Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Nederlandse geeft scheidingsfeest



17-08-2008, 21:16
RABAT (ANP) - Een Marokkaanse met de Nederlandse nationaliteit vierde onlangs haar scheiding met een groot feest in een vijfsterrenhotel in Fes. Dat berichtte het Arabischtalige dagblad al-Jarida al-Ula (De eerste krant) woensdag.
Lees het artikel

De vrouw vierde haar scheiding van een Nederlandse Marokkaan. De vrouw zou tegen de krant hebben gezegd dat zij haar scheiding wilde vieren omdat die een belangrijke verandering in haar leven betekende. Veel Marokkaanse Nederlanders houden in de zomer hun bruiloft in Marokko.

De kosten voor het scheidingsfeest, waarvoor ook mensen uit Nederland waren overgekomen, bedroegen volgens Al-Jarida al-Ula 30.000 euro. Er trad een muziekgroep op en voor de gasten en de gastvrouw waren kamers en een suite in het hotel gehuurd.

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_opmerkelijk/article1060846.ece/Marokkaanse_Nederlandse_geeft_scheidingsfeest

17-08-2008, 21:20




Domme gearabiseerde actie..maar hey zo begint ze wel een nieuwe trend. In plaats van een bruiloftsfeest een scheidingsfeest..er zal flink wat gefeest worden in de toekomst.

17-08-2008, 21:35

Citaat door WhoCares:


Domme gearabiseerde actie..maar hey zo begint ze wel een nieuwe trend. In plaats van een bruiloftsfeest een scheidingsfeest..er zal flink wat gefeest worden in de toekomst.

30.000 kon ze aan mij geven. Ik had een nieuwe man voor haar gevonden.

17-08-2008, 21:54

Citaat door Aramsu:
RABAT (ANP) - Een Marokkaanse met de Nederlandse nationaliteit vierde onlangs haar scheiding met een groot feest in een vijfsterrenhotel in Fes. Dat berichtte het Arabischtalige dagblad al-Jarida al-Ula (De eerste krant) woensdag.
Lees het artikel

De vrouw vierde haar scheiding van een Nederlandse Marokkaan. De vrouw zou tegen de krant hebben gezegd dat zij haar scheiding wilde vieren omdat die een belangrijke verandering in haar leven betekende. Veel Marokkaanse Nederlanders houden in de zomer hun bruiloft in Marokko.

De kosten voor het scheidingsfeest, waarvoor ook mensen uit Nederland waren overgekomen, bedroegen volgens Al-Jarida al-Ula 30.000 euro. Er trad een muziekgroep op en voor de gasten en de gastvrouw waren kamers en een suite in het hotel gehuurd.

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_opmerkelijk/article1060846.ece/Marokkaanse_Nederlandse_geeft_scheidingsfeest



Overdrijven is ook een vak apart.
Een feest om te scheiden, het kan niet gekker worden.
Fijn voor haar, het zal wel allemaal!

17-08-2008, 23:03



Citaat door WhoCares:


Domme gearabiseerde actie..maar hey zo begint ze wel een nieuwe trend. In plaats van een bruiloftsfeest een scheidingsfeest..er zal flink wat gefeest worden in de toekomst.


Een berberina met feminstische trekjes,
hmm het begin van het einde?

Is gewoon een domwicht, terecht dat hij van haar af is en zij van hem.

Een blauw oog zou haar goed staan of is dat meer iets riffijns?

Ga jij je nou maar ontdoen van je kuisheids hocuspocus
wanneer je aan de man gaat dan noemen we dat de islam

17-08-2008, 23:10
Ik kan niet wachten op haar overlijdingsfeest. Die is vast al gepland








































































wie kan mij een uitnodiging hosselen?

17-08-2008, 23:13

Citaat door _______________:
Ik kan niet wachten op haar overlijdingsfeest. Die is vast al gepland

wie kan mij een uitnodiging hosselen?


Gaan we dan dansen op haar graf, zal haar sieren

Misschien heeft ze nog ergens een potje daarvoor

17-08-2008, 23:35

Citaat door SH66T6N:
Een berberina met feminstische trekjes,
hmm het begin van het einde?

Is gewoon een domwicht, terecht dat hij van haar af is en zij van hem.

Een blauw oog zou haar goed staan of is dat meer iets riffijns?

Ga jij je nou maar ontdoen van je kuisheids hocuspocus
wanneer je aan de man gaat dan noemen we dat de islam


Wat een hoop onzin in 1.

Weet je zelf wel wat je allemaal zegt?

17-08-2008, 23:56

Citaat door WhoCares:
Wat een hoop onzin in 1.

Weet je zelf wel wat je allemaal zegt?
Weet jij wat jij zegt of is dat je masker-a die je verblindt