Bekijk volle/desktop versie : Studie Communicatie HBO



Pagina's : [1] 2

14-08-2008, 22:12
Wie heeft er ervaring met deze opleiding? Is het een leuke opleiding? En wat kan je er allemaal mee doen?

BVD

15-08-2008, 14:00


up! ik ga deze opleiding zelf ook doen , dus nu maar afwachten of ik het leuk ga vinden

15-08-2008, 16:46
Erg populaire opleiding, ga er denk ik ook aan beginnen over een jaartje. Insha'Allah.


x

16-08-2008, 16:00

Citaat door xMocro_Zinax:
Erg populaire opleiding, ga er denk ik ook aan beginnen over een jaartje. Insha'Allah.


x



Hahah, inderdaad hoor er veel positieve dingen over. Inshallah ga ik dit na de vakantie doen

16-08-2008, 16:01



Citaat door Princess_N:
up! ik ga deze opleiding zelf ook doen , dus nu maar afwachten of ik het leuk ga vinden

inshallah, waar ga je deze opleiding doen?

16-08-2008, 21:30

Citaat door gwn_iiCk:
inshallah, waar ga je deze opleiding doen?


rdam, jij?

17-08-2008, 14:55

Citaat door Princess_N:
rdam, jij?



Den Haag

18-08-2008, 15:18

Citaat door gwn_iiCk:
Wie heeft er ervaring met deze opleiding? Is het een leuke opleiding? En wat kan je er allemaal mee doen?

BVD


ik volg de studie communicatiewetenschap op de universiteit (heb bijna mn bachelor ) en veel medestudenten die deze studie volgen hebben eerst HBO communicatie gedaan.
Het schijnt een leuke studie te zijn waar je veel leert in de praktijk maar niet echt diep ingaat op de theorie. Er zijn wel veel projecten waar je in groepjes aan werkt. (op UNI is veel individueel)
Sowieso is het een brede studie, dus kan je veel kanten op later, waaronder de reclame wereld of de mediakant ( nieuws, redactie, tvproductie etc) en je kan de pr/marketing en communicatie kant op..
Khoop dat jullie het een leuke studie zullen vinden!

18-08-2008, 16:20

Citaat door Cheryl:
ik volg de studie communicatiewetenschap op de universiteit (heb bijna mn bachelor ) en veel medestudenten die deze studie volgen hebben eerst HBO communicatie gedaan.
Het schijnt een leuke studie te zijn waar je veel leert in de praktijk maar niet echt diep ingaat op de theorie. Er zijn wel veel projecten waar je in groepjes aan werkt. (op UNI is veel individueel)
Sowieso is het een brede studie, dus kan je veel kanten op later, waaronder de reclame wereld of de mediakant ( nieuws, redactie, tvproductie etc) en je kan de pr/marketing en communicatie kant op..
Khoop dat jullie het een leuke studie zullen vinden!


Bedankt voor je info schat
Hebben jou medestudenten eerst hun P gehaald en vervolgens ingestroomd? Want dit wil ik ook inchallah doen.

18-08-2008, 19:52

Citaat door gwn_iiCk:
Bedankt voor je info schat
Hebben jou medestudenten eerst hun P gehaald en vervolgens ingestroomd? Want dit wil ik ook inchallah doen.


ja, een aantal hebben hun P gehaald en daarna doorgestroomd
Degene die dat hebben gedaan vonden HBO juist te praktisch en wilde meer theorie en vonden HBO ook te schools. (al kan de universiteit daar ook soms goed in zijn.. )

en misschien ook fijn om te weten, het is totaal geen moeilijke studie. Misschien dat alleen de statistiek een beetje tegenzit, maar er zijn altijd mensen die je daarbij kunnen helpen

Mocht je nog vragen hebben, mag je ze altijd stellen (ook voor als je ooit info nodig hebt over communicatiewetenschap op UNI)

22-08-2008, 16:30

Citaat door Cheryl:
ja, een aantal hebben hun P gehaald en daarna doorgestroomd
Degene die dat hebben gedaan vonden HBO juist te praktisch en wilde meer theorie en vonden HBO ook te schools. (al kan de universiteit daar ook soms goed in zijn.. )

en misschien ook fijn om te weten, het is totaal geen moeilijke studie. Misschien dat alleen de statistiek een beetje tegenzit, maar er zijn altijd mensen die je daarbij kunnen helpen

Mocht je nog vragen hebben, mag je ze altijd stellen (ook voor als je ooit info nodig hebt over communicatiewetenschap op UNI)

Shokran lieveschat, ik waardeer je reactie

Mocht ik nog vragen hebben dan weet ik je te vinden

22-08-2008, 19:12
ik begin binnekort met communicatie en multi media design. kun je daar wat over vertellen?

23-08-2008, 00:21



Citaat door sarahLiFe:
ik begin binnekort met communicatie en multi media design. kun je daar wat over vertellen?


sorry, kan daar niet veel over vertellen. Had nog niet van de studie gehoord, behalve dat je veel bezig bent met online zaken, als het maken van websites en dergelijke, maarja dat zegt multi media design al
Khoop dat iemand anders er ervaring meeheeft of mensen kent die die studie volgen, zodat ze je er iets over kunnen vertellen.

23-08-2008, 12:00
Ik weet niet precies wat de studie inhoudt, maar ik heb wel alle eerstejaars boeken mocht je ze willen overkopen.

23-08-2008, 19:40

Citaat door Eerbiedwaardige:
Ik weet niet precies wat de studie inhoudt, maar ik heb wel alle eerstejaars boeken mocht je ze willen overkopen.


heb je toevallig deze boeken?

Grondslagen van de marketing , 6e druk
x Bladen maken, periodieken in de bedrijfscomm.
xBedrijf en recht, 5e druk

Pagina's : [1] 2