Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse man in Meppel dood gestoken

Pagina's : [1] 2 3

04-10-2002, 13:03
Meppel: De 57-jarige Marokkaan Moeloud Baddouri is woensdag in Meppel met mes neergestoken bij zijn woning in Meppel. De man werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij gisteren overleed.

MEPPEL GESCHOKT DOOR DOOD OUD LERAAR
De dood van M. Baddouri heeft grote verslagenheid teweeggebracht binnen de Marokkaanse gemeenschap van Meeppel. " Het was een goed symaptuhiek man", benadrukt een van zijn vrienden. Bijna iedereen binnen de 350 zielen tellende gemeenschap in Meppel kende de man die bij veel famielies over de vloer kwam. " Een man die veel warmte uitstraalde

ook binnen het onderwijsveld van Meppel wordt geschokt gereageerd. hoewel baddouri al een paar jaar niet meer werkte vanwege een haperende gezondheid, heeft hij ruim 20 jaren les gegeven aan de Marokkaanse kinderen op de scholen van Meppel. De marokkaan was de deskundige binnen de gemeente die de kinderen onderricht in hun eigen taal en cultuur.

Ik ben hier zelf ook geschokt van... heb een kameraad in Meppel die les heeft gehad van deze man. Hij vertelde mij dat het iets binnen de familie was... maar het was niet zeker...

04-10-2002, 13:12

Oh dat is erg... heel triest.
Wat is de reden dat deze man neergestoken is dan?

04-10-2002, 14:47
Nou Kelly, dan wens ik jou en alle betrokkenen de komende tijd veel sterkte. Mijn condoleances.

04-10-2002, 21:40
Nou meid, ik wens jou en de hele familie veel sterkte..

xxxxxzina

04-10-2002, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door kelly
Het is mijn oom... we hebben gisteren het nieuws vernomen. Mijn moeder is er nog steeds kapot van. De dader was een bekende en geen familie.......
De reden waarom deze afschuwelijke daad is gepleegd is nog onduidelijk. Mijn ouders zullen vandaag op bezoek gaan en dan weten we meer. Het aller ergste is dat hij een gezin achterlaat....... meiden rond mijn leeftijd. Waarom vraag ik me af ........ waarom........?
Allah ie rahmoe

Sterkte!

Ali Z.

05-10-2002, 03:09
Ina lilahi wa ina lilahi radji3oun.

Allah ie ra7mou, veel sterkte meid. Ik ben wel benieuwd wat de aanleiding van dit alles is geweest.

Banaan

05-10-2002, 17:30

Citaat:
Het is mijn oom... we hebben gisteren het nieuws vernomen. Mijn moeder is er nog steeds kapot van. De dader was een bekende en geen familie.......
De reden waarom deze afschuwelijke daad is gepleegd is nog onduidelijk. Mijn ouders zullen vandaag op bezoek gaan en dan weten we meer. Het aller ergste is dat hij een gezin achterlaat....... meiden rond mijn leeftijd. Waarom vraag ik me af ........ waarom........?
Ina lilahi wa ina lilahi radji3oun.

mijn ouders zijn er gisteren naar toe geweest. die man die de daad
heeft gepleegd schijnt niet goed te zijn in zijn hoofd. hij heeft in het huis
van Moeloud Baddouri ingebroken om het zo te zeggen hij is daar
binnen gekomen zonder toestemming en wat er daarna is gebeurd
spreekt voorzich. ( ik kan niet alles vertellen hoe of wat. inverband met
de na bestaande)

06-10-2002, 00:05

Citaat:
Hoi Kelly,

Die man Allah ierehmoe, is ook familie van me. Maar ik ken hem persoonlijk niet, hij is namelijk de broer van de echtgenoot van mijn tante in Lelystad. Ik heb gehoord dat de dader een amazigh is uit Azro, en dat mijn oom Allah ierahmoe, 9 kinderen heeft, die nu allemaal vaderloos zijn, moge Allah het gezin geduld en troost geven inshallah.
Echt triest....

06-10-2002, 01:56
Hey Kelly,

Allah ie rahmoe,
en heel veel sterkte meid, voor jou en je familie !!!!

xxx

Dorita

06-10-2002, 16:57
Inna Lillahie wa Inna ileyhie Razjihoen.

Veel sterkte voor alle familieleden en bekenden van deze man.

06-10-2002, 17:13
Inna Lillahie Wa Inna Ileyhie Rajihoen

06-10-2002, 17:34

Citaat:
Origineel gepost door SALIMAELB
Meppel: De 57-jarige Marokkaan Moeloud Baddouri is woensdag in Meppel met mes neergestoken bij zijn woning in Meppel. De man werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij gisteren overleed.

MEPPEL GESCHOKT DOOR DOOD OUD LERAAR
De dood van M. Baddouri heeft grote verslagenheid teweeggebracht binnen de Marokkaanse gemeenschap van Meeppel. " Het was een goed symaptuhiek man", benadrukt een van zijn vrienden. Bijna iedereen binnen de 350 zielen tellende gemeenschap in Meppel kende de man die bij veel famielies over de vloer kwam. " Een man die veel warmte uitstraalde

ook binnen het onderwijsveld van Meppel wordt geschokt gereageerd. hoewel baddouri al een paar jaar niet meer werkte vanwege een haperende gezondheid, heeft hij ruim 20 jaren les gegeven aan de Marokkaanse kinderen op de scholen van Meppel. De marokkaan was de deskundige binnen de gemeente die de kinderen onderricht in hun eigen taal en cultuur.

Ik ben hier zelf ook geschokt van... heb een kameraad in Meppel die les heeft gehad van deze man. Hij vertelde mij dat het iets binnen de familie was... maar het was niet zeker...
Inna lilaah wa inna ilayhie ra3jihoen..

ik heb veel over deze man gehoord.. (rahhimoe allah).. ik ken zijn dochter G.. heel goed.. ik wens ze veel sbar en sterkte toe..

toen ik dit las schrok ik me te pletter.. kreeg kippenvel all over my body. en jah.. er viel een traantje.. omdat ik het zielig vindt voor de nabestaande waaronder zijn vrouw en zijn kinderen.

01-03-2006, 18:34

allah ierahmoe

Heel de familie mist hem...........Inna lilahi wa inna ilajhi razi3oen.........................

Allah iebarnaa

beslama

01-03-2006, 19:59
triest,
de familie sterkte toegewenst.

xvander F, geboren Meppelerx

01-03-2006, 20:00
Is de moordenaar vrijgelaten???

Pagina's : [1] 2 3