Bekijk volle/desktop versie : Men nicht...



23-08-2008, 02:38
Na al die jaren vriendschap heeft ze me gewoon voor xxxx uitgescholden.
Man dat kwam hard aan en voel me echt niet goed

23-08-2008, 02:41



Citaat door playrette:
Na al die jaren vriendschap heeft ze me gewoon voor xxxx uitgescholden.
Man dat kwam hard aan en voel me echt niet goed


Bitch/cat fight?

23-08-2008, 02:43

Citaat door Bijlmer_Mocro:

Wat sta je te lachen jij!

23-08-2008, 02:44
Afwas staat op je te wachten

23-08-2008, 02:45



Citaat door Mimounroffa:
Afwas staat op je te wachten



23-08-2008, 02:45

Citaat door playrette:
Na al die jaren vriendschap heeft ze me gewoon voor xxxx uitgescholden.
Man dat kwam hard aan en voel me echt niet goed



Ach jee vriendschap dat is maar een grap. Het ene moment is het liefde en warmte, even laten is het weg met die kalmte. Gescheld en getier, over en uit met die sier. Goede vrienden zijn zo zeldzaam, de meesten gaan gewoon voor eigen faam. In goede tijden wijken ze niet van je zijde, maar in slechte tijden laten ze je lijden. Vrienden voor het leven, maar voor sommigen duurt dat maar héél even.

23-08-2008, 02:49

Citaat door Mediterrano:
Ach jee vriendschap dat is maar een grap. Het ene moment is het liefde en warmte, even laten is het weg met die kalmte. Gescheld en getier, over en uit met die sier. Goede vrienden zijn zo zeldzaam, de meesten gaan gewoon voor eigen faam. In goede tijden wijken ze niet van je zijde, maar in slechte tijden laten ze je lijden. Vrienden voor het leven, maar voor sommigen duurt dat maar héél even.
goed gesproken!

23-08-2008, 02:51

Citaat door playrette:
Wat sta je te lachen jij!

zij is en blijft je nicht. Ze noemt je een stoeph0er en laat niemand jou zo noemen

23-08-2008, 02:55

Citaat door Bijlmer_Mocro:
zij is en blijft je nicht. Ze noemt je een stoeph0er en laat niemand jou zo noemen

Trlk niet,daarom wil ik het ook moeilijk voor haar maken zo dat haar vriendinen r ook die naam gaan geven...
zodat ze weet wat ik voel!!

23-08-2008, 03:28

Citaat door playrette:
goed gesproken!


Poentje en koesje

23-08-2008, 03:47
misschien heeft ze wel gelijk

heb je daaraan gedacht ?

23-08-2008, 03:48

Citaat door jaouaaad:
misschien heeft ze wel gelijk

heb je daaraan gedacht ?


23-08-2008, 03:50



Citaat door playrette:

denk maar goed na

23-08-2008, 03:58

Citaat door jaouaaad:
denk maar goed na

explaine me het woordje xxxx??!
voor my is dat iemand die achter het raam staat en die naar mannen staat te zwaaien... en die het met jan en alle man doet...
ik denk tog niet dat ik meneigen zoeits zie doen!

23-08-2008, 04:11

Citaat door playrette:
explaine me het woordje xxxx??!
voor my is dat iemand die achter het raam staat en die naar mannen staat te zwaaien... en die het met jan en alle man doet...
ik denk tog niet dat ik meneigen zoeits zie doen!

ik weet wat het betekent maar soms zeggen mensen rare dingen uit woede,soms menen ze dat ook alleen komt het eruit wanneer ze de kans krijgen, ze vind je dus een xxxx,, niet letterlijk... misschien bedoeld ze daarmee dat ze je goedkoop vind