Bekijk volle/desktop versie : Geen Stijl is weer aan het janken over Marokko.nl



17-08-2008, 16:10
Woord 'homo' verboden op marokko.nl
En er is weer nieuws over onze favoriete hangout Marokko.nl. De site die eerder 135 duizend euro subsidie kreeg uit het 'stimuleringsfonds voor de pers' (diversiteit, multiculturele samenleving enzo), en dat geld prima lijkt te besteden. Ok, soms is er wat gedoe over forumleden die staan te juichen bij de dood van Nederlandse militairen, maar daar was toen een heel goede reden voor volgens de verantwoordelijke minister Plasterk: "Omdat op het forum meer dan tienduizend berichten per dag worden geplaatst, is het onvermijdelijk dat sommige berichten door de mazen glippen." Oh zit dat zo. Maar hoe kan het dan dat deze moderators wel tijd vinden om alle berichten waar het woord 'homo' in voor komt te wissen? Een vaste forumbezoeker wees ons op deze trend die al enkele dagen gaande is. Een paar voorbeelden uit de rss reader: Discussie over homoseksualiteit in de Marokkaanse gemeenschap? VERBODEN. Human-interest vraagje over mode? VERBODEN. Niet-seksueel getinte contactadvertentie? VERBODEN. En uiteraard, het moderatingbeleid aan de kaak stellen is ook VERBODEN. Hé pssst Plasterk, ouwe Gaypride bezoeker en vrind aller nichten, doe 'es ingrijpen vanaf je vakantieadres.


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/woord_homo_verboden_op_marokko.html#comments

17-08-2008, 16:12



Citaat door Trissintie:
Woord 'homo' verboden op marokko.nl
En er is weer nieuws over onze favoriete hangout Marokko.nl. De site die eerder 135 duizend euro subsidie kreeg uit het 'stimuleringsfonds voor de pers' (diversiteit, multiculturele samenleving enzo), en dat geld prima lijkt te besteden. Ok, soms is er wat gedoe over forumleden die staan te juichen bij de dood van Nederlandse militairen, maar daar was toen een heel goede reden voor volgens de verantwoordelijke minister Plasterk: "Omdat op het forum meer dan tienduizend berichten per dag worden geplaatst, is het onvermijdelijk dat sommige berichten door de mazen glippen." Oh zit dat zo. Maar hoe kan het dan dat deze moderators wel tijd vinden om alle berichten waar het woord 'homo' in voor komt te wissen? Een vaste forumbezoeker wees ons op deze trend die al enkele dagen gaande is. Een paar voorbeelden uit de rss reader: Discussie over homoseksualiteit in de Marokkaanse gemeenschap? VERBODEN. Human-interest vraagje over mode? VERBODEN. Niet-seksueel getinte contactadvertentie? VERBODEN. En uiteraard, het moderatingbeleid aan de kaak stellen is ook VERBODEN. Hé pssst Plasterk, ouwe Gaypride bezoeker en vrind aller nichten, doe 'es ingrijpen vanaf je vakantieadres.


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/woord_homo_verboden_op_marokko.html#comments


wat een stel imbecielen zijn het toch.

ik zal eens even reageren.

17-08-2008, 16:17
verlaag je niet atro. die lui hebben laatst een klap te verwerken gehad met de volkskrant affaire en willen nu goedkoop scoren. hersenlozen

17-08-2008, 16:22
wie is de spion hehe


Citaat:
Een vaste forumbezoeker wees ons op deze trend die al enkele dagen gaande is.

17-08-2008, 16:25



Citaat door Trissintie:
verlaag je niet atro. die lui hebben laatst een klap te verwerken gehad met de volkskrant affaire en willen nu goedkoop scoren. hersenlozen


ik verlaag mij nooit, triss. ik gedoog alleen geen leugens.

ik heb er mijn zegje gedaan.

17-08-2008, 16:28
Guttemetut. Ik had dit berichtje ook geplaatst en toen was het na een minuut verwijderd.

17-08-2008, 16:36

Citaat door onaangepast:
Guttemetut. Ik had dit berichtje ook geplaatst en toen was het na een minuut verwijderd.

ja maar jij bent diezkriminatie

17-08-2008, 16:36

Citaat door Trissintie:
ja maar jij bent diezkriminatie

Hoezo ben ik dat?

17-08-2008, 16:37

Citaat door atropos:
ik verlaag mij nooit, triss. ik gedoog alleen geen leugens.

ik heb er mijn zegje gedaan.

Goed zegje.

17-08-2008, 16:37

Citaat door Trissintie:
ja maar jij bent diezkriminatie



wat dat betreft zouden ze jou zeker weg moeten halen, maar ja jij bent mocro he, of bedoel je dat niet?

censuur en internet, zijn niet compatable.

17-08-2008, 16:43

Citaat door Mathijs:
wat dat betreft zouden ze jou zeker weg moeten halen, maar ja jij bent mocro he, of bedoel je dat niet?

censuur en internet, zijn niet compatable.



jij ook diezkriminazi, wat jij doet hier nog? Stormfront ies beter

17-08-2008, 16:44
Geenstijl is bang dat ze hun racistische achterban kwijtraken als ze niet met zulke berichten blijven komen.

17-08-2008, 16:47


ik vind mathijs, onaangepast en triss leuk en ik wil niet dat jullie ruziemaken.

17-08-2008, 16:48

Citaat door atropos:
ik vind mathijs, onaangepast en triss leuk en ik wil niet dat jullie ruziemaken.





en ik vind jou lief en trissintie en brutaal lefgozertje.

maargoed wat onaangepast heeft gezegd nemen we maar aan.

snap ik ook wel hoor, die geenstijlers zijn een beetje jalours op zoveel postingen, de hunnen lopen terug en die krullebol van een oplichter wilde nog wel gaan cashen.....

en marokko.nl wil blijkbaar niet meedoen aan de populariteits upgrade pogingen van geen stijl.

17-08-2008, 16:54
ga lekker daar je gal spuwen als het je niet bevalt hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47