Bekijk volle/desktop versie : !!!Marokko2010!!!



13-08-2008, 09:27
Het is insha'allah zo ver Marokko op volle kracht eindelijk het werd tijd!!!
Ze kunnen insha'allah met 1 selectie gaan komen gwn te ergggg zelfs landen als brazilie, italie en nederland niet eens kans kunnen maken tegen de brullende atlasleeuwen!!! Marokko is laten we zeggen bijna compleet iedere postitie is 3 dubbel bezet bijna allemaal talenten een mix met een paar top ervaren spelers als sektioui gaat insha'allah voor rust zorgen. Sterkste punt bij deze marokkanen is ze zijn niet van de bal te krijgen letterlijk bijna allemaal, daardoor worden er nu opeens hejek veel marokkanen ontdenkt die naar topclubs gaan. En dit is nog maar het begin er zullen nog veel en veel meer insha'allah gaan komen en ik zeg jullie wollah we zijn er eindelijk klaar voor vroeger moest marokko het alleen van weinig spelers hebben oude legendes die we nooit meer zullen vergeten: Zaki, Naybet, timoumin, hadji en de fenomeen Bassir maar nu gaan ze het eindelijk van veel en veel meer spelers kunnen hebben ze zijn eindelijk opgestaan het is tijd voor een sensatie insha'allah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Insha'allah worden het deze 24 spelers op het wk2010 in zuid-afrika:

KeepersUitzondering Deze doelmannen zijn nog nooit voor een grote tornooien met name zaza moest er gwn zwaar bij iedere tornooi zijn en Fegrouch eigenlijk ook werd zelfs gekozen tot bezet doelman marokkaanse competitie en nog steeds kreeg hij zijn plekje niet maar door lemmere komt insha'allah alles goed
Zaza(
Fegrouch
Amsif

Verdedigers:
Bassir
Alioui
Ainy
Rabeh (uitzondering hij is insha'allah de nieuwe verbeterdere Naybet!!!)
Kaboul
Rami
Rbati
Mahdoufi

Middenvelders:
EL Ahmadi
Ait bendir
Kabous
Aissati
Boussoufa
Zemmamma
Dirar
Taraabt

Spitsen:
EL Zhar
Benji
Alloudi
Sektioui
EL Hamdaoui (Uitzondering hij is de grootste onderschatte speler die er is vorige seizoen speelde hij misschien slecht scoorde wel 8 keer meer dan chamakh en hij heeft denk ik samen met alloudi en benji de grootste scorings vermogen in dit selectie technies nog steeds sterk, snel hij is nog steeds een grote talent en ohja wollah hij is mijn neef en ik weet gwn dat hij weer de oude is ik heb pas zijn oefen wedstrijden gezien 9 in 5 wedstrijden iedere wedstrijdt was hij tref zeker hij is weer precies op niveau net als bij zijn tijd bij willem2 toen hij 3 keer scoorde in 5 wedstrijden!!! Marokko heeeft hem zeker nodig insha'allah geloof mij wollah hij is een machine!!!!)

En als 1 van deze spelers door een goede reden niet kunnen worden geselecteert heb ik hier goede vervangers:

Keeper:
Amezrine
Yarmouni
Sinouh

Verdedigers:
Chahiri
Hamada
Araab
Mourebet
Kantari
Benatia
EL Akchaoui
Sbai

Middenvelders:
Kharja
Diane
Hermach
Sekour
Chafni
Hamdani
Hadji
Safri

Spitsen:
Zairi
Chamakh
Yajour
Baha
Aboucharouane
Chihi

HAHAHA kijk dit is nou wat ik bedoelde zelfs 2de selectie is verschrikkelijk sterk Marokko is er klaar voor insha'allah!!!!

13-08-2008, 09:43


Hhahahaha ik wil met jou trouwen. tbarkellah 3lik

je hebt gelijk de spelers zijn er maardat landen als brazilie italie niet van ons kunnen winnen is wel een beetje overdreven.


marokko heeft veel jonge spelers en nu een goede ervaren trainer dus het moet echt gaan gebeuren nu.

13-08-2008, 10:53

Citaat door Refkih:
en gaan jullie trouwen? ik ben 1e getuige




13-08-2008, 11:03

Citaat door Refkih:
hoe was je vakantie a rwiena



mijn vakantie was top man. ben lekker bruin geworden
en hoe was die van jou

13-08-2008, 13:13


Je selectie

Hoe kan je nou Hadji, Safri, Sbai, Chafni, Kharja, Zairi en Chamakh niet meenemen

13-08-2008, 14:52
zairi chamakh en hadjij niet bij de 1ste selectie hahahah we hebben hier weer een 2e Van Basten

13-08-2008, 15:19
hij probeert te laten zien dat er genoeg goeie spelers zijn ,