Bekijk volle/desktop versie : stelletje halve zolen in marokko!



15-08-2008, 22:51
ik was daar in marokko en we dachten we gaan hier lekker eten. opeens kwam er een marokkaans familie naast ons zitten. dit was gewoon in een vis restaurant, de marokkanen kwamen gewoon uit marokko. 2 jongetjes kwamen naar ons toe, en ze zeiden he wij kennen een paar leuke mopjes.
dus die ene jongen zei tegen mij in het marokkaans zeg eens adidas dus ik heel serieus en ik zei adidas, toen zei ie tegen mij lah ie itiek haba fi ras ( moge allah jouw een puist geven in jouw hoofd) en ze begonnen te lachen ahhahaha opeens zei ie andere broertje tegen mijn neef van zeg eens wie wie franse woord (ja, ja) dus m,n neef zei wie wie en die broertje zei takoel far meswie (eet een gebarbecued muis)
dus wij hadden zoiets van ja ja ja donder nou maar op dus opeens probeerde ze het bij een ober en ze zeiden he ober zeg eens lanteer(kabel) ober zei lanteer en opeens zeiden de broertjes hdie zoekoek lai teer(kijk uit dat je kont niet weg vliegt) whahahahha opeens kwam de ober naar hun toe en fluisterend zei ie tegen hun yemak(moeder)

we lagen allemaal in een deuk, en 1 van de jongens ging huilen

15-08-2008, 22:53


haha echt marokkaanse humor