Bekijk volle/desktop versie : how to be a casanova...only for men!!!



14-08-2008, 13:00
selem molikoum heren/jongens... a how to treat a ladyyyy

als je haar hebt gezien... blijf haar niet aankijken met open mond...
kijk... kijk weg en terwijl je wegkijkt... is zij als een fototoestel in jou gedachtes geprint hmm je denkt zooo zij is lekkkkkkerrrrrr maar rustig jongeman een taart snij je ook eerst aan dus easyyy E.... is ze marokaans begin je altijd met selem molikoum altijd tenzij ze met negers omgaat ... anyway selem molikoum ik WIL je wat zeggen NIET mag ik jou wat vragen of nog meer van die illigale praatjes... niet te snel praten maar heel rustig overkomen niet blijven haken in je zinnen BLIJF TEN ALLE TIJDE BELEEFD... spreek je haar aan kijk in haar ogen... NIET STAREN... vraag niet om haar nummer... vraag haar ook niet wat ze gaat doen of wat ze heeft gedaan van die ouderwetse blablabla... laat wat achter bij dr... een klein zinnetje of een klein grapje mopje wat dan ook... voordat ze gaat slapen denkt ze bijna altijd terug aan de dag hoe die is verlopen... 99% dat jij voorbijkomt in haar mind voordat ze een tukkie gaat doen.. is t een meid die je denkt ik zie dr nooit meer terug GEEF HAAR JOU NUMMER.. vraag haar nummer niet!!! laat je tong samen met je hart spreken.... mannen word vervolgd...

14-08-2008, 13:09


Hmmm..


Alsof ze naar jou gaan luisteren..