Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lady's Meeëters Hoe Kom je er snelst vanaf..?



Pagina's : [1] 2

23-01-2004, 20:45

Citaat door djis_en_ahram:
Salaam Aleikom Dames,



Dit is een vraag namens me vriendin hoe je gauw van meeëters afkomt..?
al die pleister shit werkt niet wat je op je neus moet plakken en ze eet verder geen chocola of zo dus let me know! dus zijn er nog wonder middeltjes ofzo Verberg het dan niet he
Alvast bedankt voor je reactie..

Wa3leikom salaam
.

24-01-2004, 14:17


Nou, koop een flesje alcohol bij Etos. Vraag naar zuivere alcohol, 70%.

Maak dagelijks met een plukje watte of tissue de meeeters schoon. Nie te hard wrijven. Je kunt ze ook aanstippen met een wattestaafje in die alcohol gedoopt. Gebruik een goede nachtcreme. En natuurlijk geen vet zoals choloda en Febo-dingen. Maar dat wist je al.

S.

24-01-2004, 18:44
Nou meeeters,

kan je dus het beste verwijderen door ze uit te knijpen want het is een een vertopte talgklier en als die blijft zitten dan krijg je daar een puist.....maar reinig het gezicht met een facewash..........en dan met twee schone watje met wat alcohol erop en de meeeter ertussen en hoepsakee het spul eruit, als er niks uitkomt dan doe je of iets verkeerd of je hebt geen meeeter te pakken...............mocht dit te ingewikkeld zijn raad ik je aan om naar een deskundige te gaan die heeft er meer zicht op.................deze manier van handelen alleen toepassen als je ervaring hebt....anders raad ik het je van harte af.....nog meer tips nodig dan hoor ik het wel van je............groetjes meid

25-01-2004, 18:30
Salaam,

Weet je wat echt helpt elke avond voor het slapen met Uni Cura (antibacterie zeep) je gezicht wassen geen enkele mee-eter wordt een puist!!! (bij mij tenminste)

Beslama!!!

25-01-2004, 18:46


Heb ik gelukkig geen last van....

26-01-2004, 09:48
Ik heb er gelukkig geen last van, maar het allerbeste wat je kunt doen is eerst ff stomen ( met je gezicht boven heet water hangen) en dan met schone vingers ze heel voorzichtig uitknijpen en daarna je gezicht direct reinigen en niet meer aankomen!

Liefs Safia

26-01-2004, 14:21
meeeters zijn in preciepe verstopte porienen met oude cellen
zorg er gewoon voor dat je je huis elke dag scrubt
zo min mogelijk poeders opdoet af en toe een maskertje en en gezichts sauna

26-01-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door marokkoANGEL
meeeters zijn in preciepe verstopte porienen met oude cellen
zorg er gewoon voor dat je je huis elke dag scrubt
zo min mogelijk poeders opdoet af en toe een maskertje en en gezichts sauna
Elke dag scrubben is te veel voor je huid, 2x per week is meer dan voldoende!

26-01-2004, 17:01
niet met vingers aankomen...gebruik papier om ze uit te knijpen
en teveel stomen beschadigt je huid/.//dus pasop daarmee

09-10-2006, 01:11
Alcohollll Is Juist Niet Goed Voor Je Huid Damessss!!!

09-10-2006, 01:13
WAT JE HET BESTE KUNT DOEN IS BIJ GOOGLE MEEETER IN TOETSEN EN DAAR KUN JE HEEEEEEL VEEL INFORMATIE OVER VINDEN. over wat wel goed en slecht is voor je huid!!!


groetjesssss

09-10-2006, 08:59
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3163041.jpg

09-10-2006, 09:04



Citaat door marokkoANGEL:
meeeters zijn in preciepe verstopte porienen met oude cellen
zorg er gewoon voor dat je je huis elke dag scrubt
zo min mogelijk poeders opdoet af en toe een maskertje en en gezichts sauna







09-10-2006, 18:09
Pff wat is dit een oude topic...

09-10-2006, 19:55
Topic uit 2004

Pagina's : [1] 2