Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse man met Hollandse vrouw



Pagina's : [1] 2

14-08-2008, 12:05
Hoi meiden,

Ik zie steeds vaker een Marokkaanse man met een hollandse vriendin of vrouw. In Tante In Marokko gisteren en verleden week ook weer. Man zei zelfs dat hij zich ook niet kon voorstellen dat hij met een Marokkaanse zou gaan. Wilde toch veel liever een Hollandse. Wat hebben die nederlandse meiden wat wij niet hebben..........

Groetjes Sienna

14-08-2008, 12:07


Waarom niet? dat zijn toch ook vrouwen? ze kan of is misschien toch ook moslima? Je kiest je partner denk ik niet uit op basis van cultuur, maar op de inhoud..zouden meer mensen moeten doen.

14-08-2008, 12:11
Eerlijkheid.

14-08-2008, 12:11
Hoezo? En wat hebben Marokkaanse meiden meer dan de Nederlandse?

14-08-2008, 12:14


Shit heb het gemist.. Kan iemand me een link geven waar ik het kan zien.. Op de site staat het nog niet.. Thnx alvast. En zoiets lijkt me toch mektab..?

14-08-2008, 12:19

Citaat door MissThang:
Shit heb het gemist.. Kan iemand me een link geven waar ik het kan zien.. Op de site staat het nog niet.. Thnx alvast. En zoiets lijkt me toch mektab..?


Je kan hem bekijken via http://www.uitzending gemist.nl

Veel kijkplezier!

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=2540&md5=05a977cdcaae855964d0008ced2a 8d48&sq=tante+in+marokko

14-08-2008, 12:19
Je weet wat je aan ze hebt, ze zijn direct, maken geen misbruik van je en als ze je niet moeten krijg je dat gewoon te horen zonder je eerst te scaren om je vervolgens te vertellen dat ze nog niet klaar zijn om te trouwen of shi andere smoes om van je af te komen.

14-08-2008, 12:24

Citaat door doenja_18:
verzin eeens wat nieuws


Ewa ja..

14-08-2008, 12:35
kan toch het zijn allemaal vrouwen?

14-08-2008, 12:45
de link werkt niet

14-08-2008, 12:48
Geen spelletjes.

Open en niya

Marokkaanse meisjes maken je eerst kaal vd stress, door je uit te testen.
'Ja kwil je', 'nee kwil je niet'. Ga je trouwen, maken ze je nog gekker omdat ze zwaar wantrouwend zijn, dus elk vrouwelijk contact is al vreemd gaan. Toppunt, finishing touch zijn hun vriendinnen die de situatie niet helemaal kennen en alles nog meer gaan verpesten.

Dus dat.

14-08-2008, 12:49

Citaat door Sienna-la:
Je kan hem bekijken via http://www.uitzending gemist.nl

Veel kijkplezier!

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=2540&md5=05a977cdcaae855964d0008ced2a 8d48&sq=tante+in+marokko


Dank je wel meid..

14-08-2008, 17:08



Citaat door m0cr0_007:
Geen spelletjes.

Open en niya

Marokkaanse meisjes maken je eerst kaal vd stress, door je uit te testen.
'Ja kwil je', 'nee kwil je niet'. Ga je trouwen, maken ze je nog gekker omdat ze zwaar wantrouwend zijn, dus elk vrouwelijk contact is al vreemd gaan. Toppunt, finishing touch zijn hun vriendinnen die de situatie niet helemaal kennen en alles nog meer gaan verpesten.

Dus dat.



Hahaha moushkila. Niet alle Marokkaanse meiden zijn zo hoor. Ik denk dat zo een Marokkaans man het wel moeilijk zal krijgen als die Nederlandse vrouw gaat zeggen dat ze nog uit wil gaan. En dat ze nog wil afspreken met haar goede vrienden Johan & Klaas. En dat ze bij hun zal blijven logeren als ze lekke band heeft...

Je weet toch die '' normale'' Nederlandse gewoontes.

14-08-2008, 17:10

Citaat door mtiouia1988:
Hahaha moushkila. Niet alle Marokkaanse meiden zijn zo hoor. Ik denk dat zo een Marokkaans man het wel moeilijk zal krijgen als die Nederlandse vrouw gaat zeggen dat ze nog uit wil gaan. En dat ze nog wil afspreken met haar goede vrienden Johan & Klaas. En dat ze bij hun zal blijven logeren als ze lekke band heeft...

Je weet toch die '' normale'' Nederlandse gewoontes.


Tuurlijk zijn niet alle Marokkaanse meiden zo, maar je kan me geen ongelijk geven in het feit dat er heeeeeeel veel wel zo zijn. Ewa hoe moet je dan uit die massa die paar eruit plukken die niet zo zijn?
Bovendien, als je gaat trouwen met een Hollandse. Dan trouw je niet met eentje die je ontmoet hebt bij 't uitgaan. Zal zich wel bekeerd hebben, het liefst voordat je haar hebt leren kennen. De NL'se dames die met Marokkanen trouwen, passen zich vaak heel erg aan.

En toch ga ik waarschijnlijk met een Marokkaanse eindigen, heb genade!

14-08-2008, 17:14

Citaat door m0cr0_007:
Geen spelletjes.

Open en niya

Marokkaanse meisjes maken je eerst kaal vd stress, door je uit te testen.
'Ja kwil je', 'nee kwil je niet'. Ga je trouwen, maken ze je nog gekker omdat ze zwaar wantrouwend zijn, dus elk vrouwelijk contact is al vreemd gaan. Toppunt, finishing touch zijn hun vriendinnen die de situatie niet helemaal kennen en alles nog meer gaan verpesten.

Dus dat.



Jullie mannen zijn juist de boosdoeners. Zelf wel met vrouwen kletsen maar als je vrouwtje met een oude klasgenoot staat te praten dan komt er stoom uit jullie oren. Jullie zijn degene die altijd met twee maten meten. Als wij dan wantrouwend worden, hebben jullie dat helemaal aan jezelf te danken.

Pagina's : [1] 2