Bekijk volle/desktop versie : Hoe vertel je je ouders dat je iemands hand wil vragen..?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-08-2008, 18:56

Of dat iemand je hand wil vragen...?[/SIZE]


22-08-2008, 18:57


Praat met je moeder joh .. !! is normaal toch !

22-08-2008, 18:58

Citaat door T-Towni:
Praat met je moeder joh .. !! is normaal toch !


Wat zeg je dan; hey ma, mo wilt om mijn hand vragen ofzo & als ze vragen waar je diegeen van kent etc..

PS. is niet persoonlijk hoor, ik vroeg het me gewoon af

22-08-2008, 19:00

Citaat door Maroc_Oujdia:
Wat zeg je dan; hey ma, mo wilt om mijn hand vragen ofzo & als ze vragen waar je diegeen van kent etc..

PS. is niet persoonlijk hoor, ik vroeg het me gewoon af



Ik neem aan dat je dat soort dingen toch met je moeder kan bespreken je moet het subtiel brengen .. dan kan zij weer je pa inlichten zo gaan die dingen nou meestal !! dus praat met haar .. schaam je niet het is moeder

22-08-2008, 19:01



Citaat door Maroc_Oujdia:

Of dat iemand je hand wil vragen...?[/SIZE]




ik zou eerst naar mij moeder gaan die begrijpt snel zulke dingen, inshallah.

22-08-2008, 19:03
-Mohammed Enait. Mohammed Enait solliciteerde drie jaar geleden bij de gemeente Rotterdam voor een functie bij de Sociale Dienst. Hij werd geweigerd. Aan zijn kwalificaties lag het niet, maar Enait wil om religieuze redenen vrouwen geen hand geven. De rechter heeft Rotterdam nu gelijk gegeven; Eniat noemt het een 'boerenvonnis' en 'handenschudfundamentalisme'.

Zie film vanaf 9:00 minuten

http://player.omroep.nl/?aflID=7714023&kanaal=tvopjepc.nl

22-08-2008, 19:05
Ik heb geen moeder, ik zou me dood dood schamen om t aan mij familie moeten zeggen.
Soms denk ik er aan, dan denk ik bij me zelf als ik dat durf dan ken ik geen schaamte meer.. hahah erg he

22-08-2008, 19:06

Citaat door T-Towni:
Ik neem aan dat je dat soort dingen toch met je moeder kan bespreken je moet het subtiel brengen .. dan kan zij weer je pa inlichten zo gaan die dingen nou meestal !! dus praat met haar .. schaam je niet het is moeder


Hahaha ik schaam me zoiezo niet om dat soort dingen bij mijn moeder.. Ik heb Hamdoelilah een hele goede band met mn mammielief...


Citaat door redoe5:
ik zou eerst naar mij moeder gaan die begrijpt snel zulke dingen, inshallah.


Inshallah...


Citaat door -Whiteshadow-:
-Mohammed Enait. Mohammed Enait solliciteerde drie jaar geleden bij de gemeente Rotterdam voor een functie bij de Sociale Dienst. Hij werd geweigerd. Aan zijn kwalificaties lag het niet, maar Enait wil om religieuze redenen vrouwen geen hand geven. De rechter heeft Rotterdam nu gelijk gegeven; Eniat noemt het een 'boerenvonnis' en 'handenschudfundamentalisme'.

Zie film vanaf 9:00 minuten

http://player.omroep.nl/?aflID=7714023&kanaal=tvopjepc.nl



22-08-2008, 19:08

Citaat door Nadiia_moslima:
Ik heb geen moeder, ik zou me dood dood schamen om t aan mij familie moeten zeggen.
Soms denk ik er aan, dan denk ik bij me zelf als ik dat durf dan ken ik geen schaamte meer.. hahah erg he


ALLAYRHAMHa...!
Ik krijg spontaan tranen bij jouw verhaal, wallah ALLAYSABARKOUM..!

Komt goed Inshallah

22-08-2008, 19:10

Citaat door Maroc_Oujdia:
ALLAYRHAMHa...!
Ik krijg spontaan tranen bij jouw verhaal, wallah ALLAYSABARKOUM..!

Komt goed Inshallah



Amien Insch'Allah

22-08-2008, 19:11
gewoon een smsje versturen,ze begrijpen t wel

22-08-2008, 19:11

Citaat door Nadiia_moslima:
Amien Insch'Allah



22-08-2008, 19:12



Citaat door barman:
gewoon een smsje versturen,ze begrijpen t wel


Hahahaha toppunt van integratie...

22-08-2008, 19:16

Citaat door Nadiia_moslima:
Ik heb geen moeder, ik zou me dood dood schamen om t aan mij familie moeten zeggen.
Soms denk ik er aan, dan denk ik bij me zelf als ik dat durf dan ken ik geen schaamte meer.. hahah erg he



Sorry .. Allahrahma ..

Maar er is toch wel iemand waarmee je dat soort dingen kan bespreken .. !! die het dan weer doorlicht aan je vader of in zo n geval ga je gewoon direct met je vader in gesprek !!

22-08-2008, 19:21

Citaat door T-Towni:
Sorry .. Allahrahma ..

Maar er is toch wel iemand waarmee je dat soort dingen kan bespreken .. !! die het dan weer doorlicht aan je vader of in zo n geval ga je gewoon direct met je vader in gesprek !!



Ik heb ze allbij niet , ik kan dit wel met mijn zussen er over hebben of mijn tantes Alhamdulilah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9