Bekijk volle/desktop versie : aghawatie..



21-08-2008, 16:18

asalaam aleikoum warahmatou Allahh

Schooljaar is weer nabij, alhamdoulilah ik zit nu in me eindexamenjaar vwo6, hierbij is een profielwerkstuk verplicht om gedaan te worden(80u werk per persoon).. ik ga het inshallah samen met me vriendin doen.. we willen het graag over de islam houden, en dan vooral over de grote rijken binnen de islamitische geschiedenis, Het rijk van de Omajaden en de abasiden.. heb je hier informatie over??! vraag ik je bij Allah om ons te helpen..


wasalaam aleikoum


21-08-2008, 16:36


niemand


21-08-2008, 17:08
Saaie onderwerp...

21-08-2008, 17:12

Citaat door mocroroosje15:
Saaie onderwerp...





Er is niks beters dan meer te weten komen over ONS dien..

Ya rabi zidni 3ilmann!!


21-08-2008, 20:29


Leuk! Ik doe het over "kunst in het Midden Oosten ten tijde van de Middeleeuwen" ook vwo6

21-08-2008, 21:44

Citaat door dutchSaliha:
Leuk! Ik doe het over "kunst in het Midden Oosten ten tijde van de Middeleeuwen" ook vwo6




Aah netjes zuster.. lijkt me ook een hele interessante onderwerp, doe jij t voor ckv of voor geschiedenis?

Liefs oughtouki Soumiiya


22-08-2008, 14:59

Citaat door soumiiya:


Aah netjes zuster.. lijkt me ook een hele interessante onderwerp, doe jij t voor ckv of voor geschiedenis?

Liefs oughtouki Soumiiya[/SIZE]


Kunstgeschiedenis en geschiedenis inderdaad.

Maar wat is jou onderzoeksvraag dan?

Oh trouwens, de National Geographic van juli (dacht ik, anders augustus of juni) ging over Perzie, maar er stond ontzettend veel informatie in ook over het Ottomaanse rijk en de geschiedenis en er stonden allemaal kaarten en weet ik veel. Misschien dat je 'm in de bieb even kunt opzoeken, ik vond het iig de moeite waard.

22-08-2008, 22:07

Citaat door dutchSaliha:
Kunstgeschiedenis en geschiedenis inderdaad.

Maar wat is jou onderzoeksvraag dan?

Oh trouwens, de National Geographic van juli (dacht ik, anders augustus of juni) ging over Perzie, maar er stond ontzettend veel informatie in ook over het Ottomaanse rijk en de geschiedenis en er stonden allemaal kaarten en weet ik veel. Misschien dat je 'm in de bieb even kunt opzoeken, ik vond het iig de moeite waard.





We hebben nog niet egt een onderzoeksvraag, as week heb ik weer inshallah me eerste les week, dan ga ik er aan beginnen..ben nog van me laatste vakantie daagjes aan het genieten..

Ik ga inderdaad even achter deze tijdschrift, ben benieuwd..desnoods koop ik m inshallah,. super thnx voor je tips oughti..Djazaki Allahoe bi kouli gair inshallah, en inshallah gaan we het dit jaar halen!!

LIefs je zustertje Soumiiya