Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden hebben nog wel respect!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-08-2008, 12:48
Salaam,

Ik ben echt geschokt over alles wat ik hier over ons, Marokkaanse meiden, lees. Zijn wij dan allemaal slecht? Hebben wij dan allemaal om de haverklap een nieuw vriendje? Liegen wij allemaal tegen ons ouders? Zijn wij allemaal zo goedkoop dat we onze kuisheid niet kunnen bewaren?

Nee, niet allemaal. Natuurlijk heb je wel meisjes die van thuis weglopen en dan een eigen leventje hebben, of er zijn er die uitgaan, roken, (elke vorm van) seks voor het huwelijk hebben en wat nog allemaal. Er zijn wel Marokkaanse meiden waarvoor we ons moeten schamen. Maar niet alleen Marokkanen hebben zo'n gevallen. Ik probeer echt niet te ontkennen dat er zulke meisjes zijn, maar we mogen ook niet iedereen over dezelfde kam scheren he. Het lijkt echt of de ' traditonele bent adar' geen toekomst meer heeft! Moeten al onze Marokkaanse mannen hun vrouw in Marokko gaan zoeken dan? Ik denk echt niet dat we het zo extreem moeten stellen.

Dit wilde ik even kwijt, mijn bedoeling was niet om iemand te kwetsen.

Groetjes,
Chanel, proud to be a Moroccan girl!

17-08-2008, 12:49


Wat is je gebruikelijke nickname? Waarop je niet zo een slijm-topic kunt openen?

17-08-2008, 12:50
leef en laat leven

17-08-2008, 12:50
Nu je het zegt.. er zijn idd opmerkelijk veel mannen verloofd teruggekomen van Marokko!

17-08-2008, 12:51


hahahahaha leuk dat je dit hebt neergezeten! Dit wist ik al wel! Alsof alle meiden in marokko heilig zijn

17-08-2008, 13:26

Citaat door Chanel1986:
Salaam,

Ik ben echt geschokt over alles wat ik hier over ons, Marokkaanse meiden, lees. Zijn wij dan allemaal slecht? Hebben wij dan allemaal om de haverklap een nieuw vriendje? Liegen wij allemaal tegen ons ouders? Zijn wij allemaal zo goedkoop dat we onze kuisheid niet kunnen bewaren?

Nee, niet allemaal. Natuurlijk heb je wel meisjes die van thuis weglopen en dan een eigen leventje hebben, of er zijn er die uitgaan, roken, (elke vorm van) seks voor het huwelijk hebben en wat nog allemaal. Er zijn wel Marokkaanse meiden waarvoor we ons moeten schamen. Maar niet alleen Marokkanen hebben zo'n gevallen. Ik probeer echt niet te ontkennen dat er zulke meisjes zijn, maar we mogen ook niet iedereen over dezelfde kam scheren he. Het lijkt echt of de ' traditonele bent adar' geen toekomst meer heeft! Moeten al onze Marokkaanse mannen hun vrouw in Marokko gaan zoeken dan? Ik denk echt niet dat we het zo extreem moeten stellen.

Dit wilde ik even kwijt, mijn bedoeling was niet om iemand te kwetsen.

Groetjes,
Chanel, proud to be a Moroccan girl!


Je hebt gelijk meid...we moeten niet gaan overdrijven. Je hebt overal goede en slechte meisjes.

Laten we positief zijn en ervan uitgaan dat de slechte meisjes en jongens in de minderheid zijn.

En dat mannen hun vrouw uit Marokko gaan halen, tja, laat ze maar doen. Ze weten ocharme niet wat hen te wachten staat. Heb eerder medelijden met hen.


17-08-2008, 13:41
Gooi jezelf in een sloot.

17-08-2008, 13:44
Trek het je toch niet zo aan

Meeste negatieve topics worden geopend door pubertjes die geen meid hebben weten te strikken en hier hun frustraties komen uiten.

17-08-2008, 13:52
waarom is een meisje dat rookt, uitgaat en seks voor het huwelijk heeft meteen een slecht persoon? ze begaat zonden, maar hoeft geen slecht persoon te zijn.

17-08-2008, 14:11
tegenwoordig zijn de marokkaanse meisjes die met niet marokkanne trouwen dus..

17-08-2008, 14:12

Citaat door Bneadem_:
Wat is je gebruikelijke nickname? Waarop je niet zo een slijm-topic kunt openen?





17-08-2008, 14:48

Citaat door Thement:



Shem nigh.



Citaat door L_Youssef:
Wat heeft jou dat doen denken.

“Als men met zijn goede daden te koop loopt zodat de mensen hem zullen respecteren, dan zal Allah laten zien wat werkelijk in zijn hart is”.
(Boecharie en Moeslim )

17-08-2008, 14:53



Citaat door L_Youssef:
Dat is nou de denkwijze van een arabische slet.


Dat ze er zo overdenkt maakt haar nog geen slet.

17-08-2008, 15:45
Juistem!

Dat weet iedere marokkaan wel diep in ons hart

Wat ik niet begrijp is dat veel marokkaanse jongens in mijn omgeving zeggen dat ze met een vrouw uit Marokko gaan trouwen, omdat die van hier zo slecht zijn... Moeten wij nu ook met een man van Marokko trouwen??

17-08-2008, 15:56
Waarom je verantwoorden tegenover een stel losgeslagen debielen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7