Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Meid Samen Met Een Koerdische Jongen?!?!?!

04-10-2002, 14:34
Ahlan zusters (voorla zusters ) en broeders,

ik zit met een klein dillema. Ik wil het graag kwijt , wan tik zit er nogal mee. Ik heb een paar maanden geleden, een helel leuke jongen leren kennen. Ik voelde me op me gemak bij hem, en hij respecteerde me voor wie ik was. Het enige probleem (pje ) is dat hij van Koerdische afkomst is. Hij wil in Januari om mijn hand komen vragen, maar ik weeet het eigenlijk niet: aan de ene kant wil ik g ewoon met een Marokkaan trouwen, maar aan de andere kant denk ik dat een huwelijk met deze Koedische jongen beter voor mij is. Mijn moeder weet dat ik een relatie met deze jongen heb,en ze zegt zelf dat, als ik met hem wil trouwen, dat dat dan best mag. broeders en zusters, kunnen jullie mij raad geven, want ik weet het egt niet meer..

boussa Hasnatjuh

17-06-2003, 14:32

maak ni uit welke afkomst dat hij is
alleen dat die u respechteer voor wie je bent

17-06-2003, 15:53
meid als je van hem houd, moet je er voor gaan ongeacht wat voor ras hij is als ie maar het zelfde geloof heeft als jij, mijn zus is ook met een turk getrouwd en ik met een cabo en dat gaat hartstikke goed dus meid go for it

17-06-2003, 16:06

Citaat:
Origineel gepost door Hasnatjuh
Ahlan zusters (voorla zusters ) en broeders,

ik zit met een klein dillema. Ik wil het graag kwijt , wan tik zit er nogal mee. Ik heb een paar maanden geleden, een helel leuke jongen leren kennen. Ik voelde me op me gemak bij hem, en hij respecteerde me voor wie ik was. Het enige probleem (pje ) is dat hij van Koerdische afkomst is. Hij wil in Januari om mijn hand komen vragen, maar ik weeet het eigenlijk niet: aan de ene kant wil ik g ewoon met een Marokkaan trouwen, maar aan de andere kant denk ik dat een huwelijk met deze Koedische jongen beter voor mij is. Mijn moeder weet dat ik een relatie met deze jongen heb,en ze zegt zelf dat, als ik met hem wil trouwen, dat dat dan best mag. broeders en zusters, kunnen jullie mij raad geven, want ik weet het egt niet meer..

boussa Hasnatjuh
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het is afgelopen, want het is een bericht van oktober. Hasnatjuh laat het eens weten

Groetjes me

17-06-2003, 16:06

Chimmenne, mijn tante is ook getrouwd met een Cabo!! Wallah echt hij is zo goed voor mijn tante he, egt een lieve man!!

17-06-2003, 17:52
hoi Hasnatjuh..

misschien wel een late reactie,maar goed.
Ik zou zeggen..Zolang hij ene moslim is , maakt ras of afkamost niet zoveel uit..nietwaar/?

Ben beneiuwd hoe het is afgelopen.....

17-06-2003, 18:49
ik kan niet geloven wat ik lees. je zit hier te vragen of je nou met hem moet trouwen omdat hij koerd is, maar eigenlijk zit je hier gewoon te vragen of je wel genoeg van hem houdt! want al is hij een chinees, dan zou je daar doorheen kijken als je echt van hem houdt. ik zeg niet dat je niet van hem houdt, misschien houd je niet genoeg van hem, misschien begrijp je je gevoelens niet, of misschien komt het met de tijd wel. maar dat je zegt dat het gaat om zijn afkomst, dan weet je, als je goed nadenkt, zet zo goed als ik dat dit een smoes is en dat je niet zeker bent over jouw gevoelens voor hem!!! Geef het de tijd, dan merk je het vanzelf wel, je moet niet iets gaan forceren als het niet kan, en dan heb ik het niet over afkomst!

17-06-2003, 19:21
ja als je van hem hou en hij van jou dan moet je gewoon met hem trouwen maak niet uit dat het geen marokkaan is als je maar van hem hou en als je ouders hem axperteeeren

xxjes nadia

17-06-2003, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door MiMi_17
Chimmenne, mijn tante is ook getrouwd met een Cabo!! Wallah echt hij is zo goed voor mijn tante he, egt een lieve man!!
ja dat bedoel ik hij hoeft echt niet per se een marokaan te zijn om je gelukkig te maken, enne mimi ik wens je tante alle geluk van de wereld en jou ook.

17-06-2003, 22:44
ookal wil je niet dat ik reageer reageer ik tog en geef ik je tog mijn mening oke hier komt ie of ie nou koerd turks afrikaans algerijns is geen problem als je van deze jongen houd en om hem geeft dan moet j ehet doen wallah echt serieus ik heb je altijd mijn meming gegven en het heeft altijd geholpen dacht had meestal tog gelijk :P maar in dit geval zeg ik je weer dat if tha heart says yes dan is het yes maar ja hahah ik zie nu pas dat hetvan hadie che7al is maar hopelijk heb je der wat aan en ik dnek zeker van wel maar ik ga ervandoor doei
anouar