Bekijk volle/desktop versie : Slappe Lach Hoekje, Fatihamarokaans & Ommo..



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2008, 10:41
En niet te vergeten het hoekje van Marokkaans20_

Yalah dames vertell!, begin met je slappe lach verhalen

ik lig nu al dubbel en heb nog niks gelezen..

22-08-2008, 10:45


Heks waar blijf je

22-08-2008, 10:46
Troetjeeeeeeee, je vergeet mij gewoon hé! Ik kwam de laatste tijden niet online. Heb vreselijke buikpijn ben ongesteld. Bah!

22-08-2008, 10:53

Citaat door Marokkaanse20_:
Troetjeeeeeeee, je vergeet mij gewoon hé! Ik kwam de laatste tijden niet online. Heb vreselijke buikpijn ben ongesteld. Bah!


Jy bent mij vergeten bedoel je! Ik spreek je zovaak aan hiero op m.nl maar je negeert mij

Ik zet je naam wel in mijn citaat schat! solly, en Allahie shafiek!

We hebben nog wat bij te praten, becausse you missed something..

kom online..

22-08-2008, 10:54



Citaat door ommo:
Jy bent mij vergeten bedoel je! Ik spreek je zovaak aan hiero op m.nl maar je negeert mij

Ik zet je naam wel in mijn citaat schat! solly, en Allahie shafiek!

We hebben nog wat bij te praten, becausse you missed something..

kom online..



Negeren? Neeeeee, ik reageer overal op hoor?! Ik kom er nu aan! Dikke koes!

22-08-2008, 10:55

Citaat door Marokkaanse20_:
Negeren? Neeeeee, ik reageer overal op hoor?! Ik kom er nu aan! Dikke koes!


aah, oke schat! het leek wel zo.. Maar sgoed kmeld me ook nu aan

22-08-2008, 11:01
heeey lekkertjes van me


waar gaan we het over hebben

whahah kan maar niet op een onderwerp komen nu

ik ga dood van de buikkrampen

ik ben hier achter me bureau aan het bevallen

22-08-2008, 11:07

Citaat door fatihamarokaans:
heeey lekkertjes van me


waar gaan we het over hebben

whahah kan maar niet op een onderwerp komen nu

ik ga dood van de buikkrampen

ik ben hier achter me bureau aan het bevallen


haha begin met jullie zieke verhalen!

22-08-2008, 11:17
hmm ff denken

ja ik weet een leuke

was een paar jaar terug op vakantie gegaan met de auto.

en me vriendin de famillie reed met me pa mee

hun hadden zo een boezbak. grote busje .

en die vader van haar heeft een bed erin geplaatst. en ik wist het niet

maar oke we waren dus nog onderweg

en ik was heel moe en wilde bijna in slaap gevallen,

en wij reden achter hun aan

opeens ik zie de 2 deuren van die bozbak open vliegen. en zie ik me vriendin op die bed liggen en dan die blik .
meskina haar haren helemaal door elkaar. het leek wel alsof ze vingers in de elektrisiteit gestopt. en ze keek me zo slaperig aan en stoned lachen

die broertje van haar wilde aan iedereen laten zien , dat zijn zusje er zo uitziet op zijn vroegst

whahaha ik was toen klaar wakker

whahah ik vergeet het echt nooit meer

22-08-2008, 11:54

Citaat door fatihamarokaans:
hmm ff denken

ja ik weet een leuke

was een paar jaar terug op vakantie gegaan met de auto.

en me vriendin de famillie reed met me pa mee

hun hadden zo een boezbak. grote busje .

en die vader van haar heeft een bed erin geplaatst. en ik wist het niet

maar oke we waren dus nog onderweg

en ik was heel moe en wilde bijna in slaap gevallen,

en wij reden achter hun aan

opeens ik zie de 2 deuren van die bozbak open vliegen. en zie ik me vriendin op die bed liggen en dan die blik .
meskina haar haren helemaal door elkaar. het leek wel alsof ze vingers in de elektrisiteit gestopt. en ze keek me zo slaperig aan en stoned lachen

die broertje van haar wilde aan iedereen laten zien , dat zijn zusje er zo uitziet op zijn vroegst

whahaha ik was toen klaar wakker

whahah ik vergeet het echt nooit meer


wejoow tamza voor het leven

Ik had een keer toen ik op vakantie ging meegemaakt dat een jongen naar de wc ging en hij kwam terug had hij velletje uit zijn broek hangen. ik ging stuk! mijn vader keek nog zo kdeed gelijk alsof k niet had gezien

22-08-2008, 12:09
Zdak!!!!

22-08-2008, 12:11

Citaat door ommo:
wejoow tamza voor het leven

Ik had een keer toen ik op vakantie ging meegemaakt dat een jongen naar de wc ging en hij kwam terug had hij velletje uit zijn broek hangen. ik ging stuk! mijn vader keek nog zo kdeed gelijk alsof k niet had gezien



O my lord! Ik zou echt doodlachen, alleen je pa he! Ooo gosh, wat een sukkel zeg. UHAHAUUHAHAUAHUAHU!

Man, k maak van alles mee! 2 jaar geledenin Casa. Ik was met me moeder en een tante. Gingen we naar een overdekte centrum maar wel dorps weetjewel. Mohiem, kwam ik daar!

Oppeens, k voel ishen harde klap op me reed. Ik dacht wtf Ik denk wat is dit men. Wallah, een zwerfer zo een sieke paktte me echt volop bij me reed. Ik was booooooooooos, ik schold ze moer uit alles. Hamdoulah niemand zag het maar tog.

Maar wat blijkt, die zwerfer is de gevaarlijkste van Marokko! Hij snijd wijfen met scheermesjes in hun gezicht. Dus me tant eme metrekke. Ik van nog 25 km Lay ne3l shitan, ze3mmal, would haram. Ik was echt booosss

En ook een keer in Al jadida, ging ik daar heen. Rondje lopen met nichten. Oppeens komt er zo een rare gozer elke keer zegt ie za7ra die kleur blond me haar was toen blond door de zon. Dus, opeens hij bleef ons volgen k werd egt bang man..

Ik snel wegrenne, alles TeleboeitiQ o een gegeven moment ik sprak maar een paar gasten aan. En ik zij zo, speel alsof je me broer bent. Was die weggeaan! Wajoo ome hart gek.

22-08-2008, 12:16



Citaat door Marokkaanse20_:
O my lord! Ik zou echt doodlachen, alleen je pa he! Ooo gosh, wat een sukkel zeg. UHAHAUUHAHAUAHUAHU!

Man, k maak van alles mee! 2 jaar geledenin Casa. Ik was met me moeder en een tante. Gingen we naar een overdekte centrum maar wel dorps weetjewel. Mohiem, kwam ik daar!

Oppeens, k voel ishen harde klap op me reed. Ik dacht wtf Ik denk wat is dit men. Wallah, een zwerfer zo een sieke paktte me echt volop bij me reed. Ik was booooooooooos, ik schold ze moer uit alles. Hamdoulah niemand zag het maar tog.

Maar wat blijkt, die zwerfer is de gevaarlijkste van Marokko! Hij snijd wijfen met scheermesjes in hun gezicht. Dus me tant eme metrekke. Ik van nog 25 km Lay ne3l shitan, ze3mmal, would haram. Ik was echt booosss

En ook een keer in Al jadida, ging ik daar heen. Rondje lopen met nichten. Oppeens komt er zo een rare gozer elke keer zegt ie za7ra die kleur blond me haar was toen blond door de zon. Dus, opeens hij bleef ons volgen k werd egt bang man..

Ik snel wegrenne, alles TeleboeitiQ o een gegeven moment ik sprak maar een paar gasten aan. En ik zij zo, speel alsof je me broer bent. Was die weggeaan! Wajoo ome hart gek.



wayema! hoe erg gek, ewa in marokko maak ik van alles mee wie niet.. een keer viel wehed gast me lastig toen ik met mijn vader was..( ik maak alleen gekke dingen mee op momenten waar mn vader bij is) ewa die gast ook hele tijd psst, kzzt, bzzt doen en mijn vader opeens uit het niets pakt wehed grote steen en begint hem te bekogelen HAHA! hij wist niet hoe snel hij moest weg komen.. HAHA, ik was ook eens met mn tante meegegaan van daar, kwam een jongen ze3ma op straat mijn hand vragen zegt ie. Ik trouw je hier op straat, mijn tante super hard door die souk, WAT DENK JE DAT ER OP HAAR HOOFD STAAT GESCHREVEN KE7HBA OULLAAAA! MAAK DAT JE WEG KOMT EH ZBELL.. iedereen kijken..

22-08-2008, 12:19

Citaat door ommo:
wayema! hoe erg gek, ewa in marokko maak ik van alles mee wie niet.. een keer viel wehed gast me lastig toen ik met mijn vader was..( ik maak alleen gekke dingen mee op momenten waar mn vader bij is) ewa die gast ook hele tijd psst, kzzt, bzzt doen en mijn vader opeens uit het niets pakt wehed grote steen en begint hem te bekogelen HAHA! hij wist niet hoe snel hij moest weg komen.. HAHA, ik was ook eens met mn tante meegegaan van daar, kwam een jongen ze3ma op straat mijn hand vragen zegt ie. Ik trouw je hier op straat, mijn tante super hard door die souk, WAT DENK JE DAT ER OP HAAR HOOFD STAAT GESCHREVEN KE7HBA OULLAAAA! MAAK DAT JE WEG KOMT EH ZBELL.. iedereen kijken..



AHAHAHAHAHA KILLER MAN! Wallah, k heb ook altijd moeders die naar mij toe komen? A bentie, aub trouw met mij zoon, hij zal goed voor je zorgen. Jullie passen echt bij elkaar, aub aub! Bij deze dit dat.

En wij hebben zo een dorpsbuurt mohiem k weet precies wie het zijn. En het zijn de grootste players ooit! Hahahah, gadverdamme man. Al was ik de laatste op aarde. Mohiem, dit jaar ga ik met me man tog dr heen! Ik ga ze allemaal aanwijzen, en pronken dr mee.

Bah Marokkanen in Marokko, echt na de klote ajoooo.

22-08-2008, 12:19
whahaha lig hier in een duek


wajooh ik ga nu naar huis, me buik doet echt pijn

sorry ben vandaag beetje afwezig, maar beloof jullie dat ik morgen of vanavond als ik me beter voel ga schrijven

doeggggg

Pagina's : [1] 2 3 4