Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek een hobby



Pagina's : [1] 2

18-08-2008, 01:00
Tja, klinkt raar maar ik heb me in Marokko voorgenomen om bij terugkeer een hobby te gaan zoeken. Gewoon iets waar ik me mee kan bezighouden, wat leuk is en wat me rust geeft. Alles draait anders maar om werk, bezoek, echtgenoot en kind... is natuurlijk al veel maar ik wil ook iets doen (niet te tijdrovend) wat ik leuk vind.... iemand tips..?

p.s. ik ben niet geschikt voor naai en borduurlessen.!

18-08-2008, 01:02



Citaat door Vonkel:
Tja, klinkt raar maar ik heb me in Marokko voorgenomen om bij terugkeer een hobby te gaan zoeken. Gewoon iets waar ik me mee kan bezighouden, wat leuk is en wat me rust geeft. Alles draait anders maar om werk, bezoek, echtgenoot en kind... is natuurlijk al veel maar ik wil ook iets doen (niet te tijdrovend) wat ik leuk vind.... iemand tips..?

p.s. ik ben niet geschikt voor naai en borduurlessen.!



Wat zijn je vaardigheden? En wat vind je leuk om te doen?

18-08-2008, 01:03

Citaat door Desolate:
Wat zijn je vaardigheden? En wat vind je leuk om te doen?



Hmmm...vroeger vond ik het leuk om te praten...discussieren, schrijven, actief zijn etc. etc. Maar sinds de geboorte van mijn kind ben ik daarin veranderd, ik heb geen fut meer om te discussieren en geen tijd meer om te schrijven. Ik vind het erg leuk maar alles kost zoveel energie.

18-08-2008, 01:04

Citaat door Vonkel:
Hmmm...vroeger vond ik het leuk om te praten...discussieren, schrijven, actief zijn etc. etc. Maar sinds de geboorte van mijn kind ben ik daarin veranderd, ik heb geen fut meer om te discussieren en geen tijd meer om te schrijven. Ik vind het erg leuk maar alles kost zoveel energie.



Ik zou niet weten wat voor hobby leuk voor je zou zijn....

18-08-2008, 01:08



Citaat door Vonkel:
Tja, klinkt raar maar ik heb me in Marokko voorgenomen om bij terugkeer een hobby te gaan zoeken. Gewoon iets waar ik me mee kan bezighouden, wat leuk is en wat me rust geeft. Alles draait anders maar om werk, bezoek, echtgenoot en kind... is natuurlijk al veel maar ik wil ook iets doen (niet te tijdrovend) wat ik leuk vind.... iemand tips..?

p.s. ik ben niet geschikt voor naai en borduurlessen.!


Zwijg me over voornemens ,elk jaar als ik in Marokko zit dan neem ik mezelf voor..om de spaanse taal te leren of naailessen en kookcursussen ga nemen en dit en dat..Maar uiteindelijk val ik gewoon in m'n oude gewoontes en is het jaar zo om en wat heb ik gedaan.. .NNiets noppes

Inshallah lukt het jou wel..

18-08-2008, 01:09
Moeilijk. Want ik weet ook nooit wat ik wil nl. Eigenlijk raak ik snel uitgekeken op dingen.

18-08-2008, 01:11
Ik heb/had tig hobbies....met sommige ben ik nog bezig...anderen staan op een laag pitje....

18-08-2008, 01:12

Citaat door Sense:
Zwijg me over voornemens ,elk jaar als ik in Marokko zit dan neem ik mezelf voor..om de spaanse taal te leren of naailessen en kookcursussen ga nemen en dit en dat..Maar uiteindelijk val ik gewoon in m'n oude gewoontes en is het jaar zo om en wat heb ik gedaan.. .NNiets noppes

Inshallah lukt het jou wel..



Heb je het jezelf weer voorgenomen? Ik ben namelijk ook zo...veel voornemens maar het uitvoeren? Ho maar..
Kom, laten we elkaar stimuleren om echt iets uit te voeren!
Wat wil jij doen? Niet teveel tegelijk, want dat werkt nooit...

18-08-2008, 01:13

Citaat door Ninoesh:
Moeilijk. Want ik weet ook nooit wat ik wil nl. Eigenlijk raak ik snel uitgekeken op dingen.


Ik dus ook... ik kan razend enthousiast raken van de kook- en bakagressie van de mnl dames...dan draai ik een paar dagen mee en dan is het bij mij weer voorbij. Dag hobby!
Of bijvoorbeeld knutselen, dan koop ik allerlei dingen maar die liggen dan vervolgens jaren te verstoffen in de kast.... dag hobby!
Kortom...de ware hobby nog niet voorbijgekomen...

18-08-2008, 01:14

Citaat door Desolate:
Ik heb/had tig hobbies....met sommige ben ik nog bezig...anderen staan op een laag pitje....


zoals? Misschien doe ik wel inspriratie op.

18-08-2008, 01:14

Citaat door Vonkel:
Heb je het jezelf weer voorgenomen? Ik ben namelijk ook zo...veel voornemens maar het uitvoeren? Ho maar..
Kom, laten we elkaar stimuleren om echt iets uit te voeren!
Wat wil jij doen? Niet teveel tegelijk, want dat werkt nooit...


Nee deze keer geen voornemens ..maar het kriebelt wel!..Zou graag iets doen..maar wat...

18-08-2008, 01:17

Citaat door Sense:
Nee deze keer geen voornemens ..maar het kriebelt wel!..Zou graag iets doen..maar wat...


Ik hoop hier inspiratie op te doen...houd de topic maar in de gaten, misschien zit er ook wel wat voor jou tussen.

Hmm...kapsels leren maken, visagie?, decoreren... (kost wel veel geld dus laat maar zitten)...zingen hahaha ...weet ik het joh..

18-08-2008, 01:18



Citaat door Vonkel:
zoals? Misschien doe ik wel inspriratie op.


Vroeger: tekenen, breien, haken

Nu: haken, schrijven, fotografie (fotografie staat op een heel laag pitje)

Toekomst (eigenlijk wilde ik deze zomervakantie hieraan beginnen, maar daar is door omstandigheden niets van terecht gekomen): digitaal tekenen en schilderen

18-08-2008, 01:18

Citaat door Vonkel:
Ik dus ook... ik kan razend enthousiast raken van de kook- en bakagressie van de mnl dames...dan draai ik een paar dagen mee en dan is het bij mij weer voorbij. Dag hobby!
Of bijvoorbeeld knutselen, dan koop ik allerlei dingen maar die liggen dan vervolgens jaren te verstoffen in de kast.... dag hobby!
Kortom...de ware hobby nog niet voorbijgekomen...


Just like me. Of valt shoppen onder een hobby?

18-08-2008, 01:19

Citaat door Vonkel:
Ik hoop hier inspiratie op te doen...houd de topic maar in de gaten, misschien zit er ook wel wat voor jou tussen.

Hmm...kapsels leren maken, visagie?, decoreren... (kost wel veel geld dus laat maar zitten)...zingen hahaha ...weet ik het joh..


Geloof me..Heb al zoveel gedaan maar nooit afgemaakt weer zo'n slecht eigenschap van me....van kapsels maken tot tapdansen..

Maar goed..Ik hou je topic in de gaten..

Pagina's : [1] 2