Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een slet??



Pagina's : [1] 2 3 4

23-08-2008, 21:59
Hoeveel mannen denken het voor elkaar te krijgen om niet met een slet te trouwen?

Jullie vrouwen trouwen helaas allemaal een slet

23-08-2008, 22:02


sletjes trouwen ook


veel eerder dan goeie meiden...dus tja, er zal een hoop jongens zijn die later met een slet gaan trouwen..ookal zeggen ze van niet nee never nooit

23-08-2008, 22:02
Een hele domme vraag stel je, of jij bent niet snugger genoeg.

Jij stelt dat alle vrouwen slet zijn. Dus wil dat zeggen dat elk man die met een vrouw trouwt met een slet zal trouwen. Of was je nog niet zover met jouw gedachtengang?

Wordt homo...

23-08-2008, 22:02
Als je denkt dat je het voor elkaar krijgt, geef me wat tips

23-08-2008, 22:05



Citaat door Its_Just_Me:
sletjes trouwen ook


veel eerder dan goeie meiden...dus tja, er zal een hoop jongens zijn die later met een slet gaan trouwen..ookal zeggen ze van niet nee never nooit


Van dat eerste ben ik ook overtuigd meid


Citaat door 3ir_ana:
Een hele domme vraag stel je, of jij bent niet snugger genoeg.

Jij stelt dat alle vrouwen slet zijn. Dus wil dat zeggen dat elk man die met een vrouw trouwt met een slet zal trouwen. Of was je nog niet zover met jouw gedachtengang?

Wordt homo...


Nee hoor, ik stel niet dat alle vrouwen sletten zijn! ..Als je goed begrijpend leest dan zie je dat ik alle mannen sletten noem, en slechts een deel van de vrouwen

Laat mijn gedachtegang maar voortaan aan mij over joh, hoef jij je niet druk om te maken

23-08-2008, 22:06
ik trouw met je moeder, is zij een slet?

23-08-2008, 22:06
uitzondering op de regel, ik trouw niet met een slut

23-08-2008, 22:07

Citaat door SweetyJeblia:
uitzondering op de regel, ik trouw niet met een slut


Ooh hoe ga je het voor alkaar krijgen?

23-08-2008, 22:07
is je zus ook een slet

23-08-2008, 22:09

Citaat door BaRokkaaN:
Hoeveel mannen denken het voor elkaar te krijgen om niet met een slet te trouwen?

Jullie vrouwen trouwen helaas allemaal een slet


Niet elke man is een slet ben ervan overtuigd dat er wel een paar goede tussen zitten

23-08-2008, 22:11

Citaat door marokkaan18:
is je zus ook een slet


Ze zijn allemaal getrouwd met hard werkende HBO ers en ondernemers ..We hebben goed voor ze gezorgd en op ze gepast ..Maar niemand is vrij van fouten

Nu jouw zusjes nog!

23-08-2008, 22:15

Citaat door marocmeid17:
Niet elke man is een slet ben ervan overtuigd dat er wel een paar goede tussen zitten



Wellicht geen sletten inderdaad, maar wel ervaring op het gebied van sex en relaties... Als je een profielschets zou maken van een man die deze ervaringen mist, dan zou het denk ik geen aantrekkelijke mannelijke man zijn meid.. In hoeverre is een dergelijke man nou werkelijk iets wat een vrouw zoekt? ..

23-08-2008, 22:16



Citaat door BaRokkaaN:
Ze zijn allemaal getrouwd met hard werkende HBO ers en ondernemers ..We hebben goed voor ze gezorgd en op ze gepast ..Maar niemand is vrij van fouten

Nu jouw zusjes nog!



Fuck you!


Iedereen eindigt met sletjes maar meneer zn zusjes zijn heilig

23-08-2008, 22:17
Mijn gorilla is ook slet. Misschien moet ik hem aangeven bij de bond-club en staan ze zo voor zijn deur om zijn cybercriminele activiteiten

23-08-2008, 22:17

Citaat door Psychiator:
Mijn gorilla is ook slet. Misschien moet ik hem aangeven bij de bond-club en staan ze zo voor zijn deur om zijn cybercriminele activiteiten


HuH

Pagina's : [1] 2 3 4