Bekijk volle/desktop versie : Lella le3rossa 2009



13-08-2008, 09:24
Stel de mogelijkheid bestaat om mee tedoen aan die programma.
Wat zou jij dan doen? Alles opzij zetten en gelijk naar Casa vliegen met manlief.

Of kies je er toch voor om je eigen bruiloft te regelen, huwelijksreis en je woonhuis?

Vertel en ik lees

13-08-2008, 09:46



Citaat door Zomerbruid-2009:
Stel de mogelijkheid bestaat om mee tedoen aan die programma.
Wat zou jij dan doen? Alles opzij zetten en gelijk naar Casa vliegen met manlief.

Of kies je er toch voor om je eigen bruiloft te regelen, huwelijksreis en je woonhuis?

Vertel en ik lees



ik zou ervoor kiezen om mijn eigen bruiloft te regelen en alles wat erbij hoort..

13-08-2008, 10:18
Dus als jou aangeboden zal worden om niks te betalen wat betreft je bruiloft, huwelijksreis en een huisje.

zou jij het niet aanemen?

Wat is je reden dan?

13-08-2008, 10:38
Al die publiciteit erom heen. Liever gewoon zelf alles regelen. Het is wel leuk om naar dat programma te kijken, maar je hebt geen privacy meer Iedereen kent je en je kans is een op de 7. Heb je straks meegedaan en dan eindig je als tweede, heb je nog geen bruiloft, huis en huwelijksreis!!

Ze krijgen wel een geld-bedrag mee

13-08-2008, 10:39


Gelijk heb je inderdaad.

13-08-2008, 10:40
Ik zou liever een eigen bruiloft regelen met al mijn familie en vrienden , kenissen . Stel je voor je wint , niet heel je familie kan je bruiloft bijwonen.Dat is dan wel jammer

13-08-2008, 10:42

Citaat door okeoke:
Ik zou liever een eigen bruiloft regelen met al mijn familie en vrienden , kenissen . Stel je voor je wint , niet heel je familie kan je bruiloft bijwonen.Dat is dan wel jammer



Daar kiest de familie toch zelf voor?
Of is het zo dat je maar een aantal mensen mag uitnodigen?

13-08-2008, 10:47

Citaat door Zomerbruid-2009:
Dus als jou aangeboden zal worden om niks te betalen wat betreft je bruiloft, huwelijksreis en een huisje.

zou jij het niet aanemen?

Wat is je reden dan?


nou wat hier al gezegd is.. al die publiciteit en al die dignen erom heen..
en niet iederreen kan erbij zijn..

je eigen bruiloft regelen op je eigen manier is veel beter




zou jij het doen dan?

13-08-2008, 10:52

Citaat door zinia_nadoria:
nou wat hier al gezegd is.. al die publiciteit en al die dignen erom heen..
en niet iederreen kan erbij zijn..

je eigen bruiloft regelen op je eigen manier is veel beter




zou jij het doen dan?


fifty fifty, Ik ben niet echt een persoon die graag in het middelpunt staat en bij zo'n show moet dat haast wel. Ook lijkt het me lastig als mensen mij opstraat gaan herkennen

Maar het is ook een mooie en leuke ervaring om met allemaal aankomende bruidjes in 1 huis te zitten voor enkele maanden. En fijne gezellige dagen met elkaar doorbrengen

Of ben ik nu teveel aan het dagdromen

13-08-2008, 10:57

Citaat door Zomerbruid-2009:
fifty fifty, Ik ben niet echt een persoon die graag in het middelpunt staat en bij zo'n show moet dat haast wel. Ook lijkt het me lastig als mensen mij opstraat gaan herkennen

Maar het is ook een mooie en leuke ervaring om met allemaal aankomende bruidjes in 1 huis te zitten voor enkele maanden. En fijne gezellige dagen met elkaar doorbrengen

Of ben ik nu teveel aan het dagdromen



hahah.. dromen mag hoor

13-08-2008, 11:00

Citaat door zinia_nadoria:
hahah.. dromen mag hoor


wanneer is jou bruiloft?

13-08-2008, 11:12

Citaat door Zomerbruid-2009:
wanneer is jou bruiloft?



volgende zomer insch allah en de jouwe??

13-08-2008, 12:59


wanneer en hoelaat is die programma ookal weer op tv?