Bekijk volle/desktop versie : Mensen lees dit!!!!



26-01-2004, 09:43
Lieve mensen hoe moeten wij en dan sprek ik nu tegen iedere marokkaan de wereld verbeteren voor ons geloof strijden als we problemen met elkaar hebben een berberse jongen die niet mag trouwen met een arabische meisje of vriendenkringen die bijna alleen maar of uit arabieren of berbers bestaan vanwaar die haat ooit hebben de arabieren het slecht gedaan bij de berbers maar waarom kunnen we nu niet een keer vrede met elkaar sluiten dan staan we sterker dan alleen ik wil alleen zeggen dat ik dit echt niet kan geloven we zijn een volk een geloof een koning en een hart voor eer en liefde waarom??!!

26-01-2004, 09:46


MEE EENS;
ALLAH
VADERLAND
KONING

26-01-2004, 09:48
ja he nou iemand die het met me eens is

26-01-2004, 09:49
Ik denk niet dat de wereld op marokko en de goede relatie tussen "berbers" en "arabieren" aan het wachten is. Ik zie één oplossing voor de wereld ! xkaboemx en we zijn van elkaar af !

26-01-2004, 09:51


nou kaboem ,ik zou zeggen begin bij jezelf eerst door je kop te schieten want daar wacht de wereld wel op.

26-01-2004, 09:58
kaboem dan heb je makkelijk denken als marokko er niet op wacht begin dan bij jou omgeving het is goed voor jezelf zeg eerlijk wat weet jij van de arabieren of berbers (weet niet wat je bent) maar zeg eerlijk bijna niets van hun tradities cultuur etc. mens xxx niet alleen maar wat en denk eerst voor je wat neerzet ok? en doe dat dan niet op mijn forum ok?! als er toch alleen maar onzin uitkomt

26-01-2004, 10:13
ja ! je hebt gelijk ! Wat doe ik hier? (tussen achterlijke mensen)

26-01-2004, 10:32
MEE EENS;
ALLAH = god
VADERLAND = Nederland
KONING = koningin Beatrix

26-01-2004, 10:48
Ik ben in provincie Nador geboren, In Rabat afgestudeerd, Ik zie heel duidelijk vie is schuldig, mijne vrouw komt uit Rabat.
Ik heb tot mijne baccaloreat In Midar gestudeerd{9 jaar}, Midar is een plaats waar alleen berbers welkom zijn, wij komen uit ander plaats (7 km) verder we praten arabisch, we werden daagelijk gedescrimeneerd omdat wij geen berbers praten. 9 jaar lang, 99% vaan de bewooners haten arabiren en dat is echt de waarheid, daarna ging ik naar Rabat , dus daar ben ik een RIFI. maar ik heb geen second het gevoel gehaad van discrimenatie in tegen ik werd gerespecteerd en mensen daar willen graag kennis maken en ze beschouwen de Rif als goed mensen.
wat ik hier wil zeggen dat de ( Rifiaan)zijn de mensen die de verschil maken, over racism en discriminatie dat zijn ze echt erg.
die moet een keer ophouden.

26-01-2004, 17:38

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
MEE EENS;
ALLAH = god
VADERLAND = Nederland
KONING = koningin Beatrix
haha ik dacht het niet ANDRIESJE.
marokko komt voor mij op de eerste plaats net als nederlanders die al honderd jaar leven in Australie en Amerika voor hun ook Nederland in de eerste plaats komt,ik heb er heel wat van hun gesproken en ze voelen zich altijd nederlands.net als joden die hier in nederland leven die voelen eerder met Israel mee dan met nederland.

26-01-2004, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door hassouna
Ik ben in provincie Nador geboren, In Rabat afgestudeerd, Ik zie heel duidelijk vie is schuldig, mijne vrouw komt uit Rabat.
Ik heb tot mijne baccaloreat In Midar gestudeerd{9 jaar}, Midar is een plaats waar alleen berbers welkom zijn, wij komen uit ander plaats (7 km) verder we praten arabisch, we werden daagelijk gedescrimeneerd omdat wij geen berbers praten. 9 jaar lang, 99% vaan de bewooners haten arabiren en dat is echt de waarheid, daarna ging ik naar Rabat , dus daar ben ik een RIFI. maar ik heb geen second het gevoel gehaad van discrimenatie in tegen ik werd gerespecteerd en mensen daar willen graag kennis maken en ze beschouwen de Rif als goed mensen.
wat ik hier wil zeggen dat de ( Rifiaan)zijn de mensen die de verschil maken, over racism en discriminatie dat zijn ze echt erg.
die moet een keer ophouden.
nou.. Arabieren kunnen er anders ook wel wat van

26-01-2004, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door hassouna
Ik ben in provincie Nador geboren, In Rabat afgestudeerd, Ik zie heel duidelijk vie is schuldig, mijne vrouw komt uit Rabat.
Ik heb tot mijne baccaloreat In Midar gestudeerd{9 jaar}, Midar is een plaats waar alleen berbers welkom zijn, wij komen uit ander plaats (7 km) verder we praten arabisch, we werden daagelijk gedescrimeneerd omdat wij geen berbers praten. 9 jaar lang, 99% vaan de bewooners haten arabiren en dat is echt de waarheid, daarna ging ik naar Rabat , dus daar ben ik een RIFI. maar ik heb geen second het gevoel gehaad van discrimenatie in tegen ik werd gerespecteerd en mensen daar willen graag kennis maken en ze beschouwen de Rif als goed mensen.
wat ik hier wil zeggen dat de ( Rifiaan)zijn de mensen die de verschil maken, over racism en discriminatie dat zijn ze echt erg.
die moet een keer ophouden.
Weet je wat het is :
In de arabische gedeeltes worden de berbers gediscrimineerd en in de berberse gedeelte worden de arabieren gediscrimineerd.
Dus het komt niet alleen van 1 kant.

26-01-2004, 19:10


Het is niet echt zo dat berbers Arabieren haten. Het is alleen zo dat Berbers de Arabieren als grote, gemene veroveraars die niets goeds doen en dat de Arabieren Berbers zien als nou ja, afval of zo. Maw onwetendheid. Als we ons nu allemaal verdiepen in gewoontes ed van andere culturen, dan zou er veel minder discriminatie/racisme/segregatie zijn.