Bekijk volle/desktop versie : naima uit den haag?



25-01-2004, 18:33
Salaam eleykoem

doe dames wat vinden jullie van haar als jullie haar niet goed vinden ga dat er niet te ver in om haar te beledigen maar zeg gewoon dat je ervaringen niet goed ware of dergelijke zo houden we toch nog respect voor elke zusters insha Allah


walikom salaam

26-01-2004, 00:09


mijn schoonzus had er een maand geleden genomen.ze was echt goed ze heeft mooie jurken en ze veranderd bij elke jurk je kapsel en de mak up vind ik ook goed ze houd het heel licht dus niet van die vette lagen.maar je kan het beste bij der langs gaan dan kun je alles zien.

26-01-2004, 10:34
Ik vind dat zij niet goed is. Laila vind ik persoonlijk beter dan haar

26-01-2004, 10:47
Assalaamoe ALaikoem
Beste zuster je hebt ook een Naima uit Rotterdam.
Die raad ik iedere zuster aan!!!
Ze is masha ALLAAH... ik had haar ook op mn bruiloft..
Ze heeft masha ALLAAH prachtige jurken!
Moge ALLAAH SWT je huwelijk zegenen en alles vergemakkelijken!
Wasalam Alaikoem
Oem Abdullah

26-01-2004, 14:50


persoonlijk vind ik Naima een toppertje. Ik heb haar bij bijna iedere bruiloft meegemaakt en elke bruid verandert telkens maar weer in een prinsesje. Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is het feit dat iedereen haar inhuurt waardoor de originaliteit er een beetje vanaf is.
Maar als je haar zelf nooit eerder hebt meegemaakt bij andere bruiloften raad ik je haar zeker aan!

26-01-2004, 16:20
Ik ben ook een grote fan van Naima
Haar make up is niet overdreven en haar kapsel zijn wauwie.
Ook ik ze super aardig en helpt je over de zenuwe van zo'n dag.

26-01-2004, 20:28
hoi meiden,
heeft er iemand hier het nummer van naima? ik ben nu wel benieuwd.....
noui bedankt vast meiden,
xxx oem jabir

26-01-2004, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door tamazight87
hoi meiden,
heeft er iemand hier het nummer van naima? ik ben nu wel benieuwd.....
noui bedankt vast meiden,
xxx oem jabir
0651830828

26-01-2004, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door tamazight87
bedankt lieverd! trouwens deze account is van mijn nichie want ik ben 20(mocht je denken: die gaat vroeg trouwen ) en ben jij dat op je avatar? zo ja, dan ben je een heel mooi meisje masha-allah....
beslama,
xxxx oem jabir
graag gedaan hoor


Ik had trouwens helemaal niet naar de leeftijd gekeken het is dat je er nu zelf aangeeft

Ik ben het inderdaad op de avatar thanks :blauwkus:



27-01-2004, 18:46
oke oegtie's ik weet voldoende bedankt dat jullie het zo macha Allah hebben gehouden gewoon heel netjes sommige vonden haar goed sommige wat minder maar werd wel netjes gedaan!!

27-01-2004, 23:04
julie bedoelen toch dat vrouwtje iut de-haag ze draagt een hoofddoek en is een best kort van lengte?dan weet ik teminste dat we het hier or dezelfde hebben.