Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen lopen elkaar mis door vooroordelen



Pagina's : [1] 2

14-08-2008, 23:14
ja toch..het is altijd die meisje is een h.oer terwijl hij die niet kent of meisjes oordelen ohh het is een player te zien aan zijn uiterlijk en bla bla

worden mensen die vooroordelen niet moe? waarom kunnen wij niet eerlijk en eerlijk tegen elkaar zijn in plaats van zogenaamde haat terwijl wij eigelijk elkaar willen?

14-08-2008, 23:16


klopt!

Tegenwoordig is het zo dat iedereen een stempel krijgt opgedrukt met "xxxx", "player" of wat dan ook. Ik denk niet dat het zo ver zal komen hoor, dat iedereen eerlijk is. Iedereen blijft zijn vooroordelen hebben en dat vind ik echt heel jammer. Maar ja, wat wil je er aan doen?

14-08-2008, 23:16
als je eerlijk bent, stel je jezelf kwetsbaar op en niemand wil gekwetst worden.
volgens mij ligt het daaraan.

14-08-2008, 23:17
Wat een wijze woorden.

14-08-2008, 23:18



Citaat door UniiQue_UniiQue:
klopt!

Tegenwoordig is het zo dat iedereen een stempel krijgt opgedrukt met "xxxx", "player" of wat dan ook. Ik denk niet dat het zo ver zal komen hoor, dat iedereen eerlijk is. Iedereen blijft zijn vooroordelen hebben en dat vind ik echt heel jammer. Maar ja, wat wil je er aan doen?

maar weetje die vooroordelen kloppen niet het is maar schein toch we liegen tegen ons zelf..als er een marokkaanse feest is zoeken we elkaar op en als er niks is beginnen we elkaar om niks te haten?? het klopt gewoon niet weetje...wij zijn niet eerlijk tegenover elkaar

14-08-2008, 23:19

Citaat door DUCK_:
als je eerlijk bent, stel je jezelf kwetsbaar op en niemand wil gekwetst worden.
volgens mij ligt het daaraan.

dat is ook een reden denk ik..maar ik denk dat als iemand eerlijk tegen een persoon gaat doen dat die andere vanzelf gaat reageren ook als een eerlijk persoon toch

14-08-2008, 23:20

Citaat door hanantje_14:
Wat een wijze woorden.

had jij ook kunnen bedenken..

14-08-2008, 23:20

Citaat door Vrijgezellig:
ja toch..het is altijd die meisje is een h.oer terwijl hij die niet kent of meisjes oordelen ohh het is een player te zien aan zijn uiterlijk en bla bla

worden mensen die vooroordelen niet moe? waarom kunnen wij niet eerlijk en eerlijk tegen elkaar zijn in plaats van zogenaamde haat terwijl wij eigelijk elkaar willen?


die vooroordelen lezen alleen hier op internet, ik ervaar weinig van die vooroordelen, ik ken zoveel marokkaanse meisjes waarmee ik normaal praat en nooit elkaar afkraken ofso maar ik begrijp wat je bedoelt

14-08-2008, 23:21

Citaat door Vrijgezellig:
maar weetje die vooroordelen kloppen niet het is maar schein toch we liegen tegen ons zelf..als er een marokkaanse feest is zoeken we elkaar op en als er niks is beginnen we elkaar om niks te haten?? het klopt gewoon niet weetje...wij zijn niet eerlijk tegenover elkaar



Ook niet eerlijk tegen jezelf. Hoe weet je dat diegene een xxxx is, of een player of wat dan ook. En als het zo is..?? Who cares. Wat vele niet kunnen is hun eigen leven lijden, maar ze proberen andermans leven te lijden.

14-08-2008, 23:23

Citaat door Nishanboy:
die vooroordelen lezen alleen hier op internet, ik ervaar weinig van die vooroordelen, ik ken zoveel marokkaanse meisjes waarmee ik normaal praat en nooit elkaar afkraken ofso maar ik begrijp wat je bedoelt

ik ken ook meisjes waarmee ik heel normaal sociaal contact mee heb weetje..maar ik heb het over mensen die jou niet kennen of jij hun niet kent die trekken snel die vooroordeel toch

14-08-2008, 23:24

Citaat door UniiQue_UniiQue:
Ook niet eerlijk tegen jezelf. Hoe weet je dat diegene een xxxx is, of een player of wat dan ook. En als het zo is..?? Who cares. Wat vele niet kunnen is hun eigen leven lijden, maar ze proberen andermans leven te lijden.


klopt ook wallah. mensen wijzen iemand anders de juiste weg terwijl ze zelf op de verkeerde staan

14-08-2008, 23:26

Citaat door marociaa_:
marokane zijn gwn vieze mensen, hoe wil je iemand nog kunnen vertrouwen
allemaal sneaky en je weet maar nooit met wie je te maken hebt



Dit is ook weer zoiets. Het Marokkaanse volk kent zijn rotte appels, net als alle andere volkeren. Niet iedereen over een en dezelfde kam scheren

14-08-2008, 23:26



Citaat door marociaa_:
marokane zijn gwn vieze mensen, hoe wil je iemand nog kunnen vertrouwen
allemaal sneaky en je weet maar nooit met wie je te maken hebt

we zijn niet allemaal het zelfde je hebt goede en je slechte en die heb je in elke volk zitten..en juist je weet niet met wie je te maken hebt het kan een goede of het kan een slechte zijn..maar waarom ga je ervan uit dat het altijd een slechte is dan?

14-08-2008, 23:27

Citaat door Vrijgezellig:
klopt ook wallah. mensen wijzen iemand anders de juiste weg terwijl ze zelf op de verkeerde staan




Ish klopt! Eerst jezelf de goede weg ophelpen en de rest komt van eiges. maar sommige vinden hun eigen leven niet genoeg dus nemen ze er nog wat meer bij!

14-08-2008, 23:28

Citaat door UniiQue_UniiQue:
Ish klopt! Eerst jezelf de goede weg ophelpen en de rest komt van eiges. maar sommige vinden hun eigen leven niet genoeg dus nemen ze er nog wat meer bij!

a wallah ma ik begrijp dat weetje..we zijn 1 volk en we houden van elkaar als van geen ander maar we doen stoer en groot ze3ma we haten elkaar en bla bla bla

Pagina's : [1] 2