Bekijk volle/desktop versie : Mer/recht



23-01-2004, 18:52

Citaat door saraaaaaaaaaaaa:
hEB EEN korte vraag je!!!
Ik wou graag weten wat het verschil is tussen RECHTEN die je via MER volgt en gewoon RECHTEN (allebei gewoon op HBO niveau)???????????
.

23-01-2004, 23:12


salaam sara,

Wat een moeilijke vraag, kan eigenlijk alleen iemand heel goed voor je beantwoorden die beide studies heeft gedaan.

Ik doe zelf mer en hier heb je mijn poging. Zoals de naam van de opleiding al zegt mer: management, economie en recht. Je krijgt dus verschillende vakken, terwijl je op de opleiding rechten voor het grootste gedeelte rechtvakken krijgt. Dus ga je dieper in op de stof.

ma3a salama

24-01-2004, 01:19

Citaat:
Origineel gepost door saraaaaaaaaaaaa
hEB EEN korte vraag je!!!
Ik wou graag weten wat het verschil is tussen RECHTEN die je via MER volgt en gewoon RECHTEN (allebei gewoon op HBO niveau)???????????
en als je naar de uni wilt gaan zou ik je liever RECHTEN aanraden haal je je P gemakkelijker denk ik...

maar net zoals nadiak zei bij rechten ga je gewoon veel dieper maar ik ken al twee mensen die met die opleiding gestopt zijn, ze zeggen dat het te veel is en saai..!

Beslema.....

27-01-2004, 12:24
rechten is tja.........alleen rechten..................en mer is management (die er staat er voor spek en bonen bij )

27-01-2004, 14:00


En niet te vergeten economie, want het is namelijk management, economie en recht.

07-02-2004, 15:05
ik heb een dag meegelopen met de mer. en ja hoe kan ik het je zeggen, HET WAS VRESELIJK, IK HAD DAGEN ERNA NOG NACHTMERRIES. EN OM HET NOG ERGER TE MAKEN, IK WAS NIET DE ENIGE!! maar nog succes