Bekijk volle/desktop versie : al jullie stelletje verliefde marokkaanse wijfjes waarvan jullie vriendjes



Pagina's : [1] 2

14-08-2008, 20:39
op vakantie in marokko is en jullie hem dag en nacht zitten te smsen en bellen en aan hem denken,
maak het maar lekker uit wanneer ze terug komen!
elke nl marokkaan in marokko gaat vreemd, nemen elke hoertje die ze te pakken kunnen krijgen, niet normaal wat ik dit jaar heb gezien, maar ja vind je het gek ze krijgen hun voor 50 dirham of minder
denken jullie nou echt dat ze met hun groep vrienden netjes 11 uur savonds thuis binnen zitten, of dat hun vrienden een wijfje scoren en diegene die bezet zijn alleen maar toekijken, hell no! vakantie voor hun is geen vakantie zonder wijfjes maar jullie zijn te naief of te blind door verliefdheid om dat in te zien
elke nl marokkaan die ik tegen kwam hebben zelf tegen mij gezegd we komen hier lekker voor de hoeren,

ewa wees lekker naief, en knuffel je vriendje maar lekker wanneer die terug is gekomen.

14-08-2008, 20:49





http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2119408


14-08-2008, 20:52

Citaat door CRISPY:
op vakantie in marokko is en jullie hem dag en nacht zitten te smsen en bellen en aan hem denken,
maak het maar lekker uit wanneer ze terug komen!
elke nl marokkaan in marokko gaat vreemd, nemen elke hoertje die ze te pakken kunnen krijgen, niet normaal wat ik dit jaar heb gezien, maar ja vind je het gek ze krijgen hun voor 50 dirham of minder
denken jullie nou echt dat ze met hun groep vrienden netjes 11 uur savonds thuis binnen zitten, of dat hun vrienden een wijfje scoren en diegene die bezet zijn alleen maar toekijken, hell no! vakantie voor hun is geen vakantie zonder wijfjes maar jullie zijn te naief of te blind door verliefdheid om dat in te zien
elke nl marokkaan die ik tegen kwam hebben zelf tegen mij gezegd we komen hier lekker voor de hoeren,

ewa wees lekker naief, en knuffel je vriendje maar lekker wanneer die terug is gekomen.

Ewa 3ala Slamtek iemand word wakker

14-08-2008, 20:52
Hoe Bedoel Je Gefrustreerd?!

14-08-2008, 20:52


Je hebt deels gelijk meid, de meeste marokkaanse jongens en zelfs getrouwde mannen (niets nieuws hoor) gaan daar als sextoeristen.

14-08-2008, 20:54
En de prijzen voor de hoeren, heb ik mij laten vertellen zijn geen 50dirham meer.
Ze vragen nu zelfs vanaf 50 euro.

14-08-2008, 21:03
Wollah ik heb het net uitgemaakt. Hele dag ruzie over telefoon. Hij gaat straks auto terugpakken zegt en hij staat morgen voor mijn neus..


we zullen zien.

14-08-2008, 21:05
Frustraties.

14-08-2008, 21:06

Citaat door LaYasmina:
Zo, meen je dat nou?


Sarcastisch?? Of meen jij het nou??

14-08-2008, 21:07
Je moet ook denken.. stel jij als meisje gaat op vakantie, lekker zon.. zee, strand.. en mooie jongens. Denk je nou echt dat je niet minimaal een praatje maakt met iemand?

En als jongenszijnde kijkt hij zéker niet naar meisjes en praat al helemaal niet met ze..

Geloof je nou echt

14-08-2008, 21:08
Goedemorgen!

14-08-2008, 21:08

Citaat door LaYasmina:
Heb je het nou uitgemaakt i.v.m. de Ramadan?



Onder andere..

14-08-2008, 21:10


Relaties zijn sowieso haram, Ramadan of geen Ramadan, ik vind dat een beetje hypocriet.

14-08-2008, 21:14

Citaat door Verdacht:
Je hebt deels gelijk meid, de meeste marokkaanse jongens en zelfs getrouwde mannen (niets nieuws hoor) gaan daar als sextoeristen.


Ja ik zag alleen maar getrouwde mannen uit Nederland. Bijna alle mannen gaan vreemd, behalve echte praktiserende natuurlijk

14-08-2008, 21:15

Citaat door LaYasmina:
Lekker boeiend wat jij vindt...

Maakt niet uit dat het je niks interesseerd kijk gewoon wat je met die info doet, relaties zijn gewoon HARAM!

Pagina's : [1] 2