Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Chida



14-08-2008, 14:34
Heeft iemand ervaring met deze negaffa?
Ben op haar site geweest en het ziet er allemaal erg mooi uit!
Wat zijn jullie ervaringen met haar?

p.s. iemand nog info over haar prijzen?

14-08-2008, 14:57


Heb haar een paar maanden terug meegemaakt en het zag er allemaal erg goed uit. Het bruidje straalde.

Weet alleen niet hoeveel ze per lebsa vraagt, je zou haar daar even voor moeten opbellen denk ik

14-08-2008, 15:02
Toen ik bij haar kwam passen zaten er gaten in die goude jurk, die roze werd met een veiligheidsspelt vastgemaakt wat er lelijk uit zag, en de mouwen zakte af.

Kortom ik vond het niks!

14-08-2008, 15:03
Was is haar website?

14-08-2008, 15:04



Citaat door Saatiya:
Toen ik bij haar kwam passen zaten er gaten in die goude jurk, die roze werd met een veiligheidsspelt vastgemaakt wat er lelijk uit zag, en de mouwen zakte af.

Kortom ik vond het niks!


Gosh, wat erg!

14-08-2008, 15:04
http://www.chida.nl


zij doet haar werk heeel goed, vindt haar en kamillia de beste maar kamalia ietjss beeter.

ieder zijn smaaak

14-08-2008, 15:09
Wat een irritante kut site! Sorry hoor.

14-08-2008, 15:14
Was eerst ook van plan om kamalia te nemen.. Maar wil eerst nog ff rondkijken of ik wat anders tegenkom.
Op de website lijkt chida me wel goed, maar heb haar nooit meegemaakt.

14-08-2008, 15:15

Citaat door Marokkaanse20_:
Wat een irritante kut site! Sorry hoor.


heb jij al een negaffa??

14-08-2008, 15:15

Citaat door Saatiya:
Toen ik bij haar kwam passen zaten er gaten in die goude jurk, die roze werd met een veiligheidsspelt vastgemaakt wat er lelijk uit zag, en de mouwen zakte af.

Kortom ik vond het niks!




14-08-2008, 15:17

Citaat door save_kusje:
heb jij al een negaffa??


Sorry voor mn taalgebruik hoor, alleen elke keer drukken op dat gebeuren van toegestaan. Balalal

Ik trouw volgend jaar in Marokko InshaAllah, ik laat me eigen jurken naaien bij mijn vaste gyata. Ik huur mij nicht in, zij is haarstyliste en visagiste. Bruids-sieraden huur ik gewoon.

14-08-2008, 15:20

Citaat door Marokkaanse20_:
Sorry voor mn taalgebruik hoor, alleen elke keer drukken op dat gebeuren van toegestaan. Balalal

Ik trouw volgend jaar in Marokko InshaAllah, ik laat me eigen jurken naaien bij mijn vaste gyata. Ik huur mij nicht in, zij is haarstyliste en visagiste. Bruids-sieraden huur ik gewoon.


Ik begrijp wat je bedoelt.. Is idd irritant

Allah ie kemel bel ghair insha allah