Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk HELPP NEP HAAR gekocht en begrijp het niet!



Pagina's : [1] 2

16-08-2008, 18:15
dames ik zit even met een kleine probleempje

ik heb met mijn domme hoofd mijn haar geknipt en heb dus isnchallah morgen een bruiloft dus ik d8 laat ik even nep haar kopen bij zo een surinaase winkel

ik vond eentje heel mooi.super stijl lang bruin haar..die heb ik ook gekocht en ze legde me dus uit hoe het werkte met klipjes..je moet dus die klipjes naaien en dan opmeten van oor tot oor en dan die klipjes in je haar doen

doe dikker jeje haar wilt hebben des te meer lagen

oke ik snap het wel alleen

mijn vriendin zei wat doe je moeilijk als je het in een strakke hoge staart wilt hebben waarom rol je dat nep haar niet om je echte haar..en dan met een dikke elastiek om je haar rollen


wat zal iki doen..klipjes of de makkelijkere manier

maar het is echt mooi

16-08-2008, 18:39


Gek in je hooofd.

16-08-2008, 19:02
ik zou het zoals die van de winkel heeft uitgelegd zal denk ik wel de beste manier zijn straks dans je en blijf je ergens haken daar gaat je haar dan word er nog jaren over gepraat en word er hier een topic geopend dan weet iedereen dat jij het bent vermits jij die hier en nu vraagt
( ja ik weet het wat een verbeelding )

16-08-2008, 19:02
ik zou het om je haar rollen meid, ik had precies hetzelfde! maar als ik die met clipjes indoe zie je het verschil tussen je eigen haar en dat neppe, dan zie je de grens zeg maar.. ik kan mn haar ook niet los doen omdat dat gewoon super opvalt, ik doe meestal een staart.. x

16-08-2008, 19:03



Citaat door miss_azirar:
ik zou het zoals die van de winkel heeft uitgelegd zal denk ik wel de beste manier zijn straks dans je en blijf je ergens haken daar gaat je haar dan word er nog jaren over gepraat en word er hier een topic geopend dan weet iedereen dat jij het bent vermits jij die hier en nu vraagt
( ja ik weet het wat een verbeelding )


haha ja dat moet je wel echt voorkomen anders sta je zwaar voorschut
ik zou heel goed met schuifspeldjes vast zetten,

16-08-2008, 19:08

Citaat door nador_moi:
haha ja dat moet je wel echt voorkomen anders sta je zwaar voorschut
ik zou heel goed met schuifspeldjes vast zetten,


stel je voor

16-08-2008, 19:10
Hahaha a wilie meid heeeeeeeeeel goed vastzetten,
voor eigen bestwil

16-08-2008, 19:16

Citaat door nador_moi:
ik zou het om je haar rollen meid, ik had precies hetzelfde! maar als ik die met clipjes indoe zie je het verschil tussen je eigen haar en dat neppe, dan zie je de grens zeg maar.. ik kan mn haar ook niet los doen omdat dat gewoon super opvalt, ik doe meestal een staart.. x




ahahahaha heb je het eerst om je haar vastgedaan

mijn vriendin had snel egdaaan superr mooi

16-08-2008, 19:17

Citaat door nador_moi:
ik zou het om je haar rollen meid, ik had precies hetzelfde! maar als ik die met clipjes indoe zie je het verschil tussen je eigen haar en dat neppe, dan zie je de grens zeg maar.. ik kan mn haar ook niet los doen omdat dat gewoon super opvalt, ik doe meestal een staart.. x

dus jij rolt het ook om je staaart is moooi joh dat haar en precies mijn haarkleur

16-08-2008, 19:19

Citaat door miss_azirar:
ik zou het zoals die van de winkel heeft uitgelegd zal denk ik wel de beste manier zijn straks dans je en blijf je ergens haken daar gaat je haar dan word er nog jaren over gepraat en word er hier een topic geopend dan weet iedereen dat jij het bent vermits jij die hier en nu vraagt
( ja ik weet het wat een verbeelding )

AHAHH AJHHHHHHHHHHHHHHHAHAHH die is goed

nee schat ik dnek dat die clipjes 10 keer erger is..is misschien mooi als je haar lso wilt

maa rik do egewoon in ene straart en dat is makkelijker

16-08-2008, 19:23
waarom doe je het niet bij de kapper ?

16-08-2008, 19:27

Citaat door Helwa:
dus jij rolt het ook om je staaart is moooi joh dat haar en precies mijn haarkleur


nee ik heb wel met clipjes, had ze door iemand aan laten maken omdat ik van plan was het los te doen.. dus ik kan ze er niet omheen rollen..ik doe ook gewoon een dikke elastiek maar wel vast clippen zegmaar.. maar mij lijkt eromheen rollen veel mooier, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! ja het is echt mooi! ook precies mijn haar kleur! hoe lang heb jij de jouwe?

16-08-2008, 19:28



Citaat door Miep85:
waarom doe je het niet bij de kapper ?


ben niet gek is voro 1 dagje maar

16-08-2008, 19:30

Citaat door nador_moi:
nee ik heb wel met clipjes, had ze door iemand aan laten maken omdat ik van plan was het los te doen.. dus ik kan ze er niet omheen rollen..ik doe ook gewoon een dikke elastiek maar wel vast clippen zegmaar.. maar mij lijkt eromheen rollen veel mooier, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! ja het is echt mooi! ook precies mijn haar kleur! hoe lang heb jij de jouwe?

wat een gedoe met clipjes

maar als je los wilt moe tje indd die clipjes doen ..wolah ben daar te luisvoor

gewoon om je haar rollen en dan dikke mooie zwarte elastick je haar goed vastmaken aan dat andere haaar..iklaat mijn vriendin doen die is goed daaron

ik had het altijd ne boven mijn ass toen genkipt en toen had ik boblijn gedaaan en nu is het gegroeit tot net iets onder mijn schouders

en jij?

16-08-2008, 19:37

Citaat door Helwa:
wat een gedoe met clipjes

maar als je los wilt moe tje indd die clipjes doen ..wolah ben daar te luisvoor

gewoon om je haar rollen en dan dikke mooie zwarte elastick je haar goed vastmaken aan dat andere haaar..iklaat mijn vriendin doen die is goed daaron

ik had het altijd ne boven mijn ass toen genkipt en toen had ik boblijn gedaaan en nu is het gegroeit tot net iets onder mijn schouders

en jij?


Ja los is niet eens zo mooi je ziet het verschil te goed, of je moet ze allebei steilen dan is het wel mooi, maar dat ga ik niet doen want daar gaat mn haar kapot van, Ik had ook haar tot mijn onderrug, en toen is het geknipt en ook net iets onder mijn schouders! mijn extensions zijn ook tot mijn onderrug gelukkig haha, maar ik moet zeggen ik doe ze bijna nooit meer in, ik maak mezelf echt gek als ik ze inheb, dan ga ik me steeds afvragen of iemand die clipjes ziet zitten maar ze lijken heel echt gelukkig! heb jij stijl of krullen?

Pagina's : [1] 2