Bekijk volle/desktop versie : ze schrikken er soms van als ik zeg ik



Pagina's : [1] 2

23-08-2008, 22:25
ik ben denk ik een zeldzaam marokkaan, m,n vader is een rifie, m,n moeder een sousiea, en ze zijn in een arabische stad geboren. ik heb hmdl alle 3 talen geleerd, ik moet zeggen soms is het wel handig als ik een meid ontmoet die dan rifie is of sousia is of arabisch, dan kan je de ware aard zien, a ik praat dan dezelfde taal waardoor die slimme marokkaantjes gaan denken van oh hij is arabier of sousie of rifie,

ik geef je een paar voorbeelden, stel ik praat in het tarrifiet en dan zeggen ze van tfoe ik haat arabieren.

of ik praat sousia en dan zeggen tfoe ik haat rwaffa

of ik praat arabisch en ik hoor dan ik haat sousie,s

dit heb ik weleens meegemaakt, zowel bij jongens als meiden

jongens neem ik afstand dat worden echt niet mijn vrienden
en de meiden daar ga ik echt niet mee trouwen

waarom vragen jullie af, dat ik dat soort mensen vermijd, omdat een mens
die in staat is om iemand te haten, is uiteindelijk ook in staat om jouw te gaan haten, haat kent geen grenz , je hebt al je hart geopend voor haat.

ik had een boek gelezen van pol pot en hij zei tegen de boeren, wij haten kapitalisme en we gaan over naar comunisme en we worden broeders
resultaat 3 miljoen doden hij vermoorde z,n eigen broeders


sadam hoesein en z,n vrienden, bath partij zogenaamd arabische nationalisme en uiteindelijk vermoord ie bijna iedereen

adolf hitler zei ik hou van blanke mensen, uiteindelijk vermoord, ie veel meer blanken dan kleurlingen

mensen met haat vertrouw ik niet en ik blijf uit hun buurt

23-08-2008, 22:25


Ik vind jouw topics echt .

23-08-2008, 22:29

Citaat door labyrinth:
ik ben denk ik een zeldzaam marokkaan, m,n vader is een rifie, m,n moeder een sousiea, en ze zijn in een arabische stad geboren. ik heb hmdl alle 3 talen geleerd, ik moet zeggen soms is het wel handig als ik een meid ontmoet die dan rifie is of sousia is of arabisch, dan kan je de ware aard zien, a ik praat dan dezelfde taal waardoor die slimme marokkaantjes gaan denken van oh hij is arabier of sousie of rifie,

ik geef je een paar voorbeelden, stel ik zeg ik ben een rifie en dan zeggen ze van tfoe ik haat arabieren.

of ik praat sousia en dan zeggen tfoe ik haat rwaffa

of ik praat arabisch en ik hoor dan ik haat sousie,s

dit heb ik weleens meegemaakt, zowel bij jongens als meiden

jongens neem ik afstand dat worden echt niet mijn vrienden
en de meiden daar ga ik echt niet mee trouwen

waarom vragen jullie af, dat ik dat soort mensen vermijd, omdat een mens
die in staat is om iemand te haten, is uiteindelijk ook in staat om jouw te gaan haten, haat kent geen grenz , je hebt al je hart geopend voor haat.

ik had een boek gelezen van pol pot en hij zei tegen de boeren, wij haten kapitalisme en we gaan over naar comunisme en we worden broeders
resultaat 3 miljoen doden hij vermoorde z,n eigen broeders


sadam hoesein en z,n vrienden, bath partij zogenaamd arabische nationalisme en uiteindelijk vermoord ie bijna iedereen

adolf hitler zei ik hou van blanke mensen, uiteindelijk vermoord, ie veel meer blanken dan kleurlingen

mensen met haat vertrouw ik niet en ik blijf uit hun buurt



Jij speelt wel altijd de clown hier, maar dit is echt een wijze uitspraak

23-08-2008, 22:29
Kom maar hoor

23-08-2008, 22:35


ohhh ...jij hebt vast een hart van goud !

23-08-2008, 22:54

Citaat door Doortje:
Jij speelt wel altijd de clown hier, maar dit is echt een wijze uitspraak

zelfs een clown heeft een hart

23-08-2008, 22:54
Een echte moslim haat niet

23-08-2008, 22:54

Citaat door rabatiaa:
Kom maar hoor


23-08-2008, 22:55

Citaat door labyrinth:



23-08-2008, 22:55
Ik vind het echt een mooie combi, die drie bij elkaar

Zekerweten apart!


23-08-2008, 22:55

Citaat door moOie_mOkurr:
Ik vind jouw topics echt .


23-08-2008, 22:56

Citaat door JongeDamet:
ohhh ...jij hebt vast een hart van goud !



23-08-2008, 23:01



Citaat door Touzine_Stylist:
Ik vind het echt een mooie combi, die drie bij elkaar

Zekerweten apart!


nog zeldzamer dan de panda beren
touzientje van me

23-08-2008, 23:01
Heb je nou echt een Berberse vader, een Soussia als moeder die beide in een arabische stad zijn geboren? Of zuig je dit ook uit je duim zoals de rest van je verhaaltjes?

Just beeing friendly

23-08-2008, 23:09

Citaat door zeinebmz:
Heb je nou echt een Berberse vader, een Soussia als moeder die beide in een arabische stad zijn geboren? Of zuig je dit ook uit je duim zoals de rest van je verhaaltjes?

Just beeing friendly


ja m,n ouders hebben elkaar in algerije ontmoet, alhoewel ik moet zeggen dat m,n ouders op jonge leeftijd naar een grote stad zijn verhuisd in marokko en later in algerije. en ja het is echt waar ik maak veel grapjes maar over m,n afkomst valt er niks te verbergen ik ben gewoon wie ik ben, ik heb wel iemand voor de gek gehouden bij nieuws en actualiteiten en ik heb tegen hun gezegd dat ik uit mauritania kom maar meer om de marokkaantjes te pesten

na algerije ging m,n vader naar frankrijk en daarna nederland, en nu gewoon marokko en nederland

Pagina's : [1] 2