Bekijk volle/desktop versie : Brief voor mijn Mannetje.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-08-2008, 16:59
Ja ik heb dus een brief voor me mannetje geschreven van wie ik veel hou, zal ik hem sturen ofniet (en vertalen :hihi?
Wat vinden jullie ervan...

Lieve Alaeéééé

Ik schrijf je deze brief om je te vertellen hoe ik me voel, hoe ik over je denk, hoeveel je voor mij betekent.
Het is vandaag vrijdag 22 augustus de dag dat ik ben begonnen met bidden, het betekent echt heel veel voor me dat je me overhaalde om te beginnen met bidden
Sinds de dag dat je me vertelde hoe belangrijk bidden in ons geloof is, wist ik dat jij mijn ware bent ik bedoel welke jongen zegt zoiets belangrijks nou tegen een meid
Dit is nog beter dan te zegen: Ik hou van jou
Ik mis je nu zo verschikkelijk erg, liefste wil ik dat je gewoon bij me was, me omhelzde en al vertelde hoe gek je op me was (haha dat zei je wel 100x op een dag), Ik mis onze leuke tijden, we hebben zoveel beleeft; gelachen,gehuild,geschreeuwd, verdrietig op elkaar geweest etc.
Elke avond spraken we af, 1 dag elkaar niet gezien leek net 1 jaar, wat was ik blij toen het bijna half 8 of 8 uur was wetend dat ik dan weer bij je zou zijn, Weetje ik telde gewoon sinds de ochtend de uren af wanneer ik je weer zou zien!
Wollah alae ik voel me de gelukkigste vrouw op aarde meer dan aarde hele universum en iedereen mag het weten, wat je met me hebt gedaan Law hlem.
1 ding weet ik zeker, ik wil met jou oud worden ik heb er alles voor over! en met Allah 's vertrouwen komt alles Inshalah goed. Yarbi laat jij me echtgenoot worden Yarbi!
Ik denk vaak aan de dagen die we op 'onze plekjes' doorbrachten, we hebben zoveel gepraat, elkaar goed leren kennen, Samen een vallende ster in de avond gezien, Rondje met de koets oef wat romantisch allemaal.
Vooral de dag in Hemria bij onze parkje toen ik nog maar 5 dagen had in Marokko en je me smeekte om te blijven, du3a deden we beide toen kijkend met tranen in de ogen in de lucht, Oef ik had het toen niet meer, Ik vergeet die dag noooit weer nooit!
Terwijl ik je deze brief schrijf luister ik na onze liedje die we op me laatse dag wel 3 uur achterelkaar aan luisterden, beide verschikkelijk verdietig en je hoofd tegen me borstkas
Ik heb die hele nacht gehuild, denkend aan de lange tijd wanneer ik je pas weer zal zien.
Nu nog denk ik elke ochtend/middag/avond aan je , Ik ben stapelgek op je alae ook al liet ik dat niet zoveel als jou merken in Marokko, vandaar deze brief
Ik heb iedereen enthousiast over je verteld en natuurlijk dat we Inshalah volgend jaar in de zomer gaan trouwen en geloof me de meesten verklaren me voor gek, Maar zij zullen dat toch niet begrijpen wat wij voor elkaar voelen.
En dan zegen ze er ook bij: Ben je niet bang dat jij vreemd zal gaan? Dan lach ik ze altijd uit want wij hebben elkaar l3ade gegeven en ik weet met heel me hart dat het goed zit.
Je had gelijk toen je zei dat we met de dag gekker,smoorder in love op elkaar zullen worden, dat merk ik nu wel, al helemaal nu ik zover van je ben besef ik hoe ontzettend veel ik van je hou, Jij bent me alles!
Ik zal nu maar stoppen heb je vast gek gemaakt met zon lange brief
Owja nog 1 ding als laatste: Alae ik hou zoveel van jou, ken moet moet 3like, ik zal er alles aan doen om jou altijd gelukkig te laten.
Tot dec/jan wanneer ik je Inshalah weer zie Hobi

Boesa,
'Mratek'

23-08-2008, 17:01


misschien als je martek schrijft is beter o en mot niet te vergeten

23-08-2008, 17:02
Zeker sturen.. en goed bewaren kun je het op je 80ste nog na lezen

23-08-2008, 17:03
Wat ontroerend
Inscha'allah zullen jullie elkaar weer snel zien..

23-08-2008, 17:04


Mooi.
Waar is hij?

23-08-2008, 17:04

Citaat door ghalil:
misschien als je martek schrijft is beter



Hmm ik schrijf altijd mratek maar volgens mij heb je gelijk hahah.. alhoewel mratek of het is nou martek

23-08-2008, 17:05
Ik heb ook een gedicht voor mijn Liefde gemaakt

Die ene
Liefde is mooi liefde is pijn
Liefde zit diep in je hart
En het gevoel is heel fijn

Liefde heeft vele betekenissen
Van wie jij houdt mag je zelf beslissen

Liefde zal nooit verdwijnen

Denk aan die ene, de almachtige
Hij die de zon doet laten schijnen

Ook al voel je je soms alleen en rot
Denk dan aan die ene almachtige god

Vrienden en geliefden vergaan
Maar onthoud die ene blijft altijd bestaan

Houd daarom van je heer
En bid tot hem 5 keer

Weet van wie je houd en om wie je geeft
Dan behoor jij insha allah tot degene die een goed leven heeft.

23-08-2008, 17:05

Citaat door MrKarim:
Zeker sturen.. en goed bewaren kun je het op je 80ste nog na lezen



Ja is wel leuk zoiets te bewaren he haha ben je zo oud inshalah en ga je nog zon brief lezen.

23-08-2008, 17:05
wajooow mooi man het raaktje gewoon

23-08-2008, 17:06

Citaat door seniorita1988:
Mooi.
Waar is hij?



Hij woont in Marokko

23-08-2008, 17:06

Citaat door ghalil:
misschien als je martek schrijft is beter o en mot niet te vergeten



het verschilt meneer wij uit chamal zeggen MRATEK en mensen van dagilia zeggen MARTEK zoals jij dus

23-08-2008, 17:07

Citaat door SafiaMeknasia:
Hij woont in Marokko

Agh meissie toch.
Gair insha'Allah.

Haal hem gauw hier heen!




PS:
En al7amdulillah dat je bidt.
Volg het juiste pad en Allah swt zal je leven vergemakkelijken.

23-08-2008, 17:09


vind het af en toe heel sneu als meisjes van europa verliefd worden op jongens van marokko en daarna trouwen ze met elkaar en na een paar jaar laat hy dr in de steek bla bla...is zo erggg als ik dat hoor en dat motiveert mij noooooit met iemand van marokko te trouwen nog aandacht te geven nog een relatie te nemen.
bedoel het niet negatief maar zeg alleen hoe ik erover denk.

23-08-2008, 17:09

Citaat door TariqulMuwahida:
Ik heb ook een gedicht voor mijn Liefde gemaakt

Die ene
Liefde is mooi liefde is pijn
Liefde zit diep in je hart
En het gevoel is heel fijn

Liefde heeft vele betekenissen
Van wie jij houdt mag je zelf beslissen

Liefde zal nooit verdwijnen

Denk aan die ene, de almachtige
Hij die de zon doet laten schijnen

Ook al voel je je soms alleen en rot
Denk dan aan die ene almachtige god

Vrienden en geliefden vergaan
Maar onthoud die ene blijft altijd bestaan

Houd daarom van je heer
En bid tot hem 5 keer

Weet van wie je houd en om wie je geeft
Dan behoor jij insha allah tot degene die een goed leven heeft.


Mashalah
Mooi hoor!

23-08-2008, 17:09
Prachtig, !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7