Bekijk volle/desktop versie : Brildraagsters, kom eens even hier...



Pagina's : [1] 2

19-08-2008, 21:12
Salaam dames,

Ik heb gisteren een oogmeting laten doen en het blijkt dat ik een bril moet

Wat is een goede opticien/brillenwinkel? En wat is een goede prijs voor een complete bril?

Bij specsavers wilden ze me een bril verkopen van E139,- en dan kwam er nog E50,- bij voor ontspiegelen en krasbestendige laag. Ik kreeg dan wel een 2e bril gratis. Ik heb geen idee of dit een goede aanbieding is of niet?
(ik vond het best veel geld)

x Zonnetje

19-08-2008, 21:14


139 euro inclusief glazen?

19-08-2008, 21:14
Zoveel geld is het niet voor een bril waar je een aantal jaar mee moet doen (in mijn geval doe ik er veel korter mee, maar ik ben dan ook een brillenfreak). Plus je kunt van je verzekering geld terugkrijgen, voor mij is dat 95 euro per twee jaar.

19-08-2008, 21:15
elke opticien zal je een bril aansmeren dus is de vraag, is een bril echt nodig????

de mijne heeft me 330 euro gekost...ja zo scheel zie ik

19-08-2008, 21:17



Citaat door Kippepoot:
139 euro inclusief glazen?


Ja, inclusief glazen
En het is gewoon een simpel ding, geen design ofzo

En dan kon ik kiezen; gratis 2e bril erbij of speciale glazen erin die meekleuren met het daglicht..of zoiets!.

x Zonnetje

19-08-2008, 21:18

Citaat door Zonnetje_78:
Ja, inclusief glazen
En het is gewoon een simpel ding, geen design ofzo

En dan kon ik kiezen; gratis 2e bril erbij of speciale glazen erin die meekleuren met het daglicht..of zoiets!.

x Zonnetje

Nooit nooit nooit zo'n bril met meekleurende glazen nemen! Wat zijn die dingen lelijk zeg..

19-08-2008, 21:18

Citaat door 7eloua:
Zoveel geld is het niet voor een bril waar je een aantal jaar mee moet doen (in mijn geval doe ik er veel korter mee, maar ik ben dan ook een brillenfreak). Plus je kunt van je verzekering geld terugkrijgen, voor mij is dat 95 euro per twee jaar.



Een bril kan heel leuk staan!
Bij mij niet helaas....past niet bij mn hoofd.

Omdat ik alleen een basisverzekering heb krijg ik helaas geen geld terug van de verzekering.

x Zonnetje

19-08-2008, 21:19

Citaat door Zonnetje_78:
Ja, inclusief glazen
En het is gewoon een simpel ding, geen design ofzo

En dan kon ik kiezen; gratis 2e bril erbij of speciale glazen erin die meekleuren met het daglicht..of zoiets!.

x Zonnetje


Dat is een prima deal joh!
Ik heb begin dit jaar een bril (huismerk) voor ruim 400 euro gehaald bij een opticien hier in het dorp. Was ik maar niet zo lui en toch de stad ingegaan voor een bril bij specsavers of pearl.

Wat is je sterkte?

19-08-2008, 21:20
Oh ja, ik zou voor een tweede bril gaan ipv die meekleurglazen.

19-08-2008, 21:21

Citaat door 7eloua:
Nooit nooit nooit zo'n bril met meekleurende glazen nemen! Wat zijn die dingen lelijk zeg..


Hahaha!

Het leek mij ook h-e-l-e-m-a-a-l- niets


x Zonnetje

19-08-2008, 21:25
heb de mijne bij hans anders voor 150 euro, kreeg nog 50 euro van mijn zorgverzekering terug
een simpele zwart bril

19-08-2008, 21:26
Waar moet ik verder op letten bij het aanschaffen van een bril?

Materialen?

Kleuren? (welke kleur kan je het beste nemen zodat het overal bij past?)

x Zonnetje

19-08-2008, 21:27


ik ga een deze dagen ook een bril halen voor bij mijn lenzen om af te wisselen, maar nu wil ik eentje van chanel of dior, heeft iemand er een en hoeveel was je kwijt? Ik ben van plan mijn bril bij citylens te halen daar haal ik ookal 12 jaar mijn lenzen en ze hebben veel keuze in designersbrillen.

vanaf welke prijs zijn die desingersmonturen??

19-08-2008, 21:28

Citaat door Zonnetje_78:
Salaam dames,

Ik heb gisteren een oogmeting laten doen en het blijkt dat ik een bril moet

Wat is een goede opticien/brillenwinkel? En wat is een goede prijs voor een complete bril?

Bij specsavers wilden ze me een bril verkopen van E139,- en dan kwam er nog E50,- bij voor ontspiegelen en krasbestendige laag. Ik kreeg dan wel een 2e bril gratis. Ik heb geen idee of dit een goede aanbieding is of niet?
(ik vond het best veel geld)

x Zonnetje



is helemaal niet duur voor een bril. die van mij heb ik 2 jaar terug ook daar gehaald.
dus ze hebben nu een actie van 2e bril gratis. ik ben wel weer toe aan een nieuwe dus ga denk ik toch ff langs van de week

19-08-2008, 21:32

Citaat door Zitounia:
is helemaal niet duur voor een bril. die van mij heb ik 2 jaar terug ook daar gehaald.
dus ze hebben nu een actie van 2e bril gratis. ik ben wel weer toe aan een nieuwe dus ga denk ik toch ff langs van de week


Ja, het is zo t ehoren toch wel wel een goede actie, vooral voor degenen die graag afwisselen met hun brillen:

2 voor 1
Onze mooiste aanbieding ooit! Koop 1 bril en u krijgt de 2e gratis! Koop een bril vanaf 99.- en u krijgt de 2e gratis, met een montuur geheel naar eigen keuze. Uiteraard altijd voorzien van gratis enkelvoudige standaardglazen van PENTAX, ongeacht de sterkte. Bovendien krijgt u bij aankoop van varifocale glazen voor uw eerste bril geheel gratis dezelfde varifocale standaardglazen voor uw 2e bril.

http://www.specsavers.nl

Pagina's : [1] 2