Bekijk volle/desktop versie : onmogelijke liefde



Pagina's : [1] 2 3

21-08-2008, 16:57
hello,

Ik heb al 1 jaar 'n relatie, mijn vriend wil nu om mijn hand komen vragen alleen is mijn vader er zwaar op tegen. Hij vertelde dat hij niet eens voor de deur moet komen en dat hij hem nooit zou accepteren vanwege de familie waaruit hij komt... ik word er letterlijk gek van en weet niet echt wat me te doen staat... familie opgeven voor een man? dat gaat dnek ik te ver maar ik wil niets liever dan met hem trouwen ...

21-08-2008, 16:59


Hoe oud ben je zelf?

21-08-2008, 17:04

Citaat door _mcrochick:
hello,

Ik heb al 1 jaar 'n relatie, mijn vriend wil nu om mijn hand komen vragen alleen is mijn vader er zwaar op tegen. Hij vertelde dat hij niet eens voor de deur moet komen en dat hij hem nooit zou accepteren vanwege de familie waaruit hij komt... ik word er letterlijk gek van en weet niet echt wat me te doen staat... familie opgeven voor een man? dat gaat dnek ik te ver maar ik wil niets liever dan met hem trouwen ...
pleeg zelfmoord...ben je van al het gezeik af!

21-08-2008, 17:11

Citaat door samsam:
pleeg zelfmoord...ben je van al het gezeik af!


Jouw reacties slaan echt nergens op!

21-08-2008, 17:12



Citaat door _mcrochick:
hello,

Ik heb al 1 jaar 'n relatie, mijn vriend wil nu om mijn hand komen vragen alleen is mijn vader er zwaar op tegen. Hij vertelde dat hij niet eens voor de deur moet komen en dat hij hem nooit zou accepteren vanwege de familie waaruit hij komt... ik word er letterlijk gek van en weet niet echt wat me te doen staat... familie opgeven voor een man? dat gaat dnek ik te ver maar ik wil niets liever dan met hem trouwen ...



Kijk of je moeder wat kan doen voor je.. Je zussen, broers..

21-08-2008, 17:12

Citaat door samsam:
pleeg zelfmoord...ben je van al het gezeik af!



haha grappig ben jij daar niet van, but nO thanks zou ik niet doen zelfs niet als ik in JOU schoenen zou staan hou je reacties maar bij je bespaar jezel de moeite en mij trouwens

21-08-2008, 17:13

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Kijk of je moeder wat kan doen voor je.. Je zussen, broers..



kon dat maar ben de oudste van het stel... ik sta nu soort van voor een keuze het 1 of het ander

21-08-2008, 17:14
kijk je vader gaat je niet zomaar verbieden niet te trouwen

jij wil advies maar je geeft wel weinig info wat zijn zijn motivaties om jullie huwelijk te 'boycotten'?

wat vind hij juist verkeerd aan hem enzo..

hij is je vader!!!! en Rda lweiliedien is heel belangrijk !!

21-08-2008, 17:16

Citaat door couscous:
kijk je vader gaat je niet zomaar verbieden niet te trouwen

jij wil advies maar je geeft wel weinig info wat zijn zijn motivaties om jullie huwelijk te 'boycotten'?

wat vind hij juist verkeerd aan hem enzo..

hij is je vader!!!! en Rda lweiliedien is heel belangrijk !!



hij schijnt uit een 'verkeerde familie' te komen, en mijn familie zijn echt het type soort mensen dat heel erg afgaan op verhalen van buiten

21-08-2008, 17:22

Citaat door _mcrochick:
hij schijnt uit een 'verkeerde familie' te komen, en mijn familie zijn echt het type soort mensen dat heel erg afgaan op verhalen van buiten



ah zo maar je weet waar rook is vuur...

dit is een ingewikkelde situatie en ik kan u geen advies geven semhielie

maar een huwelijk zonder Rda lweiliedien ....

Ghair inshallah ei l'berkania

21-08-2008, 19:08
Maar je vriend is wel een type die gewoon werkt enzo??

als dat het geval is moet je vader niet moeilijk doen, praat met je ma of een tante of oom...

21-08-2008, 19:13
Als je de zegen van je vader niet krijgt moet je ermee stoppen ,hij verbied het je niks voor niks.

21-08-2008, 20:01


als hij goed bezig is en dat weet je dan moet je het gewoon even afwachten en nog maar eens proberen.

misschien kunnen toch zijn familieleden je vader overhalen.

je bent 21, dus voorlopig heb je wel even.

dat je vriend goed bezig is en duidelijk voor je kan zorgen is het belangrijkste. als ie dit niet kan dan moet ik je vader gelijk geven. niets zo erg als getrouwd zijn en erachter komen dat je man niets wil uitvoeren, verslavingen heeft en een totaal andere jongen wordt dan voor het trouwen.

21-08-2008, 20:03
Luister naar je ouders, op een dag zal je beseffen wrm

21-08-2008, 20:03

Citaat door noona:
als hij goed bezig is en dat weet je dan moet je het gewoon even afwachten en nog maar eens proberen.

misschien kunnen toch zijn familieleden je vader overhalen.

je bent 21, dus voorlopig heb je wel even.

dat je vriend goed bezig is en duidelijk voor je kan zorgen is het belangrijkste. als ie dit niet kan dan moet ik je vader gelijk geven. niets zo erg als getrouwd zijn en erachter komen dat je man niets wil uitvoeren, verslavingen heeft en een totaal andere jongen wordt dan voor het trouwen.



Pagina's : [1] 2 3