Bekijk volle/desktop versie : De eerste keer dat je verliefd werd.



Pagina's : [1] 2 3

22-08-2008, 23:30
Ik was verliefd op Brian van de Backstreet boys !! En mijn nichtje op Nick!!



Elk weekend als we bij elkaar gingen logeren, lieten we elkaar zien hoeveel posters we wel niet hadden en hoe onze toekomst eruit zou zien als we met hun zouden trouwen !

22-08-2008, 23:31


geweldig hé.

Maar ik vond five beter.

22-08-2008, 23:32
Ik was altijd verliefd op die ene van Beverly Hills 90210, ik weet geeneens meer hoe die heette

22-08-2008, 23:33

Citaat door aitsa:
Ik was altijd verliefd op die ene van Beverly Hills 90210, ik weet geeneens meer hoe die heette

Die blonde.

22-08-2008, 23:33



Citaat door Chaim:
geweldig hé.

Maar ik vond five beter.




juistem five


ik was verliefd op die ene jongen die een beetje op een turk lijkt ...weet zijn naam nie...hij had ook een eigen nr gemaakt enzo

22-08-2008, 23:33

Citaat door Oases:
Ik was verliefd op Brian van de Backstreet boys !! En mijn nichtje op Nick!!



Elk weekend als we bij elkaar gingen logeren, lieten we elkaar zien hoeveel posters we wel niet hadden en hoe onze toekomst eruit zou zien als we met hun zouden trouwen !


Adriana lima vond my te goed voor haar dus ze maakte t uit

22-08-2008, 23:37

Citaat door Chaim:
geweldig hé.

Maar ik vond five beter.



toen five kwam vond ik ze ook geweldig. 5 what you wanne 4 if you wanne 3 2 1 terereerreeee

Citaat door aitsa:
Ik was altijd verliefd op die ene van Beverly Hills 90210, ik weet geeneens meer hoe die heette


Welke Ik vond het altijd geweldig naar de boobies te kijken van pamela en vroeg me dus af HOE ze ze zooo groot kreeg.

Citaat door Premium:
Adriana lima vond my te goed voor haar dus ze maakte t uit



Ooh misschien moet je Fatima Lima proberen?

22-08-2008, 23:37

Citaat door Oases:
toen five kwam vond ik ze ook geweldig. 5 what you wanne 4 if you wanne 3 2 1 terereerreeee


Welke Ik vond het altijd geweldig naar de boobies te kijken van pamela en vroeg me dus af HOE ze ze zooo groot kreeg.



Ooh misschien moet je Fatima Lima proberen?

Echt hé.

M'n kamer zat vol met posters.

22-08-2008, 23:38

Citaat door Oases:
toen five kwam vond ik ze ook geweldig. 5 what you wanne 4 if you wanne 3 2 1 terereerreeee


Welke Ik vond het altijd geweldig naar de boobies te kijken van pamela en vroeg me dus af HOE ze ze zooo groot kreeg.



Ooh misschien moet je Fatima Lima proberen?


What's her number

22-08-2008, 23:39

Citaat door Chaim:
Die blonde.


Nee niet die, ieuwww, die andere! Zijn naam ligt op het puntje van me tong, damned ik ben het echt vergeten



Citaat door Oases:
Welke Ik vond het altijd geweldig naar de boobies te kijken van pamela en vroeg me dus af HOE ze ze zooo groot kreeg.


Pamela was van Baywatch nerd

22-08-2008, 23:42

Citaat door aitsa:
Nee niet die, ieuwww, die andere! Zijn naam ligt op het puntje van me tong, damned ik ben het echt vergeten




Pamela was van Baywatch nerd

Ik weet wie je bedoeld.

http://uhaweb.hartford.edu/AUCOIN/beverly-hills-90210-photo-xl-beverly-hills-90210-6207790%5B1%5D.jpg

22-08-2008, 23:44
Mijn eerste keer op Trunks van Dragonball Z

22-08-2008, 23:46



Citaat door Chaim:
Ik weet wie je bedoeld.

http://uhaweb.hartford.edu/AUCOIN/beverly-hills-90210-photo-xl-beverly-hills-90210-6207790%5B1%5D.jpg



Wieeeeeeeeeeee, damned die link doet het niet bij mij!!!!

22-08-2008, 23:48

Citaat door Chaim:
Echt hé

M'n kamer zat vol met posters::.


Ik mocht ze niet ophangen was '''haram'' !! Ik stopte ze in een schrift en me nichtje ergens in haar kast.

Citaat door Premium:
What's her number:


Pf welk nummer wil je Lyca, telfort, kpn?

Citaat door aitsa:
Nee niet die, ieuwww, die andere! Zijn naam ligt op het puntje van me tong, damned ik ben het echt vergeten




Pamela was van Baywatch nerd


Wuahahahahahahaha ik verwar die 2 series altijd wejema jeh nerden actie

Maar uhh beverlyhills, je bedoeld die met dat stijle haar smal koppie gespierd lichaam ?

Citaat door Noonaa:
Mijn eerste keer op Trunks van Dragonball Z


Op een tekenfiguurtje nog wel Wiehoe how cute.

22-08-2008, 23:50

Citaat door Oases:
Wuahahahahahahaha ik verwar die 2 series altijd wejema jeh nerden actie

Maar uhh beverlyhills, je bedoeld die met dat stijle haar smal koppie gespierd lichaam ?


Ik weet het al weeerrrrr, Brandon heette die

Alhoewel ik Dylan ook wel iets mysterieus stoers vond hebben

Pagina's : [1] 2 3