Bekijk volle/desktop versie : You And Me Against The World



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2008, 19:11
Wat een lovely gedachte....Wat denken jullie?? Zal het jullie lukken om iemand te vinden?? Of zullen jullie voor altijd blijven zeggen: Hamdolah ik ben nog maagd ....

22-08-2008, 19:12


Kolchi selmaktab

22-08-2008, 19:13
Gair Inshallah...

Als ik bn getrouwd, hoop ik dat wel vanuit de grond van mijn hart te kunnen zeggen Inshallah...!

22-08-2008, 19:16

Citaat door Nadiia_moslima:
Kolchi selmaktab
dat weten we allemaal ja, maar ik vraag mening nu.. dus antwoord ja of nee?

Citaat door Maroc_Oujdia:
Gair Inshallah...

Als ik bn getrouwd, hoop ik dat wel vanuit de grond van mijn hart te kunnen zeggen Inshallah...!

ik hoop het ook voor je, wanneer is de grote dag?

22-08-2008, 19:17



Citaat door Mister_020:
dat weten we allemaal ja, maar ik vraag mening nu.. dus antwoord ja of nee?

ik hoop het ook voor je, wanneer is de grote dag?


Hahahahaha als hij mij heeft gevonden

22-08-2008, 19:20

Citaat door Maroc_Oujdia:
Hahahahaha als hij mij heeft gevonden

Dacht echt dat de dames al alles hebben uitgestippeld of is dat een leugen?

22-08-2008, 19:21

Citaat door Mister_020:
Dacht echt dat de dames al alles hebben uitgestippeld of is dat een leugen?


Hahahaha een leugen... Ik denk juist dat bij de dames de grootste onduidelijkheid heerst...

22-08-2008, 19:22

Citaat door Mister_020:
Dacht echt dat de dames al alles hebben uitgestippeld of is dat een leugen?


We stippelen alles uit, maar soms wijken wij vrouwen wel eens van de planning af

22-08-2008, 19:23

Citaat door Maroc_Oujdia:
Hahahaha een leugen... Ik denk juist dat bij de dames de grootste onduidelijkheid heerst...

Denk meer de grootste onzekerheid, maar onduidelijkheid?? nee denk het niet... ze zijn allemaal pietje precies wat betreft huwelijken en wat erom heen moet gebeuren, ze verzamelen al op hun twaalfde nummers van neggafa's

22-08-2008, 19:24

Citaat door Mister_020:
Wat een lovely gedachte....Wat denken jullie?? Zal het jullie lukken om iemand te vinden?? Of zullen jullie voor altijd blijven zeggen: Hamdolah ik ben nog maagd ....



nee insha'allah zullen we allemaal ene vinden..

alles is met mektab

en van dat maagd tot huwelijk omdat het moet in de islam en omdat dat veel romantischer is op je huwelijksnacht ontmaagd worden is toch net een sprookje ons marokkaans sprookje

haha

22-08-2008, 19:26

Citaat door Mister_020:
Denk meer de grootste onzekerheid, maar onduidelijkheid?? nee denk het niet... ze zijn allemaal pietje precies wat betreft huwelijken en wat erom heen moet gebeuren, ze verzamelen al op hun twaalfde nummers van neggafa's


Hahahaha nee onduidelijkheid... Ze gaan met een jongen, maar ze weten niet of die jongen ook hun hand zal vragen... & zelfs als ze trouwen is het met gemengde gevoelens... Je hoort sommige na de 1e week al zeuren & klagen..

22-08-2008, 19:27

Citaat door sima_forever:
We stippelen alles uit, maar soms wijken wij vrouwen wel eens van de planning af
hahah dat kan kloppen ja,, maar ze wijken altijd uit omdat het te maken heeft met leeftijd en niet met wat ze willen als je tenminste begrijpt wat ik bedoel...

Citaat door fatimake:
nee insha'allah zullen we allemaal ene vinden..

alles is met mektab

en van dat maagd tot huwelijk omdat het moet in de islam en omdat dat veel romantischer is op je huwelijksnacht ontmaagd worden is toch net een sprookje ons marokkaans sprookje

haha
hahah goed gezegd want de andere sprookjes eindigen allemaal met : en ze leefden nog lang en gelukkig... dat kan je niet echt over onze marokkaanse sprookjes zeggen he...

22-08-2008, 19:29



Citaat door Maroc_Oujdia:
Hahahaha nee onduidelijkheid... Ze gaan met een jongen, maar ze weten niet of die jongen ook hun hand zal vragen... & zelfs als ze trouwen is het met gemengde gevoelens... Je hoort sommige na de 1e week al zeuren & klagen..

dat is meer onzekerheid toch, ben ik wel waard dat die jongen mijn hand komt vragen?? een goede meisje heeft minder zulke zorgen denk ik dan... maar dan krijg je weer de vraag wat is een goede meisje?? daarom ben ik voor uithuwelijken... minder kopzorgen voor de man en vrouw...

22-08-2008, 19:30

Citaat door Mister_020:
hahah dat kan kloppen ja,, maar ze wijken altijd uit omdat het te maken heeft met leeftijd en niet met wat ze willen als je tenminste begrijpt wat ik bedoel...
hahah goed gezegd want de andere sprookjes eindigen allemaal met : en ze leefden nog lang en gelukkig... dat kan je niet echt over onze marokkaanse sprookjes zeggen he...



Ja toch want als ik zeg en ze leefden nog lang en gelukkig ja idd wij marokkanen kunnen ook lang en gelukkig leven maar wie zegt dat de ontmaagding vlot zou gaan aangezien marokkaanse gaste heel ongeduldig zijn zal ik waarschijnelijk een pijnelijke, heerlijke marokkaanse nacht hebben


hahaha

22-08-2008, 19:31

Citaat door Nadiia_moslima:
Kolchi selmaktab

Pagina's : [1] 2 3 4