Bekijk volle/desktop versie : help ik kan zo niet meer verder



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-01-2004, 00:19

Citaat door mirjamnador:
hallo allemaal.
ik weet niet waar ik moet beginnen maar ik zit met een groot probleem. ik vraag hier om jullie hulp en ik hoop heel graag dat ik wat aan jullie heb insallah. mijn probleem is dat ik een relatie heb gehad met een jonge. en er zijn grote problemen tussen ons ontstaan. in het begin was het wel leuk en aardig tussen ons, tot dat het op een gegeef moment mis ging. hij heeft mij gedwongen om met hem naar bed te gaan. je kan het ook wel noemen verkracht. maar wat het ergste is dat hij het op heeft genomen . ik weet niet wat ik moet doen ik vraag hem of ik mijn dinge terug mag maar hij zegt ik wil eerst beter worden volgends hem heb ik hem geestelijk ziek gemaakt. ik kan niet meer ik heb slapeloze nachten . me tranen willen niet opraken. en niemand die het weet. hij zegt dat het tijd nodig heeft . hij gaat nu voor een maand naar marokko. maar het erge ook is dat hij me nu nog dwingt om met hem naar bed te gaan. ik kan niet anders want hij drijgt mij met die videoband ik wil dat hier een einde aan komt.
hij zegt want dan gaat hij proberen te genezen. ik bid en ik vraag allah om vergiffens. wat kan ik nog meer doen ik wil jullie vragen of jullie iets voor me weten wat ik kan doen. ik geloof in allah en ik weet dat hij met mij is en ik met hem. ik heb na zitten denken om naar een imam te gaan maar ik weet het niet. ik typ met tranen in me ogen ik kan echt niet meer ik ben dood ongelukkig en ik gun dit niemand.
ik verwacht hier alleen serieuze reactie op. wat ik denk en wel bijna zeker weet dat de gene die mij hierbij kan helpen beloond zal worden inslaalh dat jullie mij een advies of hulp kunnen bieden bedankt
.

25-01-2004, 00:24



Citaat:
Origineel gepost door mirjamnador
hallo allemaal.
ik weet niet waar ik moet beginnen maar ik zit met een groot probleem. ik vraag hier om jullie hulp en ik hoop heel graag dat ik wat aan jullie heb insallah. mijn probleem is dat ik een relatie heb gehad met een jonge. en er zijn grote problemen tussen ons ontstaan. in het begin was het wel leuk en aardig tussen ons, tot dat het op een gegeef moment mis ging. hij heeft mij gedwongen om met hem naar bed te gaan. je kan het ook wel noemen verkracht. maar wat het ergste is dat hij het op heeft genomen . ik weet niet wat ik moet doen ik vraag hem of ik mijn dinge terug mag maar hij zegt ik wil eerst beter worden volgends hem heb ik hem geestelijk ziek gemaakt. ik kan niet meer ik heb slapeloze nachten . me tranen willen niet opraken. en niemand die het weet. hij zegt dat het tijd nodig heeft . hij gaat nu voor een maand naar marokko. maar het erge ook is dat hij me nu nog dwingt om met hem naar bed te gaan. ik kan niet anders want hij drijgt mij met die videoband ik wil dat hier een einde aan komt.
hij zegt want dan gaat hij proberen te genezen. ik bid en ik vraag allah om vergiffens. wat kan ik nog meer doen ik wil jullie vragen of jullie iets voor me weten wat ik kan doen. ik geloof in allah en ik weet dat hij met mij is en ik met hem. ik heb na zitten denken om naar een imam te gaan maar ik weet het niet. ik typ met tranen in me ogen ik kan echt niet meer ik ben dood ongelukkig en ik gun dit niemand.
ik verwacht hier alleen serieuze reactie op. wat ik denk en wel bijna zeker weet dat de gene die mij hierbij kan helpen beloond zal worden inslaalh dat jullie mij een advies of hulp kunnen bieden bedankt
Je hebt grote zondes begaan maar Allah is barmhartig. Je moet du'a doen en het beste is het laatste gedeelte van de nacht. Word 's nacht wakker en doe du'a smeek allah maar je moet niet wanhopig smeken. Je moet du'a doen en je moet er volledig van overtuigd zijn dat je krijgt wat je vraagt. Vraag Allah voor vergiffenis en vraag hem dat hij de video doet verdwijnen. Voor Allah kost het geen moeite:hij kan de jongen doen omkomen alsof het niks was. En stop met zina te plegen. Zorg ook dat je eten en kleren halal zijn. dat is nog een voorwaarde voor acceptatie van du'a. Maar stop met naar hem te luisteren ook al dreigt hij. Hij staat er zelf op dus als zijn ouders dit zien is dit even erg. Zorg dat je eten halal is hiervoor deze link want halal eten is niet enkel geen alcohol en varkensvlees.http://www.voedsel.net/vragen/vraag36.htm

25-01-2004, 00:25
Ze was toch verkracht

25-01-2004, 00:30
hallo lieve meid,
heel erg te lezen dat dit jouw is overkomen. Een ding als eerste : jij bent NIET de schuldige, hij heeft jouw gedwongen tot seks, dit is inderdaad verkrachting. Waar ik wel eenvraag over heb; heb je die band gezien? en is dat duidelijk zichtbaar, want wat wil hij doen met een band waarop jij verkracht word, je doet t niet uit eigen wil!!!!!!
Hoe schat jij t in als je je broers en ouders verteld dat je verkracht bent, kunnen ze begrijpen dat t niet jouw schuld is???? want dan kan je hem beter een stap voorzijn, ook al kan ik me voorstellen dat t moeilijk gaat omdat t relatie was.
Praat met vriendinnen en doe anders aangifte (maar ja dan komt alles uit , dus probeer dat alleen te doen als je ouders t weten)
Laat hem die maand bekoelen en probeer zo snel mogenlijk die band te krijgen en te vernietigen!
In ieder geval denk ik dat je hem voortaan weigert en hem duidelijk maakt dat je hem niet wil en wat hij aan het doen is.
En als hij weet dat ie ziek is mischien moet je is voorstellen( net als of je hem wil helpen) met iemand te praten die hem "helpen"kan en op die manier in te laten zien wat ie doet en af ziet van die band.
Ga hier in ieder geval niet mee door want je maakt je zelf gekker, begrijp het probleem maar dit moet stoppen.
Hoop dat je er wat aan hebt,t is niet veel maar kan ook niet je situatie verder inschatten, heel veel sterkte en je kan altijd pm en xxxx

25-01-2004, 00:31


Beste zuster....

Het beste wat je kan doen is tawba verichten....het NIET meer doen van je zondes..en er van leren.!!!

Als ik jou was zou ik maar naar de politie gaan..om een aanklacht te dienen....hij heeft misbruik van je gemaakt..maare beste zuster weet wat je gedaan hebt...een hele GROTE zonde is...zoals je weet kan Allah je vergeven..hij heeft niet voor niets de naam De vergeefvolle!!!

Dus vericht je salaat....en blijf bij hem uit de buurt!!!

25-01-2004, 00:32
Hij heeft je verkracht, en dat staat op band? Nu chanteert hij je met die band?

Wel, bekijk het zo...Zeg hem dan dat hij je met rust moet laten en dat je niks meer met hem wil te maken hebben, en vertel erbij dat indien hij die band openbaar maakt dat je hem zal aanklagen voor verkrachting met die beelden als bewijs. Die band is in dit geval eerder een gevaar voor hem dan voor jou.

Maar beter meen ik...Stap zowiezo naar de politie en dien klacht in.

25-01-2004, 00:34
Sword of Islam: Dit meisje is VERKRACHT, heb je dat gelezen, ok haram relatie maar zij is niet vrijwillig met hem naar bed geweest, dus wat veroordeel je haar nou? wat heeft zij er aan dat jij haar schuldig spreekt????????
HIJ moet zich schuldig voelen NIET ZIJ!!!!!
Damn sommige mensen drijven andere nog is gek hierzo!!!!!Waarschijnlijk goed bedoeld van jouw maar denk even na voor je iemand die al in de war is zo beoordeeld

25-01-2004, 00:35
HaLLO LEG MIJ IS UIT HIER WELKE ZONDEN( OK RELATIE) HEEFT ZIJ GEDAAN? SEKS??????? NEE DAT HEEFT ZIJ NIET GEDAAN , ZIJ IS VERKRACHT!!!!!!!!!!!!

25-01-2004, 00:36
I agree with beyonder. De verkrachting staat op videotape ...en jij bent bang?? Als hij die videoband ooit laat zien aan weet ik veel wie dan is hij toch de pineut

25-01-2004, 00:36

Citaat:
Origineel gepost door moi21
Sword of Islam: Dit meisje is VERKRACHT, heb je dat gelezen, ok haram relatie maar zij is niet vrijwillig met hem naar bed geweest, dus wat veroordeel je haar nou? wat heeft zij er aan dat jij haar schuldig spreekt????????
HIJ moet zich schuldig voelen NIET ZIJ!!!!!
Damn sommige mensen drijven andere nog is gek hierzo!!!!!Waarschijnlijk goed bedoeld van jouw maar denk even na voor je iemand die al in de war is zo beoordeeld
Een relatie hebben met iemand is haraam. Dus zij heeft wel degelijk zondes gepleegd. Daarom dat een vrouw nooit alleen mag zijn met een nier mahram in een ruimte want shaytaan is dan altijd de 3de

25-01-2004, 00:36
Doe Doea Naar Allah Want Hij Is De Enige Die U Kan Helpen

Moge Allah U Zonden Vergeven En U Helpen Amien


25-01-2004, 00:38
Maar dan nog zit die man fout hij verkracht haar , en ik heb t idee dat het mensen t hier erover hebben dat zij zonden heeft gedaan door seks te hebben, hij heeft geen recht haar te verkrachten, ok relatie , mensen maken fouten maar dit ?????? verkrachting neeeeh nooit de vrouw haar schuld , kom op zeg dat meen je niet

25-01-2004, 00:43


Met doea alleen zal er geen beterschap komen. Dat moet ze mijn inziens trouwens ook helemaal niet. Ze heeft volgens mij geen fout begaan, geen enkele!!!

En zelfs al vind je van wel dan moet ze nu niet op die zogezegde zonden worden aangesproken, zeker niet nu! Bende vooringenomen, kinderachtige fundi-wacko's! Voor te kotsen jullie reacties!!!

Kind, surf hier eens naar, het is een Nederlandse brochure voor slachtoffers van seksueel geweld, boordevol nuttige informatie over zowat alle aspecten; juridisch, medisch, psychologisch enz.

http://www.minjust.nl/b_organ/nhg/publicaties/seksueel_geweld.pdf

Alvast sterkte.

25-01-2004, 00:45
Ieder mens kan toch bedenken dat wanneer zij VERKRACHT wordt en het wordt opgenomen dat je hem juist daarop kan pakken??

Ik wil echt niet lullig overkomen maar weet je zeker dat hij jou heeft verkracht de 1e keer en of dat duidelijk te zien is op die band??
Zo niet?

Dan wens ik je veel succes want hij kan je zeker kapotmaken zo, hoe erg en hard het ook is..

Weet je wel zeker dat hij het heeft opgenomen?
Waren de middelen daarvoor aanwezig in de kamer waar alle handelingen zijn verricht?
Ben je ouder als 18..
Zoja ga dan alsnog even langs bij de politie dan kunnen zij jou vertellen dat wanneer je daadwerkelijk je aanklacht indient of je ouders daar ook achter zullen komen ja of nee..

Misschien wil 1 van de agenten wel een hartig woordje bespreken met die gast en schijt hij hopelijk 10 kleuren

Bij deze wens ik je veel succes en STOP met hetgene waar je nog mee bezig bent
Het gaat niet vanzelf over ......

25-01-2004, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door moi21
Maar dan nog zit die man fout hij verkracht haar , en ik heb t idee dat het mensen t hier erover hebben dat zij zonden heeft gedaan door seks te hebben, hij heeft geen recht haar te verkrachten, ok relatie , mensen maken fouten maar dit ?????? verkrachting neeeeh nooit de vrouw haar schuld , kom op zeg dat meen je niet
Men vergeet dikwijls dat zina van het oog,de hand, en de benen ook zonden zijn. Dat is ook zina.

Pagina's : [1] 2 3 4 5