Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lady sport denhaag!!!!!



13-08-2008, 17:13
wie sport daar?? en hoe is het daar??


ik wil me daar ook aanmelden. maar zou leuk zijn als iemand samen met me wil sporten daar

13-08-2008, 17:47



Citaat door Naima_moslima:
ik wil daar ook

hoeveel kost het zonder ooievaarspas


hetw as iets van 40 of 50 euro

ik weet het niet meer



jeugd (t/m 17 jaar & studenten) 6 maanden kaart

12 maanden kaart
€ 38,-.. per maand

€ 34,-.. per maand
volwassenen (vanaf 18 +) 6 maanden kaart

12 maanden kaart
€ 42,-.. per maand

€ 39,-.. per maand
ooievaarspas (voor mensen met ooievaarspas) 6 maanden kaart

12 maanden kaart
€ 21,50 per maand

€ 20,- --per maand



ik ga eerst een ooievaarspas aanvragen, want dan is het een stuk goedkoper

13-08-2008, 18:02
Ik heb daar ooit weleens gesport. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen goeie sportschool vind. Het is erg onhygienisch en zo erg druk dat alle sportapparaten bezet zijn. Groepsporten zijn ook meestal erg bomvol, je hebt nauwelijks plaats om goed te bewegen.

Ik moest ook vaker reizen aangezien het feit ik in Leiden woon en dat je daar geen vrouwen sportschool hebt heb ik me daar voor 6 maanden ingeschreven. En gelukkig dat ik geen jaar abbonement heb genomen.

13-08-2008, 18:14

Citaat door Selma86:
Ik heb daar ooit weleens gesport. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen goeie sportschool vind. Het is erg onhygienisch en zo erg druk dat alle sportapparaten bezet zijn. Groepsporten zijn ook meestal erg bomvol, je hebt nauwelijks plaats om goed te bewegen.

Ik moest ook vaker reizen aangezien het feit ik in Leiden woon en dat je daar geen vrouwen sportschool hebt heb ik me daar voor 6 maanden ingeschreven. En gelukkig dat ik geen jaar abbonement heb genomen.




ohw hier heb ik wat aan..

had ook bij fitnis first voor women gekeken, maar die is piepie duur

13-08-2008, 18:22


Heej,..ik sport bij Fitness First a.d Grote Markstraat, boven de Kruidvat. Echt een hele goede sportschool..modern, alleen dames, gezellig, goede faciliteiten en super leuke groepslessen met professionele sport instructeurs. Je betaald meer dan andere sportscholen, maar het is echt waar voor je geld. Ikzelf sport er nu al 1.5 jaar. Ik geef fitness first een 10!

13-08-2008, 18:22

Citaat door noä:
ohw hier heb ik wat aan..

had ook bij fitnis first voor women gekeken, maar die is piepie duur




Ja fitness first is inderdaad erg duur, je betaald 60 euro per maand. Maar bij fitness first is de boel beter geregeld als lady sport. Je krijgt van die 60 euro zeker iets terug.

13-08-2008, 18:23

Citaat door Brunette_DH:
Heej,..ik sport bij Fitness First a.d Grote Markstraat, boven de Kruidvat. Echt een hele goede sportschool..modern, alleen dames, gezellig, goede faciliteiten en super leuke groepslessen met professionele sport instructeurs. Je betaald meer dan andere sportscholen, maar het is echt waar voor je geld. Ikzelf sport er nu al 1.5 jaar. Ik geef fitness first een 10!



precies