Bekijk volle/desktop versie : en nu een wat luchtiger onderwerp



Pagina's : [1] 2

17-08-2008, 23:32
Ik ga dus dus binnenkort mijn bruiloftgeven, dus voorlopig ben ik wel zoet op de trouwpartijenforum. Maar jullie zijn al getrouwd. Dus ik vroeg me af.

deze sluier.
Zo een spaanse mantilla. Heeft iemand van jullie het op deze manier gedragen? ik wil em ook zo ze zijn alleen heel duur!

17-08-2008, 23:33


oh ja. mocht je hem hebben of weten waar ze goedkoop te verkrijgen zijn. Meld het even.
groetjes,

17-08-2008, 23:35
wat vind jij duur?


ik zou alleen zo'n sluier nemen indien jij een goede kapster hebt die hem er GOED op kan zetten...vaak dragen dames die, maar dan staat het voor geen meter...

ook moet het in harmonie zijn met je bruidsjurk...hoe ziet die eruit?

17-08-2008, 23:37
hij zou echt echt perfect staan bij me bruidsjurk. Zie de bruidsjurk op mijn ondertekening. ik heb 1900 euro betaald voor me visagie. Dus ik mag ervanuit gaan dat ze dat ding vast kunnen zetten.

17-08-2008, 23:39


oh ja ik vind 300 euro duur voor zo een ding.

17-08-2008, 23:40
1900 euro voor visagie???????????????????// en je vind 300 euro voor een sluier duur???

17-08-2008, 23:42
yeps. nu moet ik dus bezuinigen op andere dingen. Is het trouwens raar om geen sluier te dragen? Als ik niet zo een ding vind wil ik er misschien geen een.

17-08-2008, 23:45

Citaat door fatna:
yeps. nu moet ik dus bezuinigen op andere dingen. Is het trouwens raar om geen sluier te dragen? Als ik niet zo een ding vind wil ik er misschien geen een.




effe serieus, wie heb jij als visagist??? en gaat diegene alleen make up en haar doen?? heb jij leco van zadelhof ofzo??

jij hebt een pronovias jurk he? het mooiste is om er een pronovias sluier bij te doen...en naar een bruidszaak gaan om de kleuren op elkaar af te stemmen...volgens mij kost een pronovias sluier rond de 300-500 euro...
het moet wel GOED matchen anders is je hele outfit naar de klote.

persoonlijk vind ik een bruidsjurk zonder sluier NIET mooi.

17-08-2008, 23:46

Citaat door Nysha:
1900 euro voor visagie???????????????????// en je vind 300 euro voor een sluier duur???



Dat snap ik dus ook niet?

Een sluier is wel dé perfecte afwerking van een mooie jurk maar vooral voor een mooie bruid.

Ik vind 1900 voor visagie wel erg overdreven, is dat echt alleen voor de make-up?

17-08-2008, 23:57
1900 is voor een kaftan en een 3amaria en visagie en een dienblad van henna. Tegenwoordig zijn dit waarschijlijk de prijzen ik schrok me ook rot.

Ik heb godari als visagiste, is er een uit marokko.

ja het is een pronovias bruidsjurk, de rubi. Ik heb volgende week een afspraak om hem te passen. ik vraag dan of ze ook zo een sluier hebben. Ik denk het niet. Ik kan hem alleen op spaanse websites vinden.

17-08-2008, 23:59
Ik wil trouwen in Las vegas en wonen in een hutje op de hei. Al dat gedoe, op een gegeven moment denk je..waarom zo'n gedoe?!

Dat is momenteel mijn idee erover..misschien denk ik morgen weer aan frutseltjes.

18-08-2008, 00:00
de pronovias sluiers heb je in elke zaak waar ze pronovias jurken verkopen....toevallig hebben we hier in enschede een bruidswinkelzaak waar ze de grootste collectie pronoviasjurken van NL hebben...en ook hen sluiers...maar je moet de sluier en jurk ECHT op elkaar afstemmen anders gaat het vloeken...

oohhw jah van marokkaanse visagie heb ik geen verstand...

18-08-2008, 00:01



Citaat door 7eloua:
Ik wil trouwen in Las vegas en wonen in een hutje op de hei. Al dat gedoe, op een gegeven moment denk je..waarom zo'n gedoe?!

Dat is momenteel mijn idee erover..misschien denk ik morgen weer aan frutseltjes.



het is zoooooo leuk...men broer gaat in febr trouwen en het belooft een geweldige dag te worden voor iedereeen!

18-08-2008, 00:01

Citaat door 7eloua:
Ik wil trouwen in Las vegas en wonen in een hutje op de hei. Al dat gedoe, op een gegeven moment denk je..waarom zo'n gedoe?!

Dat is momenteel mijn idee erover..misschien denk ik morgen weer aan frutseltjes.



18-08-2008, 00:06

Citaat door fatna:
1900 is voor een kaftan en een 3amaria en visagie en een dienblad van henna. Tegenwoordig zijn dit waarschijlijk de prijzen ik schrok me ook rot.

Ik heb godari als visagiste, is er een uit marokko.

ja het is een pronovias bruidsjurk, de rubi. Ik heb volgende week een afspraak om hem te passen. ik vraag dan of ze ook zo een sluier hebben. Ik denk het niet. Ik kan hem alleen op spaanse websites vinden.



Ohh je bedoelt het complete pakketje, ik dacht alleen maar voor de visagie, je bedoelt een nagaffa . Helaas zijn dat de prijzen. Enorm duur.

Pagina's : [1] 2