Bekijk volle/desktop versie : Nwe politieke partij: Leefbaae Marokko in NL



Pagina's : [1] 2

23-01-2004, 19:38
Wie zou zich aanmelden/stemmen op deze partij als deze bestond en wat zou het doel van deze partij moeten zijn?

23-01-2004, 19:48



Citaat:
Origineel gepost door Ikhlas
Wie zou zich aanmelden/stemmen op deze partij als deze bestond en wat zou het doel van deze partij moeten zijn?
Ik zou me aanmelden


Het doel moet zijn ;
Alle nederlanders het land uit

Onze motto wordt dan; VOL IS VOL

23-01-2004, 20:02
Nou, wat moet er dan nog bereikt worden voor Marokkanen dat al niet door Nederland is geregeld?

Scottie.

23-01-2004, 20:12

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, wat moet er dan nog bereikt worden voor Marokkanen dat al niet door Nederland is geregeld?

Scottie.
-Ik vind dat de marokkanen geen belasting hoeven te betalen, aangezien wij niet als gelijke worden gezien

-Ik vind dat elke marokkaan, een nederlander als huisslaaf moet hebben. Zodat de onderdrukte vrouw naar buiten kan gaan om te integreren Dan doet de nederlander alle het werk binnenshuis en voedt de kinderen op

-Ik vind dat elke nederlander die te maken heeft met pedofilie, het land uitgestuurd moet worden richting Thailand of Saoudie Arabie. Laat ze maar lekker voelen hoe het is om verkracht te worden.

Ik kan zo doorgaan met standpunten en wetswijzigingen, maar heb een afspraak


SEE YA

23-01-2004, 20:14



Citaat:
Origineel gepost door redouan106
-Ik vind dat de marokkanen geen belasting hoeven te betalen, aangezien wij niet als gelijke worden gezien

-Ik vind dat elke marokkaan, een nederlander als huisslaaf moet hebben. Zodat de onderdrukte vrouw naar buiten kan gaan om te integreren Dan doet de nederlander alle het werk binnenshuis en voedt de kinderen op

-Ik vind dat elke nederlander die te maken heeft met pedofilie, het land uitgestuurd moet worden richting Thailand of Saoudie Arabie. Laat ze maar lekker voelen hoe het is om verkracht te worden.

Ik kan zo doorgaan met standpunten en wetswijzigingen, maar heb een afspraak


SEE YA
Dat idee van een nederlander als huisslaaf vind ik toppie...maar mijn kids voedt ik liever zelf op, anders krijgen ze alleen maar een grote bek..zoals die nederlander hierboven..

23-01-2004, 21:58
redouan,, hahahahahahahahahahahahahaha.man wat heb ik gelachen TOPJO.

23-01-2004, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Dat idee van een nederlander als huisslaaf vind ik toppie...maar mijn kids voedt ik liever zelf op, anders krijgen ze alleen maar een grote bek..zoals die nederlander hierboven..
Nou, welke Nederlander zou Sahira bedoelen ?

Ik vind dat een compliment. Marokkanen die van ons hebben geleerd hoe schoon te maken en te poetsen willen nu wel een Nederlander als huisslaaf. Omdat we zo een proper en schoon volk zijn.

Ik wil geen Marokkaan als huis-of veldslaaf. Ook niet zwart en ook niet als seksslaaf, alhoewel ... Maar verder niet.

Slissen, altijd boos, bijzonder snel op heen tegen getrapt en de hele dag maar in mooie kleertjes willen rondstappen. Want net heb je ze fijne kneepjes van je huishouden geleerd: "nooit met lege handen naar de keuken lopen" en "doe het licht achter je uit" of dat "leedigheid des duivels oor kussen is", of ze zitten in de Ziektewet...

"Waarom, waarom ...?"

Scottie, Marygold.

23-01-2004, 23:35
scottie zal wel want toen jullie voorouders met luizen rondloopten. Baden wij in het rozenwater en waren niet zo vuil als jullie volk. WIJ HEBBEN TEN MINSTE GEEN VIEZE HONDEN IN HUIS LOPEN ZOALS JIJ. Maar je moet maar niet naar mij luisteren ben een beetje chagerijnig

23-01-2004, 23:36
oh ja ik weet dat mijn huis honderd keer schoner is dan jou huis

23-01-2004, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, welke Nederlander zou Sahira bedoelen ?

Ik vind dat een compliment. Marokkanen die van ons hebben geleerd hoe schoon te maken en te poetsen willen nu wel een Nederlander als huisslaaf. Omdat we zo een proper en schoon volk zijn.

Ik wil geen Marokkaan als huis-of veldslaaf. Ook niet zwart en ook niet als seksslaaf, alhoewel ... Maar verder niet.

Slissen, altijd boos, bijzonder snel op heen tegen getrapt en de hele dag maar in mooie kleertjes willen rondstappen. Want net heb je ze fijne kneepjes van je huishouden geleerd: "nooit met lege handen naar de keuken lopen" en "doe het licht achter je uit" of dat "leedigheid des duivels oor kussen is", of ze zitten in de Ziektewet...

"Waarom, waarom ...?"

Scottie, Marygold.
laat me toch niet lachen, Scottie, nederlanders die weten hoe ze schoon moeten maken? Nee, dat wilde ik juist die blanke huisslaaf leren, proper en schoon volk? Vandaar dat er hondepoep overal ligt..schoon en proper ja...

Heb je het trouwens over Nandu hierboven? Wist niet dat jij een slang als huisdier had...

Sahira, puur moluks...

23-01-2004, 23:52

Citaat:
Origineel gepost door missy_saida
scottie zal wel want toen jullie voorouders met luizen rondloopten. Baden wij in het rozenwater en waren niet zo vuil als jullie volk. WIJ HEBBEN TEN MINSTE GEEN VIEZE HONDEN IN HUIS LOPEN ZOALS JIJ. Maar je moet maar niet naar mij luisteren ben een beetje chagerijnig
Het is veel erger bij hem thuis, hij heeft een slang in zijn bed...

24-01-2004, 00:03
Nou, als Nandu hoort dat je hem uitmaakt voor slang dan wordt hij vast heel boos. En als hij boos is kan hij heel onaangenaam zijn.

Goed.


Luister, tuthola, als wij geen honden hielden dan lagen er nu nog 30.000 Iraniers onder hun eigen puin.

En Turken.

En was heel Irak opgeblazen door dynamiet dat nu door die brave honden is opgespoord.

Honden zijn niet vies, als die onder de douche gaan doen ze gewoon, de mannetjes dan, hun hondenonderbroek uit.

En als Nandu leest dat jij denkt dat hij een hond is, nou, neem maar dubbel glas.

Wat raar, als we onze hond binnen lieten poepen zouden we viezerikken zijn, nu die honden buiten kakken is het ook weer niet goed.

Ben je wel eens door Amsterdama Osdorp gereden? Nee, nou daar kopen de huurders geen vuilniszakken, die gebruiken ze toch niet.

En het lijstje van de Stadsdeelraad waar de tijden van de vuilniswagen opstaan, nota bene, in het Marokkaans, wordt gebruikt om het raampje in de huisdeur mee dicht te plakken. Tegen de tocht. En omdat ze bang zijn voor frisse lucht, staat de verwarming op turbo, zijn alle ramen dicht, het isolatieglas dik beslagen en groeien de paddestoelen door de luchtkokers zo bij de buren boven de badkamer in.

Scottie, schimmel en zwam.

24-01-2004, 00:14



Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, als Nandu hoort dat je hem uitmaakt voor slang dan wordt hij vast heel boos. En als hij boos is kan hij heel onaangenaam zijn.

Goed.


Luister, tuthola, als wij geen honden hielden dan lagen er nu nog 30.000 Iraniers onder hun eigen puin.

En Turken.

En was heel Irak opgeblazen door dynamiet dat nu door die brave honden is opgespoord.

Honden zijn niet vies, als die onder de douche gaan doen ze gewoon, de mannetjes dan, hun hondenonderbroek uit.

En als Nandu leest dat jij denkt dat hij een hond is, nou, neem maar dubbel glas.

Wat raar, als we onze hond binnen lieten poepen zouden we viezerikken zijn, nu die honden buiten kakken is het ook weer niet goed.

Ben je wel eens door Amsterdama Osdorp gereden? Nee, nou daar kopen de huurders geen vuilniszakken, die gebruiken ze toch niet.

En het lijstje van de Stadsdeelraad waar de tijden van de vuilniswagen opstaan, nota bene, in het Marokkaans, wordt gebruikt om het raampje in de huisdeur mee dicht te plakken. Tegen de tocht. En omdat ze bang zijn voor frisse lucht, staat de verwarming op turbo, zijn alle ramen dicht, het isolatieglas dik beslagen en groeien de paddestoelen door de luchtkokers zo bij de buren boven de badkamer in.

Scottie, schimmel en zwam.
Moet ik nou bang worden voor die slang, eh nandu?
ik lus het mormel rauw...

Zeg, meneer bleekscheet...je hoeft me echt niet wijs te maken hoe schoon jullie nederlanders wel niet zijn, ik maak ze dagelijks mee', je wilt niet weten hoe vies ze zijn...jij hebt alleen maar oog voor niet-nedelanders, het is zo makkelijk om hen via je pc-tje belachelijk te maken, in real-life ben je vast een angst-haas, (pas maar op, anders vreet die slang je nog op... )


Je zieke geest neemt een loopje met je, van Amsterdam spring je over naar Irak en Iran...daarbij moet je goed LEZEN...heb ik nandu een hond genoemt? Nee, eerder een slang, past beter bij jou, je bent nog te lui om je hond uit te laten, een slang is een koudbloedig dier..perfect voor jou dus!

Zo langzamerhand maak ik me zorgen over jou, je marok-paranoïde druipt van het schermpje af, tijd voor een placebo ...vort, naar bed jij!

sahira, spik en span!

24-01-2004, 00:25
Nou, u ook welterusten, nachtzuster.

Maar nog even een wasje doen, een kastje uithalen en het bed rechttrekken.

Paranoide? Was het maar waar.

Scottie, voor allemaal; slaap fijn en morgen verder ruzie maken.

24-01-2004, 00:27

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, u ook welterusten, nachtzuster.

Maar nog even een wasje doen, een kastje uithalen en het bed rechttrekken.

Paranoide? Was het maar waar.

Scottie, voor allemaal; slaap fijn en morgen verder ruzie maken.
en vergeet je pilletje niet, wel met een flinke glas water drinken!

'trusten!

Pagina's : [1] 2