Bekijk volle/desktop versie : ik ben er niet klaar voor



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

18-08-2008, 09:58
Smoesjes van zusters over de hijaab:

"Ik ben er nog niet klaar voor"

Nog niet klaar ervoor?Voor wat zuster?
Voor jou verplichting die Allah aan jou stelt?
Wat maakt het dat je er nog niet klaar voor bent?
Hoe kan je niet klaar zijn voor iets wat Allah van je verlangt??
Allah,is het mensen....Ja,zusters het is Allah die jou deze verplichting opdroeg en opdraagt,en jij zegt dat je er niet klaar voor bent?
Vertel's zuster,als jij nu 's een baantje zou krijgen bij De Bijenkorf of de Dolcis en je van je werkgever zoals gewoonlijk een werkuniform zou moeten aantrekken tijdens je werk,wat zou je zeggen???
"Ah ja sorry,ik ben er niet klaar voor"? Zou je dat kunnen? Nee!Je weet dat je op zo een moment dat je zoiets zegt,er een grote kans bestaat dat je je baas boos maakt en wel's je baan zou verliezen....
Soubhana'Allah,dat zou jou wel kunnen schelen,als een mede dienaar boos zou worden en je je baan ontneemt,maar als je je Schepper teleurstelt en boos maakt is dat niet zo een grote zaak?Ah ja welliswaar weet je wel dat het een verschrikkelijke uniform is,maar je zal sabr hebben...het is toch maar tijdelijk deze baantje..en by the way,who cares?Het is maar voor een aantal uurtjes per dag en je weet dat je beloning,je salaris je aan het einde van het maand staat te wachten...dus why not?Gek..joh...Zo kunnen we wel over onze baantjes denken,maar niet over het leven...terwijl het op zich niet zoveel verschilt...je werkt er hard voor,hebt sabr met het zware werk en je beloning staat je aan het eind vn de maand te wachen...zo is het ook met het leven..je werkt er hard voor,hebt sabr met het zware werk en je beloning kan je elke moment komen...Zo zit het ook met de hijab en het voorbeeld die ik hierboven noemde..wat is het verschil?zo is het ook met de hijab,je hebt sabr,dat je hijab draagt is maar voor de aantal uurtjes dat je buiten bent en je weet waar je het voor doet.Om Allah tevreden te stellen en voor de beloning die je insha'allah te wachten staat.
Verder komt de uitspraak : " Ik ben er nog niet klaar voor" overeen met de uitspraak het heeft tijd nodig ,omdat het moeilijk is...maar zuster...zou Allah ons iets vragen,oftwel verplicht stellen,wat te moeilijk voor ons zou zijn?Iets wat we niet gelijk zouden aankunnen?Nee zusters Allah is rechtvaardig.

Moge Allah soeb7anahu wata'ala ons allen leiden tot het beste,waarlijk Godvrezendheid en een goed karakter zijn de belangrijkste zaken die leiden tot het paradijs!

18-08-2008, 10:10


weer zo'n zaag topic
iedereen weet dat het een verplichting is....

ik draag zelf geen hijab omdat ik wil werken

18-08-2008, 10:15
HOU JIJ JE MAAR GEWOON MET JE EIGEN ZAKEN BEZIG EN LAAT ANDEREN GEWOON HUN DING DOEN.!

18-08-2008, 10:17
Elke keer, zo een onrust topic! Elke Moslima weet dat het een verplichting is. Ik blijf het zeggen, ik draag geen hoofddoek! Maar na mij weten, doe ik meer aan de Islam als de gemiddelde hoofddoekdragende meid.

18-08-2008, 10:20



Citaat door ShereenIslam:
weer zo'n zaag topic
iedereen weet dat het een verplichting is....

ik draag zelf geen hijab omdat ik wil werken


hahah deze hoort in de top tien meest onzinnge onzin. Er zijn zat vrouwen met hijab die werken..waarom zou jij zonder hijab niet kunnen werken?

18-08-2008, 10:22
wat een gezeur over de hoofddoek. laat mensen zelf bepalen of ze hem wel of niet dragen

18-08-2008, 10:23

Citaat door LaiiLaa:
wat een gezeur over de hoofddoek. laat mensen zelf bepalen of ze hem wel of niet dragen




jij hebt geile lippen

18-08-2008, 10:24

Citaat door Marokkaanse20_:
Elke keer, zo een onrust topic! Elke Moslima weet dat het een verplichting is. Ik blijf het zeggen, ik draag geen hoofddoek! Maar na mij weten, doe ik meer aan de Islam als de gemiddelde hoofddoekdragende meid.


waarom schiet je zo in de verdediging? ergenss toch schuldgevoelens dat je niet draagt?

18-08-2008, 10:27

Citaat door mmmohammmeddd:
jij hebt geile lippen

oke dat hoefte ik niet echt te weten
ik vat het maar op als een compliment denk ik

18-08-2008, 10:28

Citaat door LaiiLaa:
oke dat hoefte ik niet echt te weten
ik vat het maar op als een compliment denk ik:kweetni:




wil je met me zoenen ?

18-08-2008, 10:30

Citaat door mmmohammmeddd:
wil je met me zoenen ?

hoezo?

18-08-2008, 10:31

Citaat door Just_Khalid:
waarom schiet je zo in de verdediging? ergenss toch schuldgevoelens dat je niet draagt?



Totaal niet, schuldgevoelens?! De dag wanneer ik mijn Hijaab op doe zal Allah soub7ana wa ta3la trots op mij zijn. Dan heb ik genoeg kennis om mensen te informeren om met Hadith te komen! Inplaats de meeste hoofddoek dragenende meiden : Waarom draag je een hoofdoek? Uhm, ja omdat dat moet.

Pas zodra ik genoeg kennis bevat draag ik mijn hijaab! Zolang ik mijn vijf zuilen vericht ben ik toch goed bezig. En heb ik zowizo mijn schepper altijd in mijn dien en nour. De meeste meisjes dragen een hoofddoek als mode-item of omdat ze lelijk haar hebben, of omdat ze altijd de ho hebben gespeeld en opeens heilig zijn.

Nee, als ik zo om me heen kijk! Schaam ik me gewoon voor het feit hoe hun dr bij lopen. ( niet iedereen, maar zeker 90% ) Korte rokjes, opentruitjes, jurkjes, kapotte hakken en noem maar op.

Mijn opa, is in Marokko een Imaam geweest! Mijn ouders hebben mij vrij gelaten betreft een hoofddoek. Ik ben zelf opzoek gegaan naar de Islam, en k heb het gevonden. Ik betaal, elke maand netjes mijn armenbeslating, vericht mijn gebed, lees elke avond de Qoraan! Ik vast elke maand, haal al mijn dagen in. Mocht, ik een zieke periode terecht komen.

Er zal een dag komen dat ik zeker mijn Hijaab zal dragen InshaAllah! Maar dan neem ik alles regels voor lief waaronder '' Kledingvoorschriften ''

Maar goed, niemand weet hoe de band tussen een persoon en zijn schepper zit. Dan kan je praten wat je wilt! Maar niks zal je te weten komen.

En schuldgevoel? Naar wie toe? Naar jou? Al was ik de laatste persoon op aarde.

Allahie a3wnek.

18-08-2008, 10:31


Tja topicstarter, je ziet t he

Allah ie hdihoum!

18-08-2008, 10:32

Citaat door LaiiLaa:
hoezo?



omdt je geile lippen hebt.

18-08-2008, 10:34

Citaat door mmmohammmeddd:
omdt je geile lippen hebt.

nee is beter dat ik je niet zoen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13