Bekijk volle/desktop versie : Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden?



23-08-2008, 14:30
Als je wat ouder wordt (ja we worden allemaal wel oud) ga je je toch sociaal wenselijker gedragen, en bekruipt bij mij zelfs wel eens een vleugje verantwoordelijkheidsgevoel.

Nou heb ik in het verleden hele gekke dingen gedaan, maar wel waarvan ik achteraf denk, tja dat had ook anders gekunt.

Dus de vraag is : Wat is je "ergste" actie die eigelijk niet door de beugel kon?

Ikzelf heb in mijn jongere jaren vaak met grote hoeveelheden drank en drugs autogereden. Dit was binnen de groep eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering en ook redelijke afstanden. Zelfs zo dat, als ik de volgende dag vroeg wie er naar huis had gereden, bleek dat ik dat zelf was. Als ik achteraf aan de eventuele gevolgen denk, hebben medeweggebruikers, mijn maten en ik veel geluk gehad.

23-08-2008, 14:33



Citaat door MeneerG:
Als je wat ouder wordt (ja we worden allemaal wel oud) ga je je toch sociaal wenselijker gedragen, en bekruipt bij mij zelfs wel eens een vleugje verantwoordelijkheidsgevoel.

Nou heb ik in het verleden hele gekke dingen gedaan, maar wel waarvan ik achteraf denk, tja dat had ook anders gekunt.

Dus de vraag is : Wat is je "ergste" actie die eigelijk niet door de beugel kon?

Ikzelf heb in mijn jongere jaren vaak met grote hoeveelheden drank en drugs autogereden. Dit was binnen de groep eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering en ook redelijke afstanden. Zelfs zo dat, als ik de volgende dag vroeg wie er naar huis had gereden, bleek dat ik dat zelf was. Als ik achteraf aan de eventuele gevolgen denk, hebben medeweggebruikers, mijn maten en ik veel geluk gehad.


If you so smart, why aint you so rich!

23-08-2008, 14:35
Ik heb inbraken gepleegd en auto's gestolen om ermee te joyriden



Maar verder niets ergs hoor?

23-08-2008, 14:41
Ik heb 5 mensen vermoord, met mijn klauwen.

23-08-2008, 14:42



Citaat door Highness:
Ik heb inbraken gepleegd en auto's gestolen om ermee te joyriden



Maar verder niets ergs hoor?



Heeft dt zich toevalig afgespeeld in Jamaica?

23-08-2008, 14:44

Citaat door Nogatlady:
Heeft dt zich toevalig afgespeeld in Jamaica?




Nee, in Rotterdam

23-08-2008, 14:54

Citaat door Riffijnse_:
Ik heb eingelijk helemaal niets meegemaakt waar ik echt spijt van heb. (Kleine foutjes).
Los van, niet op tijd m'n gebed verichten. Wat mij meestal overkomt.
.

23-08-2008, 14:56
Heavy stuff, hoor. Nog nooit zoiets gedaan. Alhamdoullillah.

23-08-2008, 15:03

Citaat door Nachtpanter:
Ik heb 5 mensen vermoord, met mijn klauwen.
je mag me ook vermo
orden

23-08-2008, 15:05
ik ging belletje trekken bij een bejaarde huis

23-08-2008, 15:06

Citaat door fouad_denhaag:
je mag me ook vermo
orden

Graag! Ik zal je eerst goed pijn laten lijden, eerst castreren dan de fatale knockout slag met mijn klauwen!

23-08-2008, 15:09

Citaat door Nachtpanter:
Graag! Ik zal je eerst goed pijn laten lijden, eerst castreren dan de fatale knockout slag met mijn klauwen!
ik vind het best liefe schat maar volgens mij ga ik je opeten niet jij mij

23-08-2008, 15:15



Citaat door fouad_denhaag:
ik vind het best liefe schat maar volgens mij ga ik je opeten niet jij mij


I don't think so! Eenmaal je ballen kapot, lig je knock out op de grond.

23-08-2008, 15:17

Citaat door Nachtpanter:
I don't think so! Eenmaal je ballen kapot, lig je knock out op de grond.
kom maar op