, maar ik dnek dat het weer een teken van respect is omdat hij weet hoe ik in mekaar zit!



Wat ik in het rood heb geciteerd klopt dus echt niet!
Een echte jongen houdt zijn handen thuis, wanneer je met een jongen bent en hij zit aan je en zoenen weet je genoeg!!!

23-08-2008, 22:44

Citaat door Tawesad:
Jaaah dat denk ik ook!
Alleen mijn vriendin zegt van nee jullie hebben niet gezoend, dus hij zit je niet zitten, maar ik dnek dat het weer een teken van respect is omdat hij weet hoe ik in mekaar zit!


Jah ik dnek wel dat hij jouw respecteerd,,en sorry wat voor ene vriendin heb je somaar zegt se dat hij je niet ziet zitten als jullie niet hebben gezoend,,geloof me zo begint het,,en je weet je eindigt met een gebroken hart omdat je te goedkoop was,,en als je toekomst plannigen hebben doe het dna rustig aan,,want dan weet hij voor wie hij al die jaren heeft gew8...






bye bye,

23-08-2008, 22:44
vraag het aan hem. Geen van de leden hier kan zeggen of dat die jongen serieus met jou is.

Pagina's : [1] 2 3