Bekijk volle/desktop versie : wie is helemaal alleen thuis???



19-08-2008, 02:20
ik verveel me ben alleen thuis men ouders zitte nog in marokko en ikkan niet slapen heb bang van boekebes hij is nu de laatste 2dagen bij me op bezoek gekomen heb bang om te slapen .. hft er nog iemand zo n last van hem wat moet ik er tegendoen??[SIZE="4"][/SIZE]

19-08-2008, 02:22



Citaat door riffia_meknes_:
ik verveel me ben alleen thuis men ouders zitte nog in marokko en ikkan niet slapen heb bang van boekebes hij is nu de laatste 2dagen bij me op bezoek gekomen heb bang om te slapen .. hft er nog iemand zo n last van hem wat moet ik er tegendoen??[SIZE="4"][/SIZE]



Niet bang zijn, ga koraan lezen en vraag Allaah je te berschermen.

19-08-2008, 02:25

Citaat door TariqulMuwahida:
Niet bang zijn, ga koraan lezen en vraag Allaah je te berschermen.



heb ik gedaan echtwaar en tog kwam die terug naar mij ben stik kapot maar durf ni gaan slapen :s:s nog 1week alleen

19-08-2008, 02:27

Citaat door riffia_meknes_:
ik verveel me ben alleen thuis men ouders zitte nog in marokko en ikkan niet slapen heb bang van boekebes hij is nu de laatste 2dagen bij me op bezoek gekomen heb bang om te slapen .. hft er nog iemand zo n last van hem wat moet ik er tegendoen??


laat m tog ze ding doen

19-08-2008, 02:27



Citaat door riffia_meknes_:
heb ik gedaan echtwaar en tog kwam die terug naar mij ben stik kapot maar durf ni gaan slapen :s:s nog 1week alleen






Ik heb het ook gehad ben gewend geraakt aan die griezel. Gewoon oogjes dicht doen en slapen!

19-08-2008, 02:28

Citaat door Betoetie:
laat m tog ze ding doen



hahahaha neee was het nu een bom ofzo dan wel hahaha maar hij niet
lach mij maar uit

19-08-2008, 02:29

Citaat door TariqulMuwahida:


Ik heb het ook gehad ben gewend geraakt aan die griezel. Gewoon oogjes dicht doen en slapen!


kifach gewend heb je er nu nog last van? dat stopt tog ooit???? of gaat die elke avond komen

19-08-2008, 02:31

Citaat door riffia_meknes_:
kifach gewend heb je er nu nog last van? dat stopt tog ooit???? of gaat die elke avond komen






Weet ik veel of die komt.

Ik heb het heel vaak gehad bij het begin was ik super bang maar steeds als hij was gekomen ging ik koraan oplezen in me hoofd en toen ging hij weg. Dus nu weet ik dat als is gekomen ik gewoon Qoraan op moet lezen in me hoofd en dan gaatie weg.

Koraan is medicijn tegen ALLES!

19-08-2008, 02:34

Citaat door TariqulMuwahida:



Weet ik veel of die komt.

Ik heb het heel vaak gehad bij het begin was ik super bang maar steeds als hij was gekomen ging ik koraan oplezen in me hoofd en toen ging hij weg. Dus nu weet ik dat als is gekomen ik gewoon Qoraan op moet lezen in me hoofd en dan gaatie weg.

Koraan is medicijn tegen ALLES!


ja maar probleem is als hij komt begin ook koran te lezen en ik voelik wel dat het een beetje helpt maar het gaat niet meteen weg dat vecht zo percies tegen elkaar als je weet wat ik bedoel echt zo raar gevoel of miss omdat ik er ook aan denk ermee dat het terug komt pfffff

19-08-2008, 02:35

Citaat door riffia_meknes_:
ik verveel me ben alleen thuis men ouders zitte nog in marokko en ikkan niet slapen heb bang van boekebes hij is nu de laatste 2dagen bij me op bezoek gekomen heb bang om te slapen .. hft er nog iemand zo n last van hem wat moet ik er tegendoen??[SIZE="4"][/SIZE]

Wie gaatt er ook brood bakken om 2 uur s nachts ?

19-08-2008, 02:39

Citaat door riffia_meknes_:
ja maar probleem is als hij komt begin ook koran te lezen en ik voelik wel dat het een beetje helpt maar het gaat niet meteen weg dat vecht zo percies tegen elkaar als je weet wat ik bedoel echt zo raar gevoel of miss omdat ik er ook aan denk ermee dat het terug komt pfffff



Mischien maak je je zelf gek omdat je nu in je hoofd hebt dat hij terug komt.

Maar voel jij dat hij komt

Ik werd altijd in me slaap getrokken en toen gebeurde het.

Hahaha echt grappig als je er zo over praat lijkt net of we gek zijn!