Bekijk volle/desktop versie : Soufiane Alloudi in winterstop naar Olympique Marseille...



Pagina's : [1] 2 3 4

14-08-2008, 13:17

Citaat:
Olympique Marseille en Al Ain hebben een akkoord bereikt over de transfer van Soufiane Alloudi. De snelle aanvaller zal vanaf januari 2009 te bewonderen zijn in het shirt van l'OM, aldus MBC

Gezien de laatste berichtgevingen vanuit Emiratische bodem, leek Soufiane Alloudi nog een jaar bij Al Ain te blijven. Zijn huidige werkgever wilde hem koste wat het kost behouden. Verdere details over de transfer zijn niet vrijgegeven.
Zou wel mooi zijn.

Bron..
http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=1536

14-08-2008, 13:29


Goed nieuws

14-08-2008, 13:29
Alloudi is verreweg de beste spelen in het Marokkaanse elftal, maar ik denk dat hij gewoon eindigt in een subtopper in Frankrijk waar hij uiteindelijk bankzitter word. Zelfde verhaal als Zairi. Al hoe wel ik alloudi beter vind

14-08-2008, 13:32

Citaat door Freshnesz:
Alloudi is verreweg de beste spelen in het Marokkaanse elftal, maar ik denk dat hij gewoon eindigt in een subtopper in Frankrijk waar hij uiteindelijk bankzitter word. Zelfde verhaal als Zairi. Al hoe wel ik alloudi beter vind


Ik vind dat Zairi terug moet bij Marokko, hij is een geweldige speler alleen hij krijgt zijn kans niet

Alloudi moet gewoon goed blijven presteren en gelijk indruk maken bij zijn debuut bij Marseille

14-08-2008, 14:18



Citaat door said6666:
Ik vind dat Zairi terug moet bij Marokko, hij is een geweldige speler alleen hij krijgt zijn kans niet

Alloudi moet gewoon goed blijven presteren en gelijk indruk maken bij zijn debuut bij Marseille



Zairi is een leuke technische speler, maar hij heeft verkeerde clubkeuzes gemaakt waardoor zijn carriere beetje in de sloop zit..

Alloudi vind ik beter, maar ja hij voetbal nog in Qatar, is maar de vraag of hij een hoger niveau aankan. Ik denk het wel..

14-08-2008, 14:21

Citaat door Freshnesz:
Zairi is een leuke technische speler, maar hij heeft verkeerde clubkeuzes gemaakt waardoor zijn carriere beetje in de sloop zit..

Alloudi vind ik beter, maar ja hij voetbal nog in Qatar, is maar de vraag of hij een hoger niveau aankan. Ik denk het wel..


Klopt, hij moest nog een jaartje bij Sochaux blijven maar Marokko had hem ook niet opgeroepen vandaar geen vertrouwen meer

Alloudi kan het zeker wel aan, hij is zeer snel met de bal en is scorend vermogen

14-08-2008, 14:22

Citaat door Freshnesz:
Zairi is een leuke technische speler, maar hij heeft verkeerde clubkeuzes gemaakt waardoor zijn carriere beetje in de sloop zit..

Alloudi vind ik beter, maar ja hij voetbal nog in Qatar, is maar de vraag of hij een hoger niveau aankan. Ik denk het wel..


Verenigde Arabische Emiraten, maar qua niveau is dat gewoon een pot nat.

14-08-2008, 14:25

Citaat door said6666:
Klopt, hij moest nog een jaartje bij Sochaux blijven maar Marokko had hem ook niet opgeroepen vandaar geen vertrouwen meer

Alloudi kan het zeker wel aan, hij is zeer snel met de bal en is scorend vermogen


Bij Sochaux was hij best goed, hij speelde alleen weinig. hij speelt nu toch in Griekenland of Cyprus. Arotis Silonakis ofzo

Alloudi = Marokkaanse Messi



Citaat door Master.:
Verenigde Arabische Emiraten, maar qua niveau is dat gewoon een pot nat.


Ewa mohim het niveau is vrijwel hetzelfde zoals je zegt:


Ps: Off-topic: Hoe is the dark knight? Ik heb allemaal klotefilms gezien afgelopen tijd in de bios: Zohan, Meet Dave..

14-08-2008, 14:26

Citaat door Master.:
Zou wel mooi zijn.

Bron..
http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=1536




zeer goed nieuws

ik hoop dat hij daar slaagt

eindelijk weg van al-ain

14-08-2008, 14:27

Citaat door Freshnesz:


Bij Sochaux was hij best goed, hij speelde alleen weinig. hij speelt nu toch in Griekenland of Cyprus. Arotis Silonakis ofzo

Alloudi = Marokkaanse Messi




Ewa mohim het niveau is vrijwel hetzelfde zoals je zegt:


Ps: Off-topic: Hoe is the dark knight? Ik heb allemaal klotefilms gezien afgelopen tijd in de bios: Zohan, Meet Dave..



Je kan niet zeggen dat het aan de coach ligt, wat zairi betreft. Na Zaki, heeft geen enkele bondscoach het vertrouwen gehad in Zairi. Dan ligt het toch echt wel aan hem.

Geweldige film, je gaat geen spijt krijgen.

14-08-2008, 14:29

Citaat door said6666:
Ik vind dat Zairi terug moet bij Marokko, hij is een geweldige speler alleen hij krijgt zijn kans niet

Alloudi moet gewoon goed blijven presteren en gelijk indruk maken bij zijn debuut bij Marseille



zairi is een loser hij mist functionele tecniek is mentaal beperkt en buiten dat hij traag ismist hij enorm veel rendement.

14-08-2008, 14:30

Citaat door Master.:
Je kan niet zeggen dat het aan de coach ligt, wat zairi betreft. Na Zaki, heeft geen enkele bondscoach het vertrouwen gehad in Zairi. Dan ligt het toch echt wel aan hem.

Geweldige film, je gaat geen spijt krijgen.


Klopt. Hij vond randzaken zoals in TV commercials en op de dansvloer staan leuker dan op het veld. Hij scoorde meer buiten het veld, dan op het veld. Uiteindelijk der 3akloe en trouwde hij, maar toen was zijn voetbalcarriere al naar de maan.

Ik heb de eerste Batman niet gezien, dus is beetje gaar als ik al die 2e ga zien..

14-08-2008, 14:30



Citaat door Freshnesz:


Bij Sochaux was hij best goed, hij speelde alleen weinig. hij speelt nu toch in Griekenland of Cyprus. Arotis Silonakis ofzo

Alloudi = Marokkaanse Messi




Ewa mohim het niveau is vrijwel hetzelfde zoals je zegt:


Ps: Off-topic: Hoe is the dark knight? Ik heb allemaal klotefilms gezien afgelopen tijd in de bios: Zohan, Meet Dave..


Asteras Tripolis

14-08-2008, 14:32

Citaat door Master.:
Je kan niet zeggen dat het aan de coach ligt, wat zairi betreft. Na Zaki, heeft geen enkele bondscoach het vertrouwen gehad in Zairi. Dan ligt het toch echt wel aan hem.

Geweldige film, je gaat geen spijt krijgen.


Fakher begon hem te selecteren en speelde goede wedstrijden alleen helaas was hij geblesseerd geraakt in de oefen wedstrijd tegen Zimbabwe waardoor hij de Afrika cup miste

En sinds die tijd was hij niet meer geselecteerd

ze moeten hem gewoon selecteren en opnieuw de kans geven

14-08-2008, 14:33

Citaat door said6666:
Asteras Tripolis



Klinkt als een planeet ver in het universum. Planeet Pluto, Venus en Asteras. Maar hij is ook ver van zijn oude niveau, dus een geschikte club voor hem..

Pagina's : [1] 2 3 4