Bekijk volle/desktop versie : Ik In De Geesten Wereld



25-01-2004, 14:00

Citaat door miszgangstalove:
pfff.. rachel schiet eensz op ik heb niet jaren de tijd voor wij eindelijk na de stad kunnen is die weer gesloten riep mij beste vriendin tegen mij .. jaja ik kom eraan doe chill we hebben de tijd schreeuwde ik terug !!.
het was echt geen pretje om met fadoua na de stad te gaan soms alles moest snel snel snel en vooral als ze er echt zin in had en dan zij ze wel over mij dat het jaren duurde voor ik klaar was.. maar voor zij wakker werd pfff .. was er al een eeuw voorbij
RACHELLLL.. aaa nee he het was me broer weer die moest zich er weer eens mee bemoeien jaaaaa. riep ik chagerijnig terug
mii brother: ee rachel je vriendin wacht besteed wat meer werk aan je school plaats van aan je uiterlijk !!!
daar ging het weer hoor altijd moesten ze over me school beginnin alsof ik er wat aan kon doen .. dat die docenten me haten
snel deed ik nog een beetje lipgloss op en keek nog eens of me haar goed zat oke eindelijk kon k uit de douche komen.
fadoua: ewa rachel dit is niet goed he je dag is al om voor jij klaar bent
ik: jaja lopen nou maar anders duurt het nog langer hoor!!
zei ik plagerig ..fadoua en ik konder samen echt goed lachen en als we na de stad gingen was het wel om boys te spotten


ik wil graag recatiesz of ik door moet gaan daarna ga ik pas verder

Rachellaa
.

25-01-2004, 17:03


MOOI

25-01-2004, 17:09
::..0kee volgende x lekker felrood ofzo hihi ..
leuk begin ga snel verder.. K0esjee....::

01-11-2006, 19:52
Heejjj Hier is je Nieuwe Faann (H) Ga JOuw Veder MeIdd Pliessss Egt een Spannend VerHaal en wiL Het Graag Veder lezen Dus Pliess Ga vederr Met dIt VerHaal Pliesssss


Kusjess TanGerwiaaa (K)(K)(K)(K)(K)(K)

01-11-2006, 19:52


Heejjj Hier is je Nieuwe Faann (H) Ga JOuw Veder MeIdd Pliessss Egt een Spannend VerHaal en wiL Het Graag Veder lezen Dus Pliess Ga vederr Met dIt VerHaal Pliesssss


Kusjess TanGerwiaaa

02-11-2006, 19:01
GA PLIESS VERDERR


xxx TANGERWIAA

03-11-2006, 21:37
Ga Dan Veder

25-11-2006, 22:32
Gaaa Vederr Ejoww als je met een verhaal begint maak het dan ook gelijk Af



xxXxXx FadOuaa

25-12-2006, 20:55
maak affffffffffffffffffffffff...!!!!!!! ga door madame..!!