Bekijk volle/desktop versie : Oude mannen met jonge vrouwen !!!



Pagina's : [1] 2 3

23-08-2008, 12:11
Echt geen gezicht, in algeciras bij de boten zag ik een jonge dame rond 19 jaar met een man van 48 ofzo.

ik dacht eerst dat het zijn dochter was, ze zag er echt leuk uit.
Dus als het goed zou uitpakken, kon ik gelijk kennis maken met de ouders


Ik heletijd maar kijken en kijken, hield ze de hand vast van hem en begon hem gewoon te zoenen

cker zo'n oude gast die een vrouw uit marokko heeft gehaald ....

23-08-2008, 12:15


getverepiellekes.

Dat is gewoon bijna letterlijk het leeftijdsverschil tussen mijn vader en ik.

GatverGatver, moet er niet aan denken zo een oude man.

23-08-2008, 12:16
denk het ook

23-08-2008, 12:18
geld maakt je of maakt je niet

23-08-2008, 12:19



Citaat door ritaa:
getverepiellekes.

Dat is gewoon bijna letterlijk het leeftijdsverschil tussen mijn vader en ik.

GatverGatver, moet er niet aan denken zo een oude man.




ik d8 zo leuke dochter, nederlanderse kenteken alles

ff mn slag proberen .... gaat ze haar oude man zoenen tfoee

kon het verwachten, oude gast dure auto jonge mooie vrouwtje

23-08-2008, 12:20
ewa ja, het kan aan de papieren liggen & mOney ..
of liefde maakt je dan ECHT blind.


xxx

23-08-2008, 12:22
Is idd een beetje vreemd. Maar soms zie ik een superknap meisje met zo'n lelijke aap, waarbij ik (bescheiden uiterlijk, extraordinair innerlijk, dat wel) denkl "Zo iemand zou"k echt niet naast me in bed willen".

Is liefde werkelijk zoooo blind?

23-08-2008, 12:23

Citaat door Larache86:
Echt geen gezicht, in algeciras bij de boten zag ik een jonge dame rond 19 jaar met een man van 48 ofzo.

ik dacht eerst dat het zijn dochter was, ze zag er echt leuk uit.
Dus als het goed zou uitpakken, kon ik gelijk kennis maken met de ouders


Ik heletijd maar kijken en kijken, hield ze de hand vast van hem en begon hem gewoon te zoenen

cker zo'n oude gast die een vrouw uit marokko heeft gehaald ....



Waarom kraak je ze hier af..?
Ze is getrouwd met een oudere man so what..? Ik geloof trouwens niet dat ze uit Marokko komt, anders gaat ze hem toch niet vol op de mond zoenen waar anderen bij zijn..

Hier klopt iets niet...

23-08-2008, 12:24

Citaat door MissUgly:
Is idd een beetje vreemd. Maar soms zie ik een superknap meisje met zo'n lelijke aap, waarbij ik (bescheiden uiterlijk, extraordinair innerlijk, dat wel) denkl "Zo iemand zou"k echt niet naast me in bed willen".

Is liefde werkelijk zoooo blind?



Liefde is universeel Belgje.. Blijkbaar moet je dat nog meemaken..

23-08-2008, 12:24

Citaat door Larache86:
Echt geen gezicht, in algeciras bij de boten zag ik een jonge dame rond 19 jaar met een man van 48 ofzo.

ik dacht eerst dat het zijn dochter was, ze zag er echt leuk uit.
Dus als het goed zou uitpakken, kon ik gelijk kennis maken met de ouders


Ik heletijd maar kijken en kijken, hield ze de hand vast van hem en begon hem gewoon te zoenen

cker zo'n oude gast die een vrouw uit marokko heeft gehaald ....



of hij heeft gewoon geld, ze wist niet dat hij zo oud was?

allemaal redenen misschien wel uitgehuwelijkt?


misschien viel ze gewoon voor em


maar zoenen darzo



blegh


k heb dat nog nooit gezien

23-08-2008, 12:26

Citaat door JAMIE_4:
Waarom kraak je ze hier af..?
Ze is getrouwd met een oudere man so what..? Ik geloof trouwens niet dat ze uit Marokko komt, anders gaat ze hem toch niet vol op de mond zoenen waar anderen bij zijn..

Hier klopt iets niet...


jaah dat is het hem juist, ik kon het ook niet geloven en iedereen zat te kijken !!

wat " so what " doe normaal joh hij is bijna 50 ofzo en dat meisje eens geen 20... hij is al VET GRIJS tazzzz doe je toch niet ?

23-08-2008, 12:27

Citaat door JAMIE_4:
Liefde is universeel Belgje.. Blijkbaar moet je dat nog meemaken..


Ik was bijna getrouwd met een man die véél (ik spreek niet over 10jaar)ouder was... gelukkig dacht ik toekomstgericht en zag ik mezelf als wulpse 30jarige niet met een... tja... vodje?

23-08-2008, 12:31



Citaat door Larache86:
jaah dat is het hem juist, ik kon het ook niet geloven en iedereen zat te kijken !!

wat " so what " doe normaal joh hij is bijna 50 ofzo en dat meisje eens geen 20... hij is al VET GRIJS tazzzz doe je toch niet ?



Normen en waarden zijn ver te zoeken tegenwoordig, maar goed...

Dat zijn toch hun zaken, met alle respect...We weten niet wat hun intenties zijn, laten we hen dan aub in hun waarde laten...

23-08-2008, 12:32

Citaat door MissUgly:
Ik was bijna getrouwd met een man die véél (ik spreek niet over 10jaar)ouder was... gelukkig dacht ik toekomstgericht en zag ik mezelf als wulpse 30jarige niet met een... tja... vodje?



Vodje..? Als ik jouw vele reacties mag geloven, dan zorg jij er wel voor dat je toekomstige man geen vodje zal zijn, maar een soort bodybuilder zeg maar.. Je onderschat je kracht..

23-08-2008, 12:35

Citaat door JAMIE_4:
Normen en waarden zijn ver te zoeken tegenwoordig, maar goed...

Dat zijn toch hun zaken, met alle respect...We weten niet wat hun intenties zijn, laten we hen dan aub in hun waarde laten...



ik zal je wel zeggen welke intentie..... hij heeft geld en wil een leuke jonge chick regelen.... dat meisje wil naar europa en trouwt met hem

Pagina's : [1] 2 3