Bekijk volle/desktop versie : Iemand afwijzen vanwege zijn/haar ouders



Pagina's : [1] 2

18-08-2008, 22:36
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??

18-08-2008, 22:41



Citaat door Malika_2005:
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??


dan is het een nee je trouwd nooit alleen de man maar ook zijn familie vooral zijn ouders.

18-08-2008, 22:48

Citaat door keukeprinsesje:
dan is het een nee je trouwd nooit alleen de man maar ook zijn familie vooral zijn ouders.



Ik d8 ook neej maar diegene is daar zo op tegen wat zijn ouder/ ouders doen. Reken je hem/haar daar dan alsnog op af al keurt hij het af en wilt hij/zij er niks mee te maken hebben.

Lastig man!

18-08-2008, 22:48

Citaat door Malika_2005:
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??


je zult altijd wel negatieve dingen horen..
maar zolang je ouders er mee akkoord gaan.. is er toch niets aan de hand?

iedereen heeft zo zijn beperkingen

18-08-2008, 22:49



Citaat door Malika_2005:
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??



Maken dat je wegkomt.. niet aan beginnen

18-08-2008, 22:54

Citaat door emshoum19:
Maken dat je wegkomt.. niet aan beginnen



Echt lastig. Maar als je elkaar ech leuk vind. En hij/zij altijd boet voor de ouders fouten? Hij/zij keurt het af en wil er niks mee te maken hebben. Alsnog wegwezen of kans geven. Ik heb de neiging om weg te wezen
maar vind het dan zielig en oneerlijk :S

18-08-2008, 22:57

Citaat door Malika_2005:
Echt lastig. Maar als je elkaar ech leuk vind. En hij/zij altijd boet voor de ouders fouten? Hij/zij keurt het af en wil er niks mee te maken hebben. Alsnog wegwezen of kans geven. Ik heb de neiging om weg te wezen
maar vind het dan zielig en oneerlijk :S



Gewoon wegwezen dont think twice

De wortels van de ouders zitten diep gegroefd in de kineren..

18-08-2008, 23:00

Citaat door emshoum19:
Gewoon wegwezen dont think twice

De wortels van de ouders zitten diep gegroefd in de kineren..



Hahaha advies van baboon. Zo denk ik ook soms maar is dat wel fair???

18-08-2008, 23:17
Mensen laat weten wat je ervan vind en hoe jij in zo een situatie denkt te handelen.

18-08-2008, 23:36
Pfft, bekijk het eens van de andere kant. Het meisje of de jongen kan er niets aan doen dat hij/zij zulke ouders heeft. Moet hij of zij dan maar gewoon nooit trouwen?

Kom op mensen, be real. Het gaat toch om degene met wie je 24/7 zult doorbrengen.

18-08-2008, 23:55
Ik haak af, denk ik.

19-08-2008, 00:02
Zolang de toekomstige zulke dingen maar niet doet toch? En zolang de schoonouders er maar niet achter komen dat ze zoiets doen. Een zoon of dochter kan hier niets aan doen

19-08-2008, 00:04



Citaat door Malika_2005:
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??

Ik Zou Niet Afhaken,,!
Ewa Ja Hij Heeft Niet Ervoor Gezorgd Dat Zijn Vader Etc. Zulke Dingen Doen.!

19-08-2008, 00:26

Citaat door Malika_2005:
Heb laatst een discussie met iemand gehad.

Stel je voor je vind iemand leuk en het is wederzijds alleen je hoort iets heel onprettigs over vader of moeder van die persoon. Wil je diegene wel verder leren kennen of niet. Ze zeggen toch je trouwt ook met de familie van degene.

Erge dingen kun je denken aan:
-drusdealers
-mensen die kwade dingen doen bij andere mensen
-aartsleugenaars
-dieven

Wat moet je dan doen?? Hoe denken jullie hierover. Ben echttt benieuwd??



Heey meid,

Weet je wat het is in het begin is trouwen oow zo leuk.. Maar zodra je echtt in contact komt met zijn familia is het anders... stel het zijn sihr mensen en je krijgt ruzie bijvoorbeeld met 1 van hun.. voordat je het weet hebben ze iets bij jou gedaan.. Het is gewoon lastig.. want je komt echt in aanmerking met zijn familia niet alleen met hem! Daarom moet je ook goed weten hoe zijn familia in elkaar zit.. Ik ken veel mensen die zo zijn geëindigd en scheiden gaat lastig want ze hebben dan kids.. en tsja spijt komt achteraf! Verricht sowieso altijd salaat istighara allah soebhana wa taala zal je helpen !!

19-08-2008, 11:35

Citaat door Malika_2005:
Ik d8 ook neej maar diegene is daar zo op tegen wat zijn ouder/ ouders doen. Reken je hem/haar daar dan alsnog op af al keurt hij het af en wilt hij/zij er niks mee te maken hebben.

Lastig man!



als hij helemaal niets met zijn ouders te maken wil heben mischien dan nie. maar anders nee.

Pagina's : [1] 2