Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft geven?!



Pagina's : [1] 2 3

18-08-2008, 13:00
[ Ik heb gisteren echt een lang gesprek gehad met me moeder.

En ik had haar duidelijk gemaakt dat als ik ga trouwen, dat ik dan geen bruiloft ga geven. Ze was zo boos geworden en zei : '7raam 3liek. Je gaat een bruiloft geven'

Maar ik wil geen geld verspillen aan bullshit. Ik wil me geld goed aan zinnige dingen besteden. Aan mij en me man InshaAllah.

Wie heeft ook in zo'n situatie gezeten, of zit in zo'n situatie? Want ik ben echt bang dat het op een dag komt dat ze me dwingt om een bruiloft te geven. ]

18-08-2008, 13:01


Gelukkig domineren mijn ouders mn leven niet

Ook al geef ik VIP party in een discotheek op mn huwelijk, they don't care ..

18-08-2008, 13:03

Citaat door Clashh:
Gelukkig domineren mijn ouders mn leven niet

Ook al geef ik VIP party in een discotheek op mn huwelijk, they don't care ..



Clashh, ze maakt me gek. Ze zegt, ana bghit el ghaita jabalia fel 3ours djellek en dat soort dingen.

18-08-2008, 13:04

Citaat door Al3ayla_:
Clashh, ze maakt me gek. Ze zegt, ana bghit el ghaita jabalia fel 3ours djellek en dat soort dingen.


Blijf gewoon bij je standpunt, uiteindelijk gaat ze je heus niet dwingen. Tis jouw leven ..

18-08-2008, 13:05



Citaat door Clashh:
Blijf gewoon bij je standpunt, uiteindelijk gaat ze je heus niet dwingen. Tis jouw leven ..


Ik hoop het echt.

Citaat door rijnbaan:
Trouwt zij of trouw jij?

Ik trouw,
Maar ik ben ze3ma haar oudste.. en ze wilt heel graag een bruiloft geven voor me.

18-08-2008, 13:06

Citaat door popiejopie:
Pure geldverspilling ga liever extra lang op huwelijksreis met dat geld



Ja, dat ben ik ook van plan. Ik wil investeren in me huwelijk niet in me bruiloft.

18-08-2008, 13:06

Citaat door Al3ayla_:
[ Ik heb gisteren echt een lang gesprek gehad met me moeder.

En ik had haar duidelijk gemaakt dat als ik ga trouwen, dat ik dan geen bruiloft ga geven. Ze was zo boos geworden en zei : '7raam 3liek. Je gaat een bruiloft geven'

Maar ik wil geen geld verspillen aan bullshit. Ik wil me geld goed aan zinnige dingen besteden. Aan mij en me man InshaAllah.

Wie heeft ook in zo'n situatie gezeten, of zit in zo'n situatie? Want ik ben echt bang dat het op een dag komt dat ze me dwingt om een bruiloft te geven. ]



Wollahila helemaal gelijk, zo denk ik er ook over en wie verstandig is doet gewoon een kleine bruiloft met beide famillies
Ik bedoel waarom zon grote bruiloft geven van een paar duizenden € en dat terwijl mensen alleen maar komen om te eten en roddelen.

Je kan dat geld toch beter in jullie huis etc verspillen
Ik probeer dit mijn fam ook wijs te maken alhoewel het wel moeilijk word met me moeder maar ik denk als ik het haar heel duidelijk maak ze het wel goed vind

18-08-2008, 13:07

Citaat door SafiaMeknasia:
Wollahila helemaal gelijk, zo denk ik er ook over en wie verstandig is doet gewoon een kleine bruiloft met beide famillies
Ik bedoel waarom zon grote bruiloft geven van een paar duizenden € en dat terwijl mensen alleen maar komen om te eten en roddelen.

Je kan dat geld toch beter in jullie huis etc verspillen
Ik probeer dit mijn fam ook wijs te maken alhoewel het wel moeilijk word met me moeder maar ik denk als ik het haar heel duidelijk maak ze het wel goed vind



Ja, ik wil lekker lang op huwelijksreis en naar oorden gaan waar bijna niemand geweest is. Het is echt moeilijk, want me moeder is echt koppig.

18-08-2008, 13:11

Citaat door rijnbaan:
Ken iemand die binnenkort wil gaan trouwen en 10.000 uit zou geven alleen al aan locatie en catering etc, geloof t niet echt maar zal vast wel in de duizenden zitten. Als je zoiets echt wil, vooral doen.

Gooi die paar duizend liever bij wat ik al heb, voor een huis of dikke auto over paar jaar.



Ik ken iemand, ze is pas getrouwd en heeft 24.000 verspild aan haar bruiloft. Ze is op huwelijksreis geweest naar Maleisie en is nu pas een maandje terug.. geloof me, ze zoekt of ze nog achter der oren euro's heeft.

18-08-2008, 13:13

Citaat door Al3ayla_:
Ja, ik wil lekker lang op huwelijksreis en naar oorden gaan waar bijna niemand geweest is. Het is echt moeilijk, want me moeder is echt koppig.


Ja precies
heel veel succes ma

18-08-2008, 13:13
k vroeg laatst aan mn ma wrm k een verlovingsfeest moet doen omdat k dat ma onzin vind, ze zei toen je gaat het doen mensen moeten weten dat je gaat trouwen, bullshit!

18-08-2008, 13:14

Citaat door Bogossa20:
k vroeg laatst aan mn ma wrm k een verlovingsfeest moet doen omdat k dat ma onzin vind, ze zei toen je gaat het doen mensen moeten weten dat je gaat trouwen, bullshit!



Ja, dat zei me ma ook. Is toch bullshit?!
Als ik trouw, trouw ik met me man. Niet met al die mensen.

18-08-2008, 13:15



Citaat door Al3ayla_:
[ Ik heb gisteren echt een lang gesprek gehad met me moeder.

En ik had haar duidelijk gemaakt dat als ik ga trouwen, dat ik dan geen bruiloft ga geven. Ze was zo boos geworden en zei : '7raam 3liek. Je gaat een bruiloft geven'

Maar ik wil geen geld verspillen aan bullshit. Ik wil me geld goed aan zinnige dingen besteden. Aan mij en me man InshaAllah.

Wie heeft ook in zo'n situatie gezeten, of zit in zo'n situatie? Want ik ben echt bang dat het op een dag komt dat ze me dwingt om een bruiloft te geven. ]


Je moet natuurlijk wel n feest geven, maar kan heel bescheiden zijn. Etentje geven en wegweze

18-08-2008, 13:17
Je kan ook een compromis sluiten.

Klein 'feestje' bij je thuis houden met super dichte familieleden.
Dan heb je noch kosten noch weet ik veel verkwist.

18-08-2008, 13:18

Citaat door Shokran_L:
Je moet natuurlijk wel n feest geven, maar kan heel bescheiden zijn. Etentje geven en wegweze
Ik ga ook gewoon een etentje geven, heel bescheiden en alleen de dichte familie.


Citaat door Hanaetje:
Je kan ook een compromis sluiten.

Klein 'feestje' bij je thuis houden met super dichte familieleden.
Dan heb je noch kosten noch weet ik veel verkwist.



Ja, juist. Zo wil ik het. Met een supermooie gebroken wit jurkje.. haar gedaan enzo. Komt goed. Haha

Pagina's : [1] 2 3