Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Binnenkort: lezingen in het nederlands voor de broeders & zusters KLIK HIER! KOM OOK!

Abdulkareem
04-10-2002, 13:03

-- Bismi-Allah ar-Rahmaan ar-Rahim -- Beste broeders en zusters, As-salaamoe alaikoem! InshaAllah op zondag 27 oktober 2002 zullen er in de El-Tawheed moskee in Amsterdam twee lezingen gehouden worden in het nederlands. De lezingen zullen gaan over: "Islam & de positieve natuurwetenschappen" - Hier komen de moderne wetenschappen en de Koran aan bod. door: drs. I. Bayrak "De maand Ramadan" - Omdat de maand Ramadan maar tien dagen is verwijderd op de dag van de lezing (27 oktober), schenken wij daarom aandacht aan deze heilige maand. door: sheikh M. El Shershaby Er is gelegenheid om vragen te stellen. De lezingen zullen inshaAllah om 13:00 uur beginnen! Dus, schrijf alvast in je agenda op: Zondag 27 oktober 2002 Lezingen in het nederlands begint om: 13:00 uur plaats: Amsterdam, El Tawheed moskee Jan Hanzenstraat 114 1053 SV Amsterdam Binnenkort zet ik het programma van de lezingen erbij! InshaAllah! Ik hoop jullie allen te zien op de lezingen! Namens de broeders die deze lezingen organiseren. As-salaamoe alaikoem! Abdelkarim

zina19
04-10-2002, 21:34
Ik hoop dat ik er zal zijn, insha allah.

sweet_fassia
04-10-2002, 23:21
inchallah zal ik er ook zijn...bedankt voor je mededeling..

sweet_fassia
04-10-2002, 23:23
trouwens ik heb een vraagje...hoe kun je achterkomen dat er lezingen worden gehouden in bepaalde steden?..want het lukt mij niet. bij voorbaat bedankt

Abdulkareem
05-10-2002, 18:36

As-salaamoe alaikoem Kijk op www.al-islaam.com bij agenda. Daar staan vaak aankondigingen op van verschillnde lezingen. Wa salaam Abdelkarim

Ismael21
12-10-2002, 14:14
In de Jan Hanzenstraat ofzoiets.....tram 13 of tram 17 pakken en dan even vragen waar je moet uitstappen want dat weet ik niet zeker...ongeveer na 6 minuten vanaf Magna Plaza :o :D

Abdulkareem
12-10-2002, 22:46
As-salaamoe alaikoem zuster, U komt er met het openbaar vervoer, tram 7 en 17. U stapt uit bij halte Ten Katestraat, waar doordeweeks een markt is (souk sba3tash:)) U loopt deze Ten Katestraat helemaal uit, dan staat u op de Jan Hanzenstraat. Nu is het alleen nog zoeken naar nummer 114. Dan bent u er inshaAllah. Ik hoop dat dit duidelijk is. Wa salaam Abdelkarim P.S.: zie voor het dagprogramma, nieuwe topic!