Bekijk volle/desktop versie : telefoonnummer fotograaf ichsan van lelystad????



22-08-2008, 15:48
Hallo meiden,

Wie heeft voor mij het nummer van fotograag ichsan of haar zusje iman. ze werken samen en ze komen uit lelystad.

Alvast bedankt lieve meiden

22-08-2008, 15:56


up, het is heel dringend, ik heb haar genomen voor mijn bruiloft, en heb al borg betaald, maar het nummer dat ik van haar heb is niet meer in gebruik.
help mij dames

22-08-2008, 17:26
ik las volgens mij een raar verhaal over hen hier op marrokko.nl,dat ze de boel in de maling nemen

22-08-2008, 19:13

Citaat door chalisa:
ik las volgens mij een raar verhaal over hen hier op marrokko.nl,dat ze de boel in de maling nemen


je maakt me nu helemaal bang, ik ga op 18 oktober trouwen en ik heb al een borg betaald en een betrouwbaar fotograaf kun je niet in zo'n korte tijd vinden en de meeste zijn al vol a.u.b meiden help mij heeft oemand hun nieuwe telefoonnummer en of weet iemand een betrouwbaar fotograaf die op 18 oktober nog vrij is????

22-08-2008, 19:16


sorry schat wil je niet bang maken,hoop dat je niet te veel borg heb betaald,kan ook zijn dat ze op vakantie zijn,veel mensen zijn nog niet terug,ga even voor je opzoeken

22-08-2008, 19:18

Citaat door chalisa:
sorry schat wil je niet bang maken,hoop dat je niet te veel borg heb betaald,kan ook zijn dat ze op vakantie zijn,veel mensen zijn nog niet terug,ga even voor je opzoeken



haar telefoonnummer die ik heb is niet meer in gebruik hij bestaat niet meer, vandaar dat ik zorgen maak. heb jij voor mij dat link van dat verhaal???

22-08-2008, 22:15

Citaat door Ichsan:
Salam ailakum zuster,

Ik heb inmiddels een andere nr 0626795151, ik heb jou ook een mailtje gestuurd.


mvg

ichsan/imane


Dank je wel, ik heb je inmiddels al gesproken.