Bekijk volle/desktop versie : Stijltang...GAMMA STIJLTANG



Pagina's : [1] 2

21-08-2008, 11:33
wil deze stijltang kopen..heeft er iemand deze stijltang? of een andere van de zelfde merk? ik twijfel tussen 2..ik heb veel goeds gehoord over de GAMMA stijltangen..maar ik wil jullie mening ook horen


deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=599&pa ge=2&subject=1&subject_refine_id=0


en deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=598&pa ge=1&subject=1&subject_refine_id=0

21-08-2008, 11:37


up...graag ervaringen vermelden

21-08-2008, 11:44
up..help meeeeeeeeeeee!!!!!

21-08-2008, 12:06

Citaat door RiffiaGirl87:
wil deze stijltang kopen..heeft er iemand deze stijltang? of een andere van de zelfde merk? ik twijfel tussen 2..ik heb veel goeds gehoord over de GAMMA stijltangen..maar ik wil jullie mening ook horen


deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=599&pa ge=2&subject=1&subject_refine_id=0


en deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=598&pa ge=1&subject=1&subject_refine_id=0



De iso stijltang is goed.

100% keramieke platen.
Snel stijlen.
Het verbrandt je haar niet doordat de platen van keramiek zijn.
Zelfs Afro vrouwen met stug kroes touw haar hebben hier resultaat bij geboekt.

Het kost wel wat meer maar het is het waard want het verbrandt je haar gelukkig niet en maakt het niet naar jaren lang dun of kapot.

isointernationals.com

Je hebt ze in alle kleurtjes.. Groen, Roze, Paars, blauw, zwart.


Ik heb de roze.

21-08-2008, 12:10



Citaat door Kalthoum:
De iso stijltang is goed.

100% keramieke platen.
Snel stijlen.
Het verbrandt je haar niet doordat de platen van keramiek zijn.
Zelfs Afro vrouwen met stug kroes touw haar hebben hier resultaat bij geboekt.

Het kost wel wat meer maar het is het waard want het verbrandt je haar gelukkig niet en maakt het niet naar jaren lang dun of kapot.

isointernationals.com

Je hebt ze in alle kleurtjes.. Groen, Roze, Paars, blauw, zwart.


Ik heb de roze.



moest wel ff lachen hoor..maar de site doet het niet bij mij..en hoeveel kost die stijltang?hebben ze misschien een winkel in nederland?

21-08-2008, 12:18
meiden die de GAMMA STIJLTANG hebben..vertel me welke jullie hebben en wat je ervaring is..dan kan ik kiezen welke ik neem

21-08-2008, 12:24

Citaat door RiffiaGirl87:
moest wel ff lachen hoor..maar de site doet het niet bij mij..en hoeveel kost die stijltang?hebben ze misschien een winkel in nederland?




haha..

Als het niet lukt ga dan via google.com

Vul in ISOinternational

In Amerika zijn ze 200 dollar.

En hier 90.00 euro.

Beetje duur maar weetje het is echt beter dan die andere rotzooi.
Ik ben geen voorstander van stylen want ben altijd bang dat me haar verbrandt en ik over paar jaar geen haartje meer overheb dus behoud ik altijd me eigen haar.

Op die site kun je meer inf lezen over de voordelen van deze styltang.


Successs

21-08-2008, 12:28

Citaat door Kalthoum:
haha..

Als het niet lukt ga dan via google.com

Vul in ISOinternational

In Amerika zijn ze 200 dollar.

En hier 90.00 euro.

Beetje duur maar weetje het is echt beter dan die andere rotzooi.
Ik ben geen voorstander van stylen want ben altijd bang dat me haar verbrandt en ik over paar jaar geen haartje meer overheb dus behoud ik altijd me eigen haar.

Op die site kun je meer inf lezen over de voordelen van deze styltang.


Successs


ik ga zo ff via google zoeken..thanks voor je info
wil een goeie stijltang hebben prijs maak niet zoveel uit maar 100 of 150 vind ik te veel voor een stijltang 90 euro kan nog wel..ben ook niet echt van haar stijlen want draag een hijaab ma ik wil nu 1goeie die hopelijk lang mee zal gaan..als ik na een feestbruiloft ga dan wil ik wel mooi gestijld haar hebben dus dan heb ik er eigenlijk alleen 1 nodig..thanks voor je hulp!

21-08-2008, 12:32

Citaat door RiffiaGirl87:
ik ga zo ff via google zoeken..thanks voor je info
wil een goeie stijltang hebben prijs maak niet zoveel uit maar 100 of 150 vind ik te veel voor een stijltang 90 euro kan nog wel..ben ook niet echt van haar stijlen want draag een hijaab ma ik wil nu 1goeie die hopelijk lang mee zal gaan..als ik na een feestbruiloft ga dan wil ik wel mooi gestijld haar hebben dus dan heb ik er eigenlijk alleen 1 nodig..thanks voor je hulp!



Ja zo dacht ik er ook over. Ik gebruik m ook voor feesten of andere gelegenheden.
Af en toe jezelf optutten kan geen kwaad toch.

Vind het alleen vaak jammer als je de wassing doet dat het de voorkant altijd beetje lichtjes opkrult. jammer.

Dus een tip, tijdens je vakantie die 1x in de maand plaats vind, jezelf van top tot teen optutten.



K.

21-08-2008, 16:07

Citaat door Kalthoum:
Ja zo dacht ik er ook over. Ik gebruik m ook voor feesten of andere gelegenheden.
Af en toe jezelf optutten kan geen kwaad toch.

Vind het alleen vaak jammer als je de wassing doet dat het de voorkant altijd beetje lichtjes opkrult. jammer.

Dus een tip, tijdens je vakantie die 1x in de maand plaats vind, jezelf van top tot teen optutten.



K.


heb binnenkort 3bruiloften en 2 baby feesten en wil graag gaan maar heb jurken laten maken waar hijaab niet bij staat dus daarom zoek ik nu gewoon een goeie stijltang..krullen en marokkaanse jurk vind ik persoonlijk echt lelijk!bedankt voor je tips

optutten af en toe kan geen kwaad hé

21-08-2008, 16:13

Citaat door RiffiaGirl87:
wil deze stijltang kopen..heeft er iemand deze stijltang? of een andere van de zelfde merk? ik twijfel tussen 2..ik heb veel goeds gehoord over de GAMMA stijltangen..maar ik wil jullie mening ook horen


deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=599&pa ge=2&subject=1&subject_refine_id=0


en deze:

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=598&pa ge=1&subject=1&subject_refine_id=0



Geen ervaring mee, maar ik heb zelf eentje van Babyliss en die is echt supergoed, en hij was maar 30 euro. Dus misschien heb je hier wat aan..

21-08-2008, 16:16

Citaat door DiepOngelukkig:
Geen ervaring mee, maar ik heb zelf eentje van Babyliss en die is echt supergoed, en hij was maar 30 euro. Dus misschien heb je hier wat aan..


had er ook 1 van babyliss..toen ik na marokko ging heb ik 'm aan me nicht gegeven want ja ze zat zo te slijmen..hij was wel goed..had 'm ook voor 25 euro of 30euro gekocht bij de blokker of media markt ofzo..weet het niet meer..maar waar heb jij 'm gekocht? als ik vragen mag?

21-08-2008, 16:18


Ik Heb Er Geen,ik Ben Kaal Snik/snif

21-08-2008, 16:37

Citaat door RiffiaGirl87:
had er ook 1 van babyliss..toen ik na marokko ging heb ik 'm aan me nicht gegeven want ja ze zat zo te slijmen..hij was wel goed..had 'm ook voor 25 euro of 30euro gekocht bij de blokker of media markt ofzo..weet het niet meer..maar waar heb jij 'm gekocht? als ik vragen mag?



Ik heb m ook bij Blokker gekocht. Hiervoor had ik ook eentje die had ik bij Kijkshop gekocht die was ook supergoed, je haar werd in 1 keer glad en na dagen was je haar nog zacht en glad, ik heb m toen aan mijn zus uitgeleend die op vakantie ging naar Marokko, en inderdaad zij moest m ook inleveren daar bij haar schoonzus die mensen willen echt alles van je hebben.
Maar die van Babyliss is echt goed, het is echt niet nodig om honderen uit te geven aan een stijltang terwijl die goedkope net zo goed of beter werken zelfs.
Mijn nicht had ook eentje van 79 euro gekocht, nou na een hele dag strijken was mijn haar nog kroessss

21-08-2008, 16:54
Ik Heb Geen Kroeshaar

Pagina's : [1] 2