Bekijk volle/desktop versie : Dames!!



Pagina's : [1] 2

22-08-2008, 23:15
[Ik heb een vraaagje.. Ben al lang op zoek naar spijkerrokken! Kan ze maar niet vinden.. Weet iemand van jullie waar ze die verkopen ? Shoekran!!]

22-08-2008, 23:16


Goeie vraag.... wil ik ook weten!

Je bedoelt misschien ook LANGE rokken... die driekwart en mini dingen hebben je niks aan.

22-08-2008, 23:17
Kun je beter gewoon zelf (laten) maken.

22-08-2008, 23:17
Ik wil een leuke zwarte lange rok, maar er bestaan alleen van die oversized dingen.

22-08-2008, 23:18



Citaat door Rei7aan:
Goeie vraag.... wil ik ook weten!

Je bedoelt misschien ook LANGE rokken... die driekwart en mini dingen hebben je niks aan.



Aan die korte rokjes heb je inderdaad niks aan! Lange spijkerrokken zijn erg handig.. Leuk met een bloes/vest!

22-08-2008, 23:19

Citaat door beleggor:
Heyy meissieee, wat leukkkkk, spijkerrokken, oooooohh wat zijn die tochhh leukk en apart. Jaaa, lekker gewoon iets korts aantrekken, heeeeerlijk en ook nog zo sexy ook. Weetje wat helemaal leuk is schat, gewoon met je moeder of vader en misschien allebei lopen op straat, oooh wat zullen anderen je beeldschoon vinden en trots zijn op de opvoeding van je ouders.


Meidd, ik ben ook opzoek naar spijkerrokkken, laat me even weten hbiba wanneer je ze gevonden hebt


Dikke nerd dat je bent

Boodschap is al duidelijk..

22-08-2008, 23:20

Citaat door beleggor:
Heyy meissieee, wat leukkkkk, spijkerrokken, oooooohh wat zijn die tochhh leukk en apart. Jaaa, lekker gewoon iets korts aantrekken, heeeeerlijk en ook nog zo sexy ook. Weetje wat helemaal leuk is schat, gewoon met je moeder of vader en misschien allebei lopen op straat, oooh wat zullen anderen je beeldschoon vinden en trots zijn op de opvoeding van je ouders.


Meidd, ik ben ook opzoek naar spijkerrokkken, laat me even weten hbiba wanneer je ze gevonden hebt



Wat is jou probleem? Der stond dames! NIet heren

22-08-2008, 23:21
Die vind je echt niet, tenzij je een ''prachtige rok'' wilt van de markt.

22-08-2008, 23:22

Citaat door glowing_star:
Kun je beter gewoon zelf (laten) maken.



haha ik ben een luilak.. Als het aan mij ligt ben ik na maanden nog niet klaar .. Vandaar gewoon kopen.

22-08-2008, 23:23
Lange spijkerrokken vind je nergens.. Je kunt er wel eentje laten maken met een spijkerbroek..

22-08-2008, 23:24

Citaat door Bneadem_:
Ik wil een leuke zwarte lange rok, maar er bestaan alleen van die oversized dingen.


Die heb ik met moeite gevonde .. Nergens in NL gevonden.. Was ik in belgie,, zag ik heb hange bij handelstraat..

22-08-2008, 23:25

Citaat door maroclady112:
Lange spijkerrokken vind je nergens.. Je kunt er wel eentje laten maken met een spijkerbroek..



Ja klopt. Dat is wat veel nu doen!

22-08-2008, 23:30


Bij de only hadden ze laatst een hele mooie.

Een lange en in Amsterdam heb je wel.

22-08-2008, 23:31
Ik oooook!! Lange!!! Bij de New Yorker waren ze er voor de zomervakantie.. Maar die heb ik gemist ..

Ik draag sinds begin de zomer een hijaab en zo een rok is erg ideaal!!

22-08-2008, 23:31

Citaat door beleggor:
Heyy meissieee, wat leukkkkk, spijkerrokken, oooooohh wat zijn die tochhh leukk en apart. Jaaa, lekker gewoon iets korts aantrekken, heeeeerlijk en ook nog zo sexy ook. Weetje wat helemaal leuk is schat, gewoon met je moeder of vader en misschien allebei lopen op straat, oooh wat zullen anderen je beeldschoon vinden en trots zijn op de opvoeding van je ouders.


Meidd, ik ben ook opzoek naar spijkerrokkken, laat me even weten hbiba wanneer je ze gevonden hebt





Ze bedoelt lange spijkerrokken..

Pagina's : [1] 2