Bekijk volle/desktop versie : Populair



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-01-2004, 21:17
Oké ik heb een verhaal over een vriendin die alles deed om 'mooi & populair' te zijn

is wel een van me eerste verhalen die ik hier ga posten dusse anyone wants to know?

23-01-2004, 21:20


Go Girl Go Girl

23-01-2004, 21:23
Ik ben benieuwd:-D

Kissez Bouzera

23-01-2004, 21:29
Vroeg in de ochtend ging haar wekker al af, tazzz d8 ze weer een ellendige dag school. Rustig werd ze wakker en keek meteen als eerste in de spiegel : shit ik heb weer puistjes denkt ze en staat op. Door de kast als een gek aan t zoeken naar 'leuke kleding', uiteindelijk kiest ze toch maar voor normale zwarte broek met zwart truitje. Teleurstellend kijkt ze in de spiegel wetend dat ze toch wel buitenbeentje is van de normale groep dames op school. Snel pakt ze haar tas in en rent naar de bus, zodra ze instapt voelt het alsof de hele bus haar zit aan te staren....gelukkig ziet ze haar 2 beste vriendinnen zitten en neemt snel plaats. Na 10 min. stapt ze bij haar school uit en sloft langzaam richting het schoolplein waar ze haar klasgenote ziet staan. Alweer wachtend op de leraar beginnen shie klasgenoten gek te doen en allerlei opmerkingen te maken zoals standaard. Al snel voelt ze zich bedreigd tussen de massa maar aan de buitenkant is het een zelfverzekerd en stoere meid!....alhoewel, snel de klas in om alweer een saaie les te volgen. In de klas zoals bijna altijd nooit op der gemak mag ze weer voorlezen uit het tekstboek. Yarabie denkt ze : wanneer is deze les eindelijk afgelopen.......en hamdoelah eindelijk weer pauze snel pakt ze haar tas en loopt achter haar vriendin aan>>>

23-01-2004, 21:42


....buiten staat ze als gewoonlijk tussen haar klasgenoten 'de rokers' in, buiten vriezend in de kou staat ze ze3ma verzekerd tussen haar zogenaamde vrienden in. Hoewel ze zelf weet dat geen enkele zich om haar bekommertzet ze als gewoonlijk haar populaire lach op. Meryem komt al klagend aan : "oeff ik heb dit weekend zoveel gegeten kijk hoe mijn buik uitpuilt!", en laat effe zien hoe strak haar maat 34 broek zit. Ongeduldig w8 onze Naima(hoofdpersoontje of course) totdat iemand van onderwerp veranderd! Al snel springt assia bij en zegt : das nog niks ik moet dit weekend een maat 38 broek kopen!

Alweer de zoemer, naima denkt 'Saved by the bel'!pakt haar tas en rent alweer richting haar klas. Zodra ze de aula binnenliep werd ze al raar aangekeken door de marokkaanse bitch squad. Toch loopt ze met haar trots haastend naar de les. In de les begint de discussie gezond leven, alles gaat gladjes totdat er plotseling 'Overgewicht' opduikt....Naima trekt zich nu een beetje terug,aangezien haar grote mond haar meestal in de problemen brengt had ze geen zin om alweer voor paal te staan. Totdat er een menings verschil ontstaat met een jongen uit haar klas...Flinke discussie aan de gang.....Naima "Wat weet jij nu over gezond leven, je rookt zelf iedere pauze een jointje".....ewa de jongen reageert fel : "jij dan dikke zeekoe ga zitten"....plotseling valt er een stilte en er kijkt een menigte klasgenoten naima aan. Ze voelt zich net zo bedreigd als een wild dier, ze kleurt rood maar probeert toch haar reputatie hoog te houden :' Ik ben liever dik dan dat ik zo lelijk ben als jou..!"...voordat de jongen kon reageren springt de leraar ertussen : "zo dit is nu afgelopen naima & frank ik zie jullie na de les"

23-01-2004, 21:51
heeeeeeey leuk verhaal girl ga verderrrrrrrrr het begint goed!

dikke sjoen manwa

23-01-2004, 21:51
na een hoop 'oeeeeeeeeeh's van de jongens gaat de zoemer eindelijk....na de les blijven naima en frank aan hun tafeltje zitten terwijl de klas naar buiten loopt voor een tussenuurtje, Shie jongens kijken nog grijzend naar Naima en snel zet ze haar wenkbrauw omhoog. Samira het klasgenootje van Naima komt nog snel aanhaasten : "Hey suc6 he ik zie je straks wagga?"...Naima knikt snel ja en zegt stoer : "Safie safie ga maar ik regel dit wel effe". De leraar komt er bij zitten en gaat een hoop over normen en waarden uitleggen alsof het helpt bij het feit dat naima toch een buitenbeentje is. Frank biedt snel'z'n excuses aan en loopt vervolgens de klas uit. De leraar spreekt naima nog even aan : 'Als zoiets nog een keer gebeurd kom je dat vertellen oké?" naima zegt snel : "ja hoor mag ik gaan???"

snel loopt ze naar de wc waar ze vervolgens haar hele gezicht gaat bijwerken, lipgloss,oog schaduw eyeliner enzovoorts. Alweer kijkt ze teleurstellend in de spiegel en bekijkt zich zelf weer van top tot teen...Na enkele minuten pakt ze haar tas en gaat naar buiten bij samira zitten. Samira is ongeveer hetzelfde karakter als Naima, houdt van lachen en is niet op haar mondje gevallen. Hoewel samira een stukje populairder is omdat ze beter figuur heeft. Daarom is ze ook meer een favoriet bij de jongens in de klas. Naima is hard van buiten en toch heel kwetsbaar,ondanks dat samira een goede vriendin is voelt ze niet een hechte band met haar. Ze vangt alles op en doet alsof er niks aan de hand is maar langzaam maakt dit haar toch kapot van binnen>>

23-01-2004, 21:53
m000i begin stadgen00t gaa verderr

23-01-2004, 21:59
leuk verhaal meid

23-01-2004, 22:05
Samira steekt snel een sigaretje op,zodat geen mocro boys haar zien. Als een shitan fluistert ze naar Naima: "Wollah zodra ik zo'n ding oprook heb ik geeneens honger meer!"...naima: "ewa en dan...??" samira: " wil je ook proberen???" naima reageert fel : "nee man is harstikke haram en ook nog ongezond hoor". Ondanks alles was naima geen meid die drinkt of rookt,ook al gaat ze dagelijks door een hel dat ze niet leeft als een goede moslim.

Eindelijk weer die ellendige maandag voorbij, Naima pakt snel haar tas en loopt met samira stoer en zelfverzekerd door de aula en vervolgens naar het bekende hoekje. Wojooooooooow zegt Samira : "ik heb me toch een honger,kom we gaan effe naar de mac ofzo oke?ik trakteer!" Naima knikt ja en denkt : ewa safieeeeeee ik weeg al zoveel en ook nog mc chicken naar binnen werken....

Samen lopen ze schoolplein af en alweer steekt samira gewoonlijk een sigaretje op..Naima voelt zich nogal onzeker , ze kent het gezegde : m3a men sheftek m3a men shebehtek. Snel lopen ze via ns station langs het groepje marokkanen. "waa zinaat waa zina azjie azjie" giegelend zegt samira : "ewa safie stel mongolen" hoewel Naima zich weer iets beter erdoor voelt. Al snel staan ze in de rij bij de mac, bomvol schoolgenoten durft Naima bijna niks te eten. Toch pakt ze mc chicken menu en gaan ze op zoek naar een tafel. Samira zegt : "kom ik wil wel nog effe kunnen roken voordat ik naar huis ga"

Naima werkt haar eten naar binnen alsof het shie gebakken riool rat is, het lijkt alsof iedereen haar zit aan te staren...Samira zit zelf verzekerd op haar stoel en toch is Naima er jaloers op. Na shie uur te hebben gezeten vertrekken ze eindelijk richting Bus Station.

thuis aangekomen is alweer alleen haar moeder thuis zoals altijd : "fien m3atla(waarom ben je zo laat?)" naima zegt snel : "mshiet m3a samira el medina(ik was met samira naar de stad)"

wagga wagga zegt de moeder en gaat weer verder in haar koran lezen. Naima loopt sloom de trappen op richting haar kamer en sluit meteen af nadat ze binnen zat, en gaat huilend op bed liggen luisterend naar een cd. Al snel valt ze in slaap en word gewekt door het geschreeuw van haar moeder.....

23-01-2004, 22:17
....:"hebtie et wezjdie tabla(kom de tafel dekken)"....tazzz denkt naima,ik lijk wel shie huisvrouwtje zo braaf altijd thuis...Toch staat ze op veegt haar uitgelopen gezicht af en rent snel naar onder. Ondertussen zit haar oudere zus al ook in de woonkamer en haar broertje. Naima en haar zus verschillen in alle opzichten,kwa uiterlijk kwa uitstraling en kwa karakter!Toch probeert Layla(de zus) haar jongere zusje een beetje te beschermen van de invloeden op school en van samira. Aan tafel probeert naima toch te letten op wat ze eet,hoewel haar zus alles naar binnen kan werken en geen grammetje bijkomt...Tot slot zegt layla ook nog :" medie lieja el qer3a el bagra"(geef me de fles aan jij koe) kwaad gooit Naima haar vork neer en rent naar met tranen in haar ogen naar boven en gooit zich weer op haar bed......

23-01-2004, 22:26
Sávonds komt nog een vriendin van Layla langs, ze klopt toch even op de slaapkamer deur van Naima : "Slaap je al el mehboela?" naima kreunt : "nee laat me met rust!" jamila schreeuwt : "hey doe es open nu meteen!!!""naima kruipt naar haar deur en haalt em van slot af. Jamila vraagt : ewa wat is er zo erg dan, gedumpt wella ? snel wil naima haar naar buiten duwen en toch gaan ze even op haar bed zitten. Snel raken ze in gesprek en toch heeft Naima vertrouwen in Jamila,die weet hoe het is om flinker dan andere meisjes te zijn en er niet echt bij te horen. Plotseling zegt jamila : ik hoorde laatst dat er shie hele goede dieetpillen via internet verkrijgbaar zijn,je vet smelt gewoon weg ofzoiets! Naima:"whielie die rotzooi is toch slecht!??" jamila:" ewa wil je missy elliot of j.lo worden??me3liesh we proberen gewoon samen,je moet wel shie 18 zijn!.....Naima was bijna jarig dus kon geen kwaad en Jamila was al 20. Oké zegt jamila : ik bestel ze maar laat je zus niks weten anders heb ik ruzie wagga? ze begrijpt er toch niks van!

naima knikt braaf : wagga wagga me3liesh ik zeg niks echt ik doe alles!....

23-01-2004, 22:30


eye tnxx meid egt een leuk verhaal en weer wat anders dan de andere verhale hier

23-01-2004, 22:41
...de week vliegt voorbij en het is weer donderdag avond> tijd voor werk dus, de enige plek waar Naima zich nog een beetje belangrijk voelt. Ze arriveert al netjes op tijd om kwart voor 5. Ze loopt nog effe de kantine binnen waar ze bij haar collega's plaats neemt. Alweer komt er ten sprake hoe 'actueel de marokkanen in het nieuws' zijn. Naima voelt zich licht geirriteerd maar probeert normaal te reageren,met haar gedachte zit ze bij Jamila's 'wonder middel' en bedenkt ze zich hoe mooi ze gaat uitzien en of ze eindelijk een mooie vriend krijgt. Stiekem is ze toch verliefd op een collega maar laat het niet te duidelijk merken,ze denkt geen schijn van kans te maken.

Naima zat toch vaak in de knoop met zichzelf, ze krijgt spijt van dingen die ze zelf uitlokt en dingen die ze zelf doet. 17.00 naima staat op en loopt naar haar manager om te zien wat op haar planning staat. "kom schoonheid" zegt haar manager en Naima voelt zich toch een beetje verlegen er door. Naima was redelijk populair en vrolijk op de werkvloer hoewel ze toch heel onzeker en bang van binnen is. Snel wordt ze toegewezen naar haar werk en loopt naar de afdeling. Al snel ziet ze haar favoriete collega staan en gedraagt zich weer mal zoals altijd. Hij vindt naima wel een leuke collega ondanks dat ze toch een flinke meid is. De avond kan niet lang genoeg duren voor Naima maar alweer 21.00 alles wordt opgeruimd en afgesloten...Thuis aangekomen gaat ze zonder te eten meteen slapen...>>>

23-01-2004, 22:42

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
eye tnxx meid egt een leuk verhaal en weer wat anders dan de andere verhale hier
you 2 thnx

Pagina's : [1] 2 3 4 5